2006 年 6 月 8 日 星期四  | |
| 183club |
超火爆呀!點解個個183club d人咁Q賤嫁,正一死賤精!183club有邊幾個係靚仔嫁,一個都冇,明道重樣爆呀!聽到佢地d名都知係廢野黎嫁啦,重要係又樣又冇實力個d樂團,都唔明佢地點出黎“老”!i..........!全世界d人加埋一齊我都話183club d “friend屎”都唔夠F4多呀!真係好臭呀183club,連小美都靚仔過183club好多啦!183club重有咁多野講喎,番屋企食屎9屎啦!
|
| 刊登時間︰2006-06-08 09:57 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 5 月 21 日 星期日  | |
| 係我心中…………… |
不知道我心中最喜歡小綜or小豬???
雖然小豬都好好好靚仔,但係我重係覺得小綜係我心中係永遠咁型嫁!
哈哈×100!
我依家好多相都係小綜d相黎嫁!
我家姐都好鐘意小綜,但係佢話小豬型d喎!=_=。
但係我吾會變心嫁,小綜你要加油and that你要keep住咁型,千其吾好變樣喔,重有你千其千其吾好左點整個頭la,你依家都好型嫁la,左整會冇咁型嫁!
重之依家就好型la,千其吾好整到咁.............呀!>3< |
| 刊登時間︰2006-05-21 09:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 5 月 16 日 星期二  | |
| 我依家好鐘意小綜牙! |
嘩!小綜好靚仔牙,我超鐘意佢牙!
我有好多好多佢d相牙,勁靚仔牙,不過吾電頭髮重靚仔,電左都幾靚la,不過有吾電咁靚!
哈哈!
不過都系個人喜愛la!
|
| 刊登時間︰2006-05-16 09:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|
| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|