今日真係覺得有d無聊= =
今日上hist堂..miss chan系度自己係咁講野...都冇人理佢..自己講完自己笑- -傻傻地
我就唔理佢..趁呢段時間做左個diary entry
上中史堂果陣..歐sir講書..講到去"行省"果陣..我無啦啦又搞左個爛gag...我講左做"蛋散"= =唔知點解好多人笑- -
lunch之後果堂mmlc...sam ng同jordan(好似串錯)熜我部機(基本上堂堂都係- -)勁pk...
之後miss lai話咩有人寫wrong information(詳情請睇babii_cat個blog)
話完寫左wrong information果2個人....阿kris無啦啦喊- -之後zoe,mini果d好似又發脾氣- -都唔知發生咩事,我呆左系到
最後果2堂music...nicky又再表演....勁屈機(成個系酒店大堂彈琴果d人咁)..好型
之後睇果套咩野"烈火戰車",見到jordan同antony訓著左..哈哈
放學如常地打波............................................................................................................
好眼訓tim - - bb |