2006 年 4 月 3 日 星期一  | |
| 有要重考! |
i............!
又要重考英文listening呀!
好彩考定啦!
成日都要重考真係好煩呀!
i...................!
|
| 刊登時間︰2006-04-03 10:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 4 月 2 日 星期日  | |
我覺得佢地好濺呀..........................!  |
我覺得我D屋企人好衰同好濺,好唔鐘意我D屋企人呀!
我同佢地一齊我就冇晒自由,好難一齊相處呀!
唔相又講啦!
太嬲啦!
 |
| 刊登時間︰2006-04-02 09:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 4 月 1 日 星期六  | |
哈哈..........!得左啦!  |
我終於得有啦!
我英文卷合格有多呀!
好...........野!
我會努力嫁!…………… |
| 刊登時間︰2006-04-01 09:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|
| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|