*細佬仔* ♥_____♂愛上了妳♀

 

 

 

 

AmOS拉莫斯fAnS""


      

 

佢又靚仔"又好波"" > <"

stupidhong
暱稱: ﹏*傻瓜康
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
生日鐘
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-09-14
2008-09-13
2008-09-12
2008-09-11
2008-09-10
每月文章
文章分類
全部 (235)
心情日記 (1)
未分類 (234)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 120
今日人氣: 0
累積人氣: 2806
站內搜尋
2008 年 7 月 11 日  星期五   晴天


2008-07-11 分類: 未分類

 士多啤梨  VS  梁文"

第一局"

梁文佢係咁拎D書劵""有好多張"睇到佢有有成10張咁多"

之後佢就係咁講話佢D書劵好多牙"

又串呢樣又串果樣"

之後我就當然串佢啦"成日串我"呢次我仲唔有機會串你?"

之後我就拎MISS倫推薦我拎既獎學金"

有成500蚊"之後我同小豬係小息既時候大大聲咁講"

[小豬你睇下,MISS倫推薦我拎既500蚊獎學金牙"真係CASH黎架"唔似得D書劵咁冇用"靜係可以用黎買書""]

原來小豬佢地一早都好憎梁文架>u<"

佢地仲幫我手串埋一份添"

小豬佢話[咁一陣你請食飯喇"我靜係拎左D書劵"垃圾黎既,冇用既"]

唔知梁文佢聽唔聽到呢??成日係咁串我牙喇"""呢次我贏曬牙""!!!!哼!!!

1比0"""

之後第二局""

中文作文"

見到梁文有成80幾分"呢次輸梗啦"

唔好意思"""可藝作文皇"""   我有95分喎""呵呵"""

贏左一條街"因為呢局贏得太多"

分數雙倍計""^^"

姐係話""

士多啤梨  VS  梁文"

比分係士多啤梨贏 3比0!!!""

應該係話[梁文慘敗0比3]"

 

串夠喇"""跟左梁文咁內"識左好多串人既野"多謝曬你既教導"

不過點都好啦"""我只係會串一個成日串我既人"

之前成日俾你串"依加有機會我仲唔串番你??"""哼"""^^"

 

好多野都好開心""

之前師生咨詢會"

有咩唔滿意都可以講啦"

之後有位同學佢話[學校有好多老師都著得好性感"令到D男同學上堂成日分心,其實佢地係唔係應該檢點D?]

笑死""

之後有個人又話"

[課室既風線搖搖欲墜,坐係下邊既同學成日都提心吊膽 "]笑死""!!

好多野都好開心"

放學去左進屋企玩"

佢成日都話佢部電腦唔夠容量 - -   "

去睇既時候佢得7GB"" - V-"

幫佢刪左好多冇用既野"有成30GB俾佢慢慢用 > <"

之後自己一個番屋企"好開心"

因為問左陳副校我考成點"

佢話我考20幾"""^^"

係全級牙"""好開心牙"""

操行仲A添"""

今日MISS倫佢生日"

佢許左個生日願望"佢話係想我地個個升中四都乖仔乖女"

之後我就話[生日願望講左出黎唔會靈架!!]  ^^"

最後一句"""

3A加油""

MISS倫生日快樂""""""""""我會讀完大學番黎娶你個女架"""呵呵^^

原來只要開開心心咁面對D野"日日都可以好多好開心既野"

唔開心既野都會唔記得曬"

梁文你串我咩??""我串番你囉"

陳太冇啦啦話我ON9咩??""

見識左佢先知道佢仲咩咩過我BO^^""

好開心呀""今日可能係我呢一生人最開心既一日"

夜晚先同愛B講"話多謝佢"

唔係佢既話我都唔會有話題"作到咁高分"

之後佢問我咩話題"之後我話我係咁講佢D壞話"

之後""佢罵我"""當然啦""佢都係講下笑炸"

多謝你牙"""唔係多謝你俾話題我"

係要多謝你今日讚我叻仔"

跟得你"坐你旁邊"一定學到唔小野既""^^

 

放學好開心"買衫衫獎勵自己"

 

同均傾計"開心到死""^^好開心好開心牙!!!!!!!!!!"

希望以後都可以咁開心啦"

我都好希望我既生日願意可以成真"

依加已經完成左一半喇""

嘿嘿"我係唔會話比人知既""唔係既話咪會唔靈?"

今日係課室影左3A最後既一張相"可惜冇愛B係度""

 

MISS倫我祝你生日快樂"

年年有今日"一年比一年後生"

 



2008 年 7 月 10 日  星期四   晴天


2008-07-10 分類: 未分類

今日冇咩特別"

番埋聽日就唔駛再番喇"

唔知開心好定係唔開心好"

聽日就係派成績表"""

呢幾日都訓唔到覺"

因為我真係好驚自己考得差"""

我既願望"40名之內一定唔得啦...........""

我既願望"有一科高分過梁文"一定唔得啦...........""

唔知點解冇曬信心"

作文唔得啦"琴日同龍佢傾計""佢有成84分 -W-"

唔知點解突然之間""D信心真係冇曬""一定係俾賊仔偷左T^T"""......

(閱讀全文)



2008 年 7 月 9 日  星期三   晴天


2008-07-09 分類: 未分類

 今日真係好攰囉"

獎學D金野唔提喇"

講番"番到黎屯門"多謝梁SIR既一餐飯"""食到我好飽""

同佢傾左好多野"""亦都好開心"

人地姓梁你姓梁"人地咁好人.........."""

好多好開心既野"

不過有一樣野好唔開心既""!!!!

就係走左之後番到黎屋企既路途中..."""

係[少]康行番黎"

好恐怖"""有DD驚"

之後見到小學朋友林家文"......

(閱讀全文)



2008 年 7 月 8 日  星期二   晴天


2008-07-08 分類: 未分類

  今日好開心牙"

特別係上堂既時候""庭係度係咁扮野 -V-"

之後坐係我張台到扮野"笑左出黎""^^"

今日好多野都好開心"

同進玩SMS玩到隻手超痛"""

放學同小豬行街街 -V-"

見到鄭愛華出街"咩料 - -"

綠色長群"化個好厚既妝"踢拖"係度拎條耳線整緊"

第一次見到個咁既愛B - -"

之後去到天橋見到有個女仔問我同小豬賣唔賣書""

個女仔唔算靚女""......

(閱讀全文)



2008 年 7 月 7 日  星期一   晴天


2008-07-07 分類: 未分類

 今日"真係要番交安  ""雖然話帶衫姐"不過都係有D唔想"

落咁大雨仲要著件U係馬路口..."""

好彩牙SIR俾我地擔姐 - -

死人俊"""佢借把姐俾林志鐘"把姐係漏水架 - -"

搞到林志鐘成身都濕曬"""人衰把姐都衰過人 - -"

林志鐘講左好多野俾我知"" - -

W.S.S"""我一聽就知佢係邊個啦"""

仲要扮曬冇話過野俾我知咁 >W<""

今日放學番到校下""一......

(閱讀全文)



2008 年 7 月 6 日  星期日   晴天


2008-07-06 分類: 未分類

 終於知道點解自己咁唔開心""

因為我唔識得結交朋友??

學期初:陳政,陳文傑,陳偉鴻,張加晉,周志遠,鄒建森,劉柏壕,羅志祥,梁浩文,梁洛瑋,潘榮杰,曾文才,曾德昇,黃灝庭,黃子俊     咁多個男仔既朋友""係學期初"

之後就因為3個人"""令到我依加既朋友冇曬咁制∼∼

1 - 黃子俊

2 - 周志遠

3 - 梁浩文

本身好多朋友既我,因為賊仔件事∼我果時決心唔會如賊仔做番朋友,之後就好多問題黎喇,梁洛瑋,......

(閱讀全文)



2008 年 7 月 5 日  星期六   晴天


2008-07-05 分類: 未分類

 今日成日都係係屋企"

好唔開心""唔知係因為點解"

靜係覺得...........""

好多野都想同均講"佢去左CAMP""

佢係我唯一一個可以俾我訴苦既人"

我開始明白喇"其實......."""

我依加終於知道原來係咁既"

佢既影響力真係會好大........"

不過我冇後悔咁做"

因為我係唔會為左一D野而改變自己既作風"

的確我真係唔可能同一個驕傲自大既人做朋友"......

(閱讀全文)



2008 年 7 月 4 日  星期五   晴天


2008-07-04 分類: 未分類

 今日有件令我笑既事 - -""

放學同個FD一齊行下街咁啦"

見到鄭愛華老遠行緊過黎""

之後佢初初見到我"

之後同我SAY HI"揮手啦"

之後佢又好似意為認錯人咁 - -

佢即刻收番埋隻手"

之後佢睇一睇又好似係我 - -

之後佢又揮手 ""........"

之後可能我冇理佢"佢又意為佢認錯人"

又放低左隻手 - ......

(閱讀全文)



2008-07-04 分類: 未分類

 7月3日"

冇電腦用既第一日"

至快都要7月5日夜晚佢先黎整"""

真係慘""意為係電腦問題"

我洗左機 -V-"佢果度有得俾我選擇儲存"""D資料"

我初初意為冇咩野要儲存"

點知開始左先知道我有好多野都要SAVE ""T^T"

我冇左好多傻豬既相"均既相"班足自己既相"

冇左好多好朋友既XG"BLOG ""T^T

所以7月5日一上到網既時候我一定要問佢地拎昵先得""

今日番學既時候怡佢見到我同張文俊一齊"之後佢同我講話[你有好多朋友BO]""......

(閱讀全文)



2008 年 7 月 2 日  星期三   晴天


2008-07-02 分類: 未分類

今日好唔開心""大敗而回""

估唔到我竟然會輸成咁"""

今日發生左一件事"""

真係好唔開心"

夜晚同曬均講"舒服曬 -V-"忍"""我會架喇"""

真係估唔到會咁架"

今日偉鴻問我係唔係靜係因為陳太件事就嬲左佢"

我想話曬比佢知道架"不過唔知點講好"""

估唔到"""依加個個都話我係衰人""我都唔知講咩好"

學習到一樣野"

先入為......

(閱讀全文)



2008 年 7 月 1 日  星期二   晴天


2008-07-01 分類: 未分類

今日好開心BO""^^"

朝早冇做咩牙""玩電腦""

之後下就出左街"

見到樣好得意既野 -V-"

我番屋企搭車既時候"

見到有個細佬仔係街到喊"

係真係好細個"

4歲俾多佢 - -"男仔黎既"

之後佢就一路行一路好得意咁講[衰人黎架"]

之後我行前D見到佢牙媽"

之後佢牙媽就講[你個衰仔你唔快D行番黎我就打死你......

(閱讀全文)



2008 年 6 月 30 日  星期一   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:唔駛睇呢篇"睇下邊果篇啦""" )


2008-06-30 分類: 未分類

 

""今日好開心""




2點半起身睇波""


......

(閱讀全文)



2008 年 6 月 29 日  星期日   晴天


2008-06-29 分類: 未分類

今日好唔開心""

因為佢係個XG到惡人先告狀""

你話[你既行為令我對你既人格,品性要重新進行評估

對你真係十分失望””]

話人之前諗下自己又係唔係咩都岩曬"

做你朋友咁內"你講""有幾多野你係做錯既??

我用黑柴MSN個 [HI]  "你話唔鐘意""我轉囉"

我講黑柴D野""你發曬脾氣咁""唔講囉"

你根本冇俾到空間我""我一直就緊你你又知唔知??

你之前話得我呢個人係關心你"

咁你又知唔知點解其他人唔關心你??"......

(閱讀全文)



2008 年 6 月 28 日  星期六   晴天


2008-06-28 分類: 未分類

今日好開心”唔知點解呢””

病左果位朋友好番喇””好開心︿︿”

今朝同何威傾計””唔該曬你牙””

都唔知點多謝你好””︿︿ 

原來琴日加我msn果個係柔雞黎既”

唔該曬話比我知果個好朋友””thx”u

星期日歐國盃決賽牙”西班牙vs德國””

唔訓覺都一定要睇””

到時買定野食一路睇一路食先得 > <”

朝早煮左個早餐””煮得多得制”-v-””

唔想因為食唔曬倒左佢”只好當埋lunch食埋”......

(閱讀全文)



2008 年 6 月 27 日  星期五   晴天


2008-06-27 分類: 未分類

唔通你咁都唔明?當初係你成日大小姐皮氣"

我依加已經唔想再提你"亦都希望你唔好成日煩住我"

我唔想知你D野"我討厭你""

 

唔講呢D野"今日要多謝一位好朋友既關心,

不過呢件事你真係唔睇得"因為係關於佢既事""

如果你真係睇左既話"會唔知點講好"" s0 s0rrY"

 

下就俾我牙爸講埋D冷言冷語"

我同佢初初傾計既"傾到話成績要睇成績表"

睇唔到試卷"之後佢就同我講話......

(閱讀全文)



2008 年 6 月 26 日  星期四   晴天


一直唔開心既事情"" 分類: 未分類

呢件事""真係好唔開心""

以前我同梁文係好好既朋友"

不過唔知點解""我開始討厭佢了"

我一直係度諗係我既錯定係佢既錯............"

記得初初同佢係朋友既時候"我幫左佢做左一件事"

依加諗番真係唔應該幫佢做"

既然佢真係鐘意一個人既話""就應該自己同佢講"

搵人幫手....."""一D誠意都冇"(係佢搵我幫手架")

之後好多既事情"""都令到我好憎佢....""

串"""成日係咁串人"

上次我話考試一定要有一科比佢高分"......

(閱讀全文)



2008 年 6 月 25 日  星期三   晴天


2008-06-25 分類: 未分類

今日打風""所以都係留係屋企安全D""

同MISS傾計""其實佢都幾好人牙 -V-

-V-  我唔可以咁架""話左咁就咁"唔可能""

梁文佢今朝真係好火 - -第一次見到個咁既佢"

有小小嚇親""要扮曬OFF先得 -V-""

朝早5點鐘起身""睇下駛唔駛番學 -V-"

等到6點先知唔駛番""

以前唔駛番我一定會好開心"

不過呢一次我冇開心BO"

夜晚先開番電腦""

唔知點講好"祝均你好運 - -"......

(閱讀全文)



2008 年 6 月 24 日  星期二   晴天


2008-06-24 分類: 未分類

放學同小豬買野""

見到銘條女"" -V-""

唔可以話好樣衰"都唔可以話令""

我覺得OK既"""

不過銘佢成日係咁講講到唔OK姐 - -"

我有個問題想問問銘""

佢話佢成日同佢女朋友上下其手""

我想問下佢平架BO""點上牙 -V-??

講真"佢女朋友都OK既""不過比我想像中真係差好遠"

之前睇佢張貼紙相""同佢個真人""真係差好遠""

不過"""算啦""睇到銘條女"......

(閱讀全文)



2008 年 6 月 23 日  星期一   晴天


2008-06-23 分類: 未分類

今日本身唔係幾開心"

不過多謝一個人既關心......""^^"

傻豬好似好唔開心咁.....""

雖然唔知佢做咩唔開心"

不過我都唔開心""好想知道佢做咩唔開心""

係唔係我錯呢???"""

s0r""牙"雖然我唔知我錯左D咩""不過我FEEL到關我事既 -V-

總之就S0R"啦"唔好唔開心牙"

今日考試""OK掛""唔多知"

7月9日""出去拎埋個獎學金-V-"多謝牙SIR你推薦我牙^^"

聽到佢咁講"我都唔知開心好定係唔開心好""......

(閱讀全文)



2008 年 6 月 22 日  星期日   晴天


2008-06-22 分類: 未分類

琴晚睇波冇再好似上次咁啦""睇足全場"睇埋加時"

2點半一直睇到成6點""

之後想話訓下覺啦""點知我牙媽一早就係咁嘈""

之後都冇咩訓到""唉""不過唔知點解我一D都冇攰過"

仲想睇埋今晚果場"不過聽日考試"唔睇LU""

西班牙加油""特別係我鐘意既拉莫斯"" > <"

今日係屋企""好開心"

多謝梁文既歌 - -"佢咁係sd軒仔d歌俾我"

下就俾左我牙妹玩""所以off左""

今日真係好開心牙&qu......

(閱讀全文)



2008 年 6 月 21 日  星期六   晴天


2008-06-21 分類: 未分類

今朝一起身已經好唔舒服"意為自己冇訓醒""

傻豬今日賣旗"最後都係出唔到黎"

因為9點鐘到啦""量左體溫""38度幾""怪唔得好辛苦""

食左藥""夜晚已經37.1""退左燒喇""

對唔住牙""出唔到黎幫你買""-V-"

下就on左msn都好""見到梁文佢add我"想理佢"

不過""有心冇力"s0r""依加好左好多了"

今晚荷蘭Vs俄羅斯"荷蘭有我最鐘意既s23同埋洛賓""

所以我會睇 - -&q......

(閱讀全文)



2008 年 6 月 20 日  星期五   晴天


2008-06-20 分類: 未分類

今日真係好開心""都係唔講得""均唔可以話比人知牙><"

不過都係唔好咁樂觀""希望愈大"失望愈大""

今日考完試之後同小豬出左元朗買暑期作業"

終於買到了 -V-

同小豬行到好攰"先係買左之後,同佢行街 - -"

見到好多靚女著住D唔令既校服""

都見到好多乜乜著D好令既校服""

小豬仲話大開眼介 - -"

之後同佢去左美心食野""超好味"

幫左愛B整左佢想要我幫佢整既野"

星期一俾你啦""^3^"......

(閱讀全文)



2008 年 6 月 19 日  星期四   晴天


2008-06-19 分類: 未分類

今日考試""OK架""通識幾易""都算識既"之後中文作文""

嘿嘿"我作左篇野"話愛B係寄生蟲 - -

所以點都好""都唔可以俾佢睇到"

唔係既話""哈哈"""^^"

放學唔多想咁快番屋企"

因為初初我意為我呀妹今日會好早番黎"

唔想同佢2個人單獨一齊"總係覺得佢好黑人憎"

之後就同振西佢一齊行"係咁傾計"好開心""

多謝振西教我既思樂冰技巧 - -"  佢話我知要先合好個蓋"

之後再裝既話就可以有多D &......

(閱讀全文)



2008 年 6 月 18 日  星期三   晴天


2008-06-18 分類: 未分類

今日全日都係下雨天"好掛念從前""

今日考試""英文作文""都OK既""唔可以話好勁"應該合格掛.....

到左科學""幾易""本身可能半個鐘都可以做曬"

不過唔想咁快做曬""係咁HEA曬D時間""做曬既時候仲有一個字""

下就番到屋企""自己一個""個天好黑""落好大雨""

聽日考通識""唔知難唔難呢??

等我今晚溫夜D先""聽日除左一科通識之外""

仲有中文作文""嘿嘿""

都唔知有咩做"靜係知依加唔開心"

琴......

(閱讀全文)



2008 年 6 月 17 日  星期二   晴天


2008-06-17 分類: 未分類

考試既第一天........""

數學唔係好難姐""做既時候真係好易牙> <"

第一部份60分應該有55分到=V=""不過第2PART就真係好難"

有5條長題目"有3條都唔識""哈哈......""

第2PART 5題,一題8分""我有3題唔識"姐係話我依加最多都只係71分""

之後就考中文""中文就一般識啦""唔可以話好識"

要多謝一個人""佢借左張野俾我抄左""好多謝你牙"孖邊妹""

樹美佢地真......

(閱讀全文)



2008 年 6 月 16 日  星期一   晴天


2008-06-16 分類: 未分類

琴晚發左個好恐怖既夢""好驚""真係好驚 =V="

先係夢見我婆婆俾人殺左"之後出左門口就見到有個人頭係路中間對我笑"

之後就聽到有把聲叫我見到乜都唔好講出黎,唔係既話會好嚴重"

之後我同夢入邊既呀爸講話"做咩路中間有個人頭對住我笑既??

之後唔知點解後邊有好多個頭追住我""之後我就好驚""

向前走"走到前面個鬼頭"我好驚"之後就醒左""T^T""

醒左之後我驚左成半個鐘"我驚訓訓下有個人頭係地下"" - -

......

(閱讀全文)



2008 年 6 月 15 日  星期日   晴天


2008-06-15 分類: 未分類

今日有一樣野要講既""好重要架""係咁既""

梁文佢屋企部電腦輕左,所以就ON唔到MSN""

想搵佢D""呢,可以打佢電話搵佢架"知唔知牙??^^""

今日朝早開始就係咁溫數學""溫左3分之2到啦"

我都知我自己能力唔夠人地咁勁既"所以我會比你地付出更多既時間""

依加先知道""當我一見到條數既時候,唔想計"好似好深咁""

不過一做左之後就真係好鬼死易>.<"

今日就係朝早ON左一陣MSN,之後除......

(閱讀全文)



2008 年 6 月 14 日  星期六   晴天


2008-06-14 分類: 未分類

今日靜係夜晚玩左一陣電腦"因為我要溫書""

朝早都玩左一陣""今日溫左四邊形,直線的坐標幾何同埋三角比""

直線的坐標幾何都仲係唔係幾識""要溫多幾日先得"星期2就考數學""

仲有好多野要溫牙T^T""諗一諗""先有數學"之後又有dT"要死背"之後又有科學要背野"

之後又有通識又係要背野""中文又要溫""時間唔多喇""我會努力架喇"

今日係屋企真係好悶""依加先知道原來溫書係咁辛苦架"

梁文佢咁勁,佢都係溫書......

(閱讀全文)



2008 年 6 月 13 日  星期五   晴天


2008-06-13 分類: 未分類

今日好唔開心""並冇因為 "做人開心D,人都開朗D""而開心""番學,好彩番到學校先落雨""

Dt""好憎老尾""你估我聽唔到你講咩呀??我依加終於知道女人既威力""冇都可以講到有""

之前梁文就係因為咁而誤會左我,差D出事""所以我真係唔想"唔想再聽到呢一D咁既野""

今日既野唔想多講,因為真係好唔開心,冇心情講""豬乸話我成日都講細佬女D野""

好""今日開始我日日都講豬È......

(閱讀全文)



 
 
 
L
end