| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 5 日 星期日  |
| 2009-04-05 |
分類: 未分類 |
琴日番到屋企晏得濟,冇打blog
琴日清明拜山拜到5點幾,
之後表姐請食火鍋(原來真係小肥牛,唔係小肥羊==)食左好多牛,勁正
食之前果一粒鍾去左同牙媽shopping,買左我多野喔(籃球野)
用左成$1700 for me(包括另外果d野)
唉~食完都10點幾,諗住番得home
點知輪到牙婆佢請食甜品=]
11點幾==仲系旺角-3-
番到home12點幾==
訓教果時.....2點幾--
琴日成日都好掛小婷=v=
講番今日,
好累,未訓夠,但係又訓夠==
去左violin呀......好悶
拉完4點幾,番到home做hw
做到7點幾先玩pc
That's all
|
2009 年 4 月 3 日 星期五  |
2009-04-03  |
分類: 未分類 |
唉~聽日要拜山呀==好憎(憎d煙姐--)搞到冇得去練波(有d想練)
不過拜完山之後,表姐請火鍋(唔知小肥羊定小肥牛-3-)因為佢今次第一次番工出糧=
今日頭果2堂eng.作文....岩岩開波悶到抽筋,好眼訓.........
之後一陣精神番,作文去,篇文岩岩好150字,囧
之後lunch去左m記,食完去左打波.
CL d野好易做==
放學又落去打波
同tommy番home,佢e+唔敢打波==
|
2009 年 4 月 2 日 星期四  |
2009-04-02  |
分類: 未分類 |
今日上maths堂又被肥周話...近排成日都係咁
但唔知點解我好鍾意俾佢話,好開心==傻左,--
之後放學打左陣籃球先返school打乒乓波
唉~e+又鍾意打乒乓波又唔鍾意==都唔知自己想點-3-
nelson揸橫板好過直板.....起碼型d==之後佢放學同crystal走=]=]
返到home7:15到.......牙媽搞到8點9先俾我用,忽佢==
|
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 21 | »
|