今日星期日,本來要番violin,改左去星期二=]
哎~好多功課呀....maths.....唉~
真係唔想溫書
無心機--
聽日約左river打波,系粉嶺打=]
今日去左唱k+睇戲
囧~8點半起身,9點出門口,
去到要成10點幾先開
我點果d歌都未唱到就要走==搞錯
真係想唱多次牙=[
之後去左睇"神槍手",d人幾型牙,幾好睇又刺激~5錯5錯
不過我覺得d情節去得快左小小同埋死得太多角色
之後睇EASON簽名會= =哎~佢全場帶墨鏡,都睇唔清佢個樣,好悶==
7點先搭車番home,7點9番到去==快
我今日去廁所終於正常番
下午去左打波,同d人鬥波,d人最少大我5歲,我都入左幾球=]