|

2006 年 5 月 5 日 星期五  | |
| 打玻呀,好開心呀! |
唔唔!
好開心呀!成日都可以打玻!
我鐘意打玻係因為我鐘意囉,同埋我又好相好相左高d囉!
唔知我大過左之後我會幾高呢!
我好相快d可以左17幾咁高呀!
18幾都冇所為,但係唔好左係16幾la!
17幾都好好!
但係16幾就冇咁好,18幾就最好,但係太高都唔係幾好!
所以17幾就差唔多la,我會須其自然嫁la,如果要18幾我都冇咩既!
16幾我就會好傷心嫁啦!
|
| 刊登時間︰2006-05-05 11:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 5 月 1 日 星期一  | |
| 好hai呀 |
琴日個D仆街串!
串得好HAI呀!
好好玩呀!
我體下今晚重有冇得串先!
今日串一定串死條仆街婆呀!
正廢系黎嫁!
都唔夠人串,重學人串喎!
LEE D咪叫做廢廢OR臭臭,重有一個名係最若個條仆街婆,個個名就係正一死廢系
哈哈!
真係幾若佢喎!
哈哈!...................... |
| 刊登時間︰2006-05-01 09:55 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|
| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|