士多啤梨 VS 梁文"
第一局"
梁文佢係咁拎D書劵""有好多張"睇到佢有有成10張咁多"
之後佢就係咁講話佢D書劵好多牙"
又串呢樣又串果樣"
之後我就當然串佢啦"成日串我"呢次我仲唔有機會串你?"
之後我就拎MISS倫推薦我拎既獎學金"
有成500蚊"之後我同小豬係小息既時候大大聲咁講"
[小豬你睇下,MISS倫推薦我拎既500蚊獎學金牙"真係CASH黎架"唔似得D書劵咁冇用"靜係可以用黎買書""]
原來小豬佢地一早都好憎梁文架>u<"
佢地仲幫我手串埋一份添"
小豬佢話[咁一陣你請食飯喇"我靜係拎左D書劵"垃圾黎既,冇用既"]
唔知梁文佢聽唔聽到呢??成日係咁串我牙喇"""呢次我贏曬牙""!!!!哼!!!
1比0"""
之後第二局""
中文作文"
見到梁文有成80幾分"呢次輸梗啦"
唔好意思"""可藝作文皇""" 我有95分喎""呵呵"""
贏左一條街"因為呢局贏得太多"
分數雙倍計""^^"
姐係話""
士多啤梨 VS 梁文"
比分係士多啤梨贏 3比0!!!""
應該係話[梁文慘敗0比3]"
串夠喇"""跟左梁文咁內"識左好多串人既野"多謝曬你既教導"
不過點都好啦"""我只係會串一個成日串我既人"
之前成日俾你串"依加有機會我仲唔串番你??"""哼"""^^"
好多野都好開心""
之前師生咨詢會"
有咩唔滿意都可以講啦"
之後有位同學佢話[學校有好多老師都著得好性感"令到D男同學上堂成日分心,其實佢地係唔係應該檢點D?]
笑死""
之後有個人又話"
[課室既風線搖搖欲墜,坐係下邊既同學成日都提心吊膽 "]笑死""!!
好多野都好開心"
放學去左進屋企玩"
佢成日都話佢部電腦唔夠容量 - - "
去睇既時候佢得7GB"" - V-"
幫佢刪左好多冇用既野"有成30GB俾佢慢慢用 > <"
之後自己一個番屋企"好開心"
因為問左陳副校我考成點"
佢話我考20幾"""^^"
係全級牙"""好開心牙"""
操行仲A添"""
今日MISS倫佢生日"
佢許左個生日願望"佢話係想我地個個升中四都乖仔乖女"
之後我就話[生日願望講左出黎唔會靈架!!] ^^"
最後一句"""
3A加油""
MISS倫生日快樂""""""""""我會讀完大學番黎娶你個女架"""呵呵^^
原來只要開開心心咁面對D野"日日都可以好多好開心既野"
唔開心既野都會唔記得曬"
梁文你串我咩??""我串番你囉"
陳太冇啦啦話我ON9咩??""
見識左佢先知道佢仲咩咩過我BO^^""
好開心呀""今日可能係我呢一生人最開心既一日"
夜晚先同愛B講"話多謝佢"
唔係佢既話我都唔會有話題"作到咁高分"
之後佢問我咩話題"之後我話我係咁講佢D壞話"
之後""佢罵我"""當然啦""佢都係講下笑炸"
多謝你牙"""唔係多謝你俾話題我"
係要多謝你今日讚我叻仔"
跟得你"坐你旁邊"一定學到唔小野既""^^
放學好開心"買衫衫獎勵自己"



同均傾計"開心到死""^^好開心好開心牙!!!!!!!!!!"
希望以後都可以咁開心啦"
我都好希望我既生日願意可以成真"
依加已經完成左一半喇""
嘿嘿"我係唔會話比人知既""唔係既話咪會唔靈?"
今日係課室影左3A最後既一張相"可惜冇愛B係度""
MISS倫我祝你生日快樂"
年年有今日"一年比一年後生"
|