今日中文堂,原本要默書,之後變左做閱讀,聽日默
其實我有d想今日默架~
VA堂又系度畫生果,我最差就係畫實物架喇~
點解唔畫我平時畫開果d呢==?
之後EPA同PTH....2樣都要默書..
EPA如常地錯幾個,估唔到MISS WONG唔教/溫書wo~真好
PTH5個岩得2個,哎~我次次都會錯1,2個標調- -個拼音岩架嘛\./
最後果堂GAP...咩野服務訓練,唔錯牙~OK好玩(好過冇野玩)
放學去左LIBRARY借MATHS果本書,哇~仲系度=]份野做左我成35mins-v-
jack佢由3月開始唔記得還書,搞到還左成10蚊o,好似計少左佢5蚊
又落左去打波,打到4:15度走
行下行下,見到jason==之後我請佢食雪糕...佢自己出2蚊....搭火車走
|