2006 年 4 月 7 日 星期五  | |
☆好野!★  |
好............野!
琴日元來有得燒野食呀!
勁開心呀!
我食左好多野呀!
好怕會肥呀,不過我體過都冇肥到!
好野!
最開心就係,我今日又有得打邊焗呀!
好好好…………野!
|
| 刊登時間︰2006-04-07 07:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 4 月 6 日 星期四  | |
i......!冇得燒野食!好sad!  |
i.............!
今日冇得燒野食呀!
好sad呀!
其網個天唔好下雨啦!
i.............!

|
| 刊登時間︰2006-04-06 06:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 4 月 5 日 星期三  | |
I.............!  |
I..............!
我今日去行山行到我好累,但係都羅到好多錢呀!
不過累得十分離抱呀!....................
好累呀................!
I..............................!
|
| 刊登時間︰2006-04-05 06:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|
| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|