*細佬仔* ♥_____♂愛上了妳♀

 

 

 

 

AmOS拉莫斯fAnS""


      

 

佢又靚仔"又好波"" > <"

stupidhong
暱稱: ﹏*傻瓜康
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
生日鐘
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-09-14
2008-09-13
2008-09-12
2008-09-11
2008-09-10
每月文章
文章分類
全部 (235)
心情日記 (1)
未分類 (234)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 120
今日人氣: 2
累積人氣: 2808
站內搜尋
2008 年 3 月 14 日  星期五   晴天


2008-03-14 分類: 未分類

今日好開心牙,唔知道點解會咁開心 = =
頭2堂 dt 真係好難囉,
先係件工衣好臭好臭,
同埋好憎個牙sir也,
以前個牙sir唔識既話問佢,
佢就會話比我知道應該點樣做,
呢個牙sir就唔同,
唔明都好,問多2句就罵,
叫我地自己睇說明書,
點睇牙?真係唔想上佢既堂,
miss吳牙,我想上你既家政牙,
仲有三個星期先可以上番miss你既堂,
點撐過去呢?
今日朝早英文默書睇左2個字左右啦,
希望可以合格,
不過都冇咩可能架喇唉,,,
數學 test得8分 = =
雖然滿分21分,
不過得8分都係唔合格,
唉,之後抄左1次全部囉,
不過最後都抄曬牙,
之後食完飯之後家政miss補番一堂俾我地,
係3堂先岩,真係好正牙,
整芝士蛋糕,不過整到超樣衰囉,
唉,提起家政果堂真係好開心,
不過都係俾人罰啦,
miss叫我地估下佢幾時生日,
如果估到既話就請食芒果,
咁我同何西咪話佢農曆7月14囉(鬼節)
之後俾佢罰企 > <
我地整得好樣衰牙,雖然係咁,
不過食落真係好好食bo,
可惜我地3個人都係食唔曬,
最後只好將佢送左俾朋友牙!
之後放左學之後要番交安,
教果班中2,都唔知道係咩既原因,
佢地都中2啦,
操到非常之屎 = =
搞到我好無奈牙!
今日見到牙怡你係度打羽毛球,
唉∼我都話左我入女童軍仲好啦,
可以同你一齊打波喎,
唔怕話你知道,如果唔係有班人要我教既話,
我真係會行過黎同你玩 ^^
下次有機會既話想同你打下羽毛球,
唔知可唔可以呢??
仲有牙,
你成日冇啦啦行埋黎,
搞到我超唔好意思,
叫個口號既時候都好唔自然牙,
你都知道架啦,
有令女行埋黎睇我bo,
人地怕羞架ma - -

放左假喇,聽日同遠踢波,
之後星期日出旺角大球場拎繩,
不過呢個唔係重點,
重點係睇紅紅你大操^^
加油牙!!
到時電話聯絡牙,
不過我唔係好識講野架炸,唔好怪我^^

下個星期5要番鄉下牙,
好彩同我牙爸講左之後佢話可以只係番一晚,
第二日出番黎,
唔係冇電腦姐係要我去死姐,,
msn咁多個朋友,
冇左你地我點生活下去呢??

我已經決定左架喇,
暑假做份暑期工牙,
搵番幾千蚊,
整過部電腦,
買過個主機,
唉,呢一部咩game都玩唔到,
只係玩到msn囉,
不過就係因為呢一個原因,
所以先識到咁多朋友牙 ^3^
聽講話我牙媽肯出錢買過個主機,
唔知道係唔係既呢,因為如果佢唔係買既話,
我真係唔知道要等幾內先可以玩番部電腦囉,,
e加我既願望好簡單架炸,
1.可以同妳係埋一齊
2.可以整過部電腦
唔知道我呢2個小小既願望有冇可能實現呢??

 




2008 年 3 月 13 日  星期四   晴天


2008-03-13 分類: 未分類

冇時間喇,
今日踢波,
好開心,
5點左右一路踢9點半先走,
7點幾既時候4個人猜,
輸左要去m記買野,
不幸的,我輸了 = =
去左安定m記幫佢地買野,
今日我地玩左好多技術既傳波,
多謝你牙志遠,
借左本做龍門技巧既書俾我......

(閱讀全文)



2008 年 3 月 12 日  星期三   晴天


2008-03-12 分類: 未分類

今日好開心bo,
唔知道點解成日都咁開心架呢?
今日上堂都冇咩好玩既野,
又唔知道有d咩做喎,
上英文堂既時候牙,
真係訓著左 =3=
仲發左一個好奇怪既夢,真架,
係個夢入面,我聽到小小miss講d野,
不過只係聽到佢講野啦,
之後我見到冇啦啦呀 怡 同埋冬菇一齊,
仲要係課室做電腦功課,得曬囉......

(閱讀全文)



2008 年 3 月 11 日  星期二   晴天


2008-03-11 分類: 未分類

今日真係好開心bo,
上科學堂先好玩架ma,
先係呀sir拎左d白老鼠,
之後牙怡你驚個樣好得意牙,哈哈,
之後燒鎂條,超好玩,
成個科學室好似星球大戰咁,
hight爆囉,
之後lunch仲好玩,
才見到有d中一既係度,
之後佢拎個波扔去水池度,
佢地中曬野啦......

(閱讀全文)



2008 年 3 月 10 日  星期一   晴天


2008-03-10 分類: 未分類

今日真係巧開心唷,
因為下就拎個排球踢波俾牙sir見到,
之後叫左我地罰企,
超魚牙,好彩冇人見到,
唔係就死得囉∼
聽日又係睇肉堂牙,
不過天氣話聽日可能會落雨,
咁樣既話可能要雨中作戰 = =”
都可能冇得打波喇,
不過都冇所謂啦,
打唔打波並唔係問題......

(閱讀全文)



2008 年 3 月 9 日  星期日   晴天


2008-03-09 分類: 未分類
今日下就睇電視睇碧咸牙,
雖然佢離開左皇馬半年有多,
不過佢既實力依然,傳波巧準也,
又好型仔喎,可惜今日我最後都係決定唔去睇佢,
係屋企睇算數,如果唔係就可以親眼見到你喇^3^
下個星期日去拎綠雞繩牙,唔知道令唔令既呢,
可以去威威啦^3^
聽日就番學喇,我都知道,
聽日miss一定會罵我lu,
不過我係唔會因為咁而放棄自己既理據架^#^
岩岩睇左天氣報導牙......

(閱讀全文)


2008 年 3 月 8 日  星期六   晴天


2008-03-08 分類: 未分類

今日好悶的牙,
功課又唔想咁快做喎,
想話出去踢波又冇人肯,
只好成日係屋企唔知做咩好啦,
本來想話睇下豪仔佢睇咩戲,
一齊睇咁話啦,點知佢睇d戲唔岩我mood,
冇辦法啦,只好認命,係屋企過左一日囉!
下就睇tvb打乒乓球,
有一場打到巧激烈也,
雖然我唔係識睇,不過見佢地打黎打去,
個分數又一分一分咁上......

(閱讀全文)



2008 年 3 月 7 日  星期五   晴天


2008-03-07 分類: 未分類

  今日巧開心牙,去左老人院啦,雖然佢地唔係好俾面,不過都好啦,係一個好既開始∼之後lunch我地玩到冇野好反,拎後花園d桔仔,去餵金魚 = =,真係好開心,不過之後又好唔開心喇,因為...
  呢一排呢多左好多小偷,呀唔係,係某一個小偷多左偷野,因為呢,偷完野之後俾人罵2句就咩事都冇架喇,所以呢,大家所有貴重既野,貴至手機,金錢,書呢d,便至筆啦,紙巾啦呢d,都要好好keep注,大家知架啦,d......

(閱讀全文)



2008 年 3 月 6 日  星期四   晴天


第一次唔睇鍵盤打字,,, 分類: 未分類

  今日真係好悶既一日,要去睇e生,所以冇番到學,我都唔想架,冇得番學真係好悶,聽日頭2堂都係上dt堂,姐係話唔可以上家政,姐係話又有排悶喇∼∼唔知道聽日dt堂做d咩呢?唔好話比我知道又係做埋d垃圾野呀!
  交安出完大操之後可以休息2個星期,姐係聽日可以唔文安,可以早一d番到黎屋企休息下喇∼∼
  今日開始打字既時間唔望注個鍵盤,真係好難打架原來,真係慢好多囉∼
  呢幾日都冇咩大件事發生......

(閱讀全文)



2008 年 3 月 5 日  星期三   晴天


kaka∼∼ 分類: 未分類

  今日發現左一樣巧巧玩既野,真係巧巧玩架@@
  聽日要去睇e生,所以聽日要請假也,真係巧想快d過埋聽日,後日星期五就可以早d番屋企∼
  今日真係好唔開心,最唔想發氐既事情又發生左lu, 華姐話呀俊偷人d錢,之後miss叫我出去講,之後我對注個好好既朋友,都唔知道點講好,只好講事實啦,,唉,其實中二開始我已經覺得你唔方好人架喇,偷人錶,偷才哥果200幾,估唔到你真係唔識個死字,呢次真係幫你......

(閱讀全文)



2008 年 3 月 4 日  星期二   晴天


2008-03-04 分類: 未分類

  今日本來全日都好開心架,不過之後知道左一d野之後就唔開心咁囉,今日真係好多野玩呀,個足球俾我地踢爆左,係踢爆左,笑到肚痛囉,好彩我有影低相,唔開心既事情就係你喇,呀俊!上睇肉堂,超無奈,打波既時候玩玩下咁推左你一野,你竟然冇啦啦發脾4,一下推番我,呢度冇所謂,之後放左學去打波啦,之後呀豪唔見左成100蚊,初初以為係俾人搶左,之後呀豪走左,呀俊你成個人都好唔自然咁,唉,都估到架喇,中二果次都唔信......

(閱讀全文)



2008 年 3 月 3 日  星期一   晴天


我仲係愛著妳? 分類: 未分類

  今日超開心呢,雖然又俾miss罵,不過我真係巧開心巧開心,因為聽

日又係睇肉堂喔,又可以踢波,不過我已經唔想踢波,因為 呀 俊佢傻架,

知道呀怡望緊呢邊,成個人好似食左藥咁,我用右腳踢波,佢竟然可以踢到我

隻左腳,有時我真係有dd懷疑呀 怡 你係唔係真係同呀俊拍拖,今日我問

呀俊,你知唔知佢唔係鐘意你架呀俊,之後佢同我講,你都傻既,我同佢拍拖

你都唔知係邊度! 聽完呢句野,成個人好似呆左咁,唔知開心好定......

(閱讀全文)



2008 年 3 月 2 日  星期日   晴天


3月第2日喇bo∼ 分類: 未分類

  失去左先懂得珍惜,小學是這樣,中學是這樣,到底在甚麼時候我才懂得在合適的時候去珍惜呢?知道了這個壞消息2天了,我的心情沒有想像中的不開心,除了第一天哭了數分鐘,到現在我都依然沒有特別的反應!希望妳可以快一些找到你心目中真正愛的人吧,都希望你不要忘記一個陪妳走了3年的我,雖然我們沒有真正的一起拍拖,但是我知道,我對妳的愛是永恆的,來日要是妳有甚麼不開心的事情,永遠都要記得找我喔!
  今日真係......

(閱讀全文)



2008 年 3 月 1 日  星期六   晴天


我又浪費左機會 感動 分類: 未分類
  今日好唔開心呀,雖然番左小學,仲見番好多朋友同埋小學朋友呀,不過最唔開心就係d人好曬命牙!先係番到去我問一個同學,問佢有冇玩勁舞,之後佢話冇,唔玩d咁無聊既game,你玩架?死傻仔!我真係好唔開心架,好彩 振豪你係度,你幫我串番佢,之後佢就冇聲出喇,多謝你呀豪,如果唔係我真係俾佢罵到冇野講架,你知架啦,我唔會再講粗口架喇,所以如果要串人真係好難,所以呢一排俾人串都只可以忍,真係好辛苦,不過,我......

(閱讀全文)


2008 年 2 月 29 日  星期五   晴天


pizza 分類: 未分類

  今日最開心就係家政堂ar,整薄餅,雖然唔係整得好令令啦,不過都好有滿足感ar,整完之後第一時間當然唔係食啦,用部手機影左佢啦,真係好滿足好滿足ar,之後miss叫我地小息先食啦,之後我地一出左家政室之後就第一時間食 > <" 真係好好食ar,搞到下就d飯食左好小......
    之後都冇咩特別既野喇,最令我印象深刻既就係放學喇,冇我想像中......

(閱讀全文)



2008 年 2 月 28 日  星期四   晴天


為大操而戰!! 分類: 未分類

  今日真係好平常ar,開心既事情又有啦,唔開心既事又有bo,
  早上遲左番學校,狂做功課,好彩最後都做曬功課姐,如果唔係今日放學就慘lu@@之後小息既時候呀肥遠又傻左喇,狂係度唱〔搭錯車〕,之後華d又和下音咁,成個課室都輕鬆左好多ar!!之後小息既時候我地又借左個排球黎踢波喇 > <!文才俾個中一既整到個面,眼鏡小小破左,唔知道佢e加仲有冇事呢?真係唔想佢有事呀,因為佢都係我一個好好既朋友黎......

(閱讀全文)



2008 年 2 月 27 日  星期三   晴天


SORRY > < 分類: 未分類

  呀庭sorry呀,今日我唔應該發你脾氣,我知道你唔係有心架,不過真係好痛呀ma∼∼
  小息既時候,我同肥遠玩得好開心,之後我想坐低既時候,呀庭拎左佢張櫈,因為之前呀遠玩,拎左我果張走左,咁我就自己拎左庭果張自己坐,之後我坐既時候呀庭冇心咁拎走左,咁我又唔知道,之後我就一下跌低左,好彩我反應快,腳落地,如果係腰落地,可能e加做左朱振國喇 - -,不過隻右手超痛,所以我就一下時罵......

(閱讀全文)



2008 年 2 月 26 日  星期二   晴天


個死人肥婆 分類: 未分類

  今日好唔開心ar,個死人領袖生,食飯既時候,話我地好多個人都企左起身,所以就要計人頭,一個人頭一個字,之後我地個個起曬身咁,我就叫佢有本事就罰我地44個字,e度已經好唔鐘意佢架喇,之後佢就等打左鐘之後先至派飯,哼!好憎佢ar,點解佢要咁黑人憎,打左鐘之後佢自己就走左去,搵第二個黎頂,哼,咁唔責任既領袖生都有既,憎死你地2個!!
  放左學去打波架本來,不過個波放左係學校,之後我地出左學校,個......

(閱讀全文)



2008 年 2 月 25 日  星期一   晴天


冇時間 - - 分類: 未分類

  今日好開心也,真係唔知道有d咩字可以形容我e加既心情,聽日又星期2,又有睇育堂,又可以玩喇,雖然我心中都仲係有一個問題未解決,不過問題不太,比去我之前面對既問題仲多好多ar!!所以只要我小心去做呢件事就應該ok架喇,
  今日真係好唔得閒,打blog既時間都冇咩,希望聽日可以過得一個好開心既星期2,不過數學d數咁難 > <
  希望聽日可以開心一d啦@@



2008 年 2 月 24 日  星期日   晴天


傷心,早d寫啦,早d訓覺算 分類: 未分類

  今日真係好唔開心呀,一on msn就俾浩文你罵我,不過我冇咁易嬲,因為你有你既道理,不過之後另一個同學內聯網罵我,我就真係好火囉,佢話我傻喎,我不知幾咁嬲佢,估唔到,雖然佢唔係我個朋友姐,不過佢冇啦啦罵我,我真係好嬲佢,我好想用粗口罵佢架,不過第一果度係內聯網啦,第二,咁我都忍左好內唔講架喇,我一定要忍落去,最後我得左^3^
  之後下就既時候出左去市中心想話拎番之前訂左果個野,點知佢話要聽......

(閱讀全文)



2008 年 2 月 23 日  星期六   晴天


^3^ 分類: 未分類
  呀sir多謝你呀!琴日交安個呀sir話下個星期日大操,所以就要搵時間出黎操下咁wo,初初有個人同呀sir話下個星期6架,我都不知幾驚,因為果一日要番小學見番d同學仔ma,不過之後呀sir都唔俾,之後個人問可唔可以星期一至星期五都放學,我本來都唔想,因為星期二我係約左人踢波架ma,不過冇辦法啦,咁我就話得既,,,之後呀sir話,呢一年學校注重成績,如果d同學唔想既唔可以迫佢地,其實呀sir係唔想......

(閱讀全文)


2008 年 2 月 22 日  星期五   晴天


得到既比失去既多∼∼ 分類: 未分類

  今日真係好開心ar...因為下個星期6就可以見番小學d同學仔喇,好掛著佢地也,唔知道佢地有冇令仔到,有冇令女到呢??真係好想睇番小學個miss李ar,雖然好內冇見,不過佢個樣都仲係係我既心目中,永遠都唔會唔記得你呀!!
  今日miss吳冇番,唔知道佢咩事呢,話曬都係自己既班主任呀ma....
  最唔開心就當然係lunch個領袖生啦,憎死佢ar,咁我係度講野,佢想話記......

(閱讀全文)



2008 年 2 月 21 日  星期四   晴天


好掛著妳ar∼∼ 分類: 未分類

  今日好開心呀,今朝溫左中文背書一陣,番到學校背一次先用左45秒炸,如果琴日可以咁快咁就好啦 ><" 今日真係好悶,lunch既時候都係借個排球黎玩啦,不過玩玩下已經悶喇,開始對番學討厭,聽日要英文默書啦,下個星期日出大操喇,3月1日校友會,可以番番學校睇下d同學仔,都好內冇見過佢地喇,有3年喇,初初我都好唔開心架,不過時間既過去,我地之間既感情都開始淡化lu.......
&nb......

(閱讀全文)



2008 年 2 月 20 日  星期三   晴天


HAPPYDAY~~ 分類: 未分類
  今日真係好好玩,上英文當既時候呀儀拎左包默香雞上黎請人食 - -上英文堂食默香雞真係好有feel,之後仲有好多好`好笑既野呀,森仔俾人倒水之後佢一下撞一撞,呀儀全身中曬 - -好彩佢唔係好大力,唔係我都中曬ar......
  之後小息打波既時候俾個呀俊又係咁踼,踼到我流血,佢真係......原來呀俊唔係真係鐘意呀怡,佢真係好花心,好彩呀怡醒水,唔係同左佢一齊怡一定會好唔開......

(閱讀全文)


2008 年 2 月 19 日  星期二   晴天


2008-02-19 分類: 未分類

  今日真係好開心呀,先係上睇肉堂既時候,雖然個呀sir,姐係新黎果個,佢好似唔識教咁,最後都係得番2個字踢,呀俊我都知道你既 怡 喺度望緊你,不過你都唔使咁狼死下下都踢腳架 - -搞到我好痛ar > <"不過見係你,唉,過左去既野唔同你計咁多喇,你開心就得啦 = ="
  去到小息之後既英文堂要落去圖書館做eng既圖書工作紙啦,做左3張之後唔想做,停左࢒......

(閱讀全文)



2008 年 2 月 18 日  星期一   晴天


一番左學就開心番lu... 分類: 未分類
  今日真係好開心好開心,呀輝我都唔再嬲你喇,你鐘意同佢拍拖你地慢慢啦,我唔會再理你地d野架喇,因為我有一班好好既朋友,e加先知道原來朋友真係可以令我咁開心架,雖然佢地冇咩實際咁理我,不過佢地令我感到好開心@@
  先係普通話堂,坐我前小小果個〔肥仔〕,佢係度扮米高積〔神〕,真係好好笑,之後下就lunch既時候,好多好多,總之今日真係好開心好開心,真係好開心呀><原來朋友咁係重要架!
  聽日......

(閱讀全文)


2008 年 2 月 17 日  星期日   晴天


第2日,小強 >∼< 分類: 未分類

  今日約左d朋友出去玩,真係令我一生難忘...出左去之後去左個fd既屋企啦,一入門口,見到佢著左件中國傳統新年服飾 - -,真係令我好難忘呀,件衫真係好令令,我相信著喺邊個身上都一定好令仔令女架喇 ^3^
  去到之後冇咩做佢就播片啦,d笑片呀果d,真係好好笑,不過最恐怖既事情發生左喇,當我地睇睇下既時候,見到地下有一隻小強,老實講,我天不怕,地不怕,最怕就係呢d既小動物,我個fd見到之後第一......

(閱讀全文)



2008 年 2 月 16 日  星期六   晴天


e加開始計,傷心左一日喇... 分類: 未分類

  今日朝早終於正常番,第一時間當然係去開電腦啦^3^之後玩左一個朝早,可惜既係,到左下就既時候個妹番左黎,唯有俾佢玩啦,,之後自己就自然好悶,個人都仲係咁唔開心,之後就上左張床訓覺,原來心情唔好訓覺真係好易就訓得著架,食完飯1點左右,新聞都未播,一下子就訓到8點幾,喺訓左覺既呢一段時間,我感覺得到,我好似醒左3次,不過一醒左唔使一分鐘,即刻訓著左...
  呢幾日無論我用咩辦法,都係咁唔開心,......

(閱讀全文)



2008 年 2 月 15 日  星期五   晴天


我真係傻架,唉∼ 分類: 未分類

今日朝早起身唔知點解成個人都好開心咁,
好似d唔開心野唔記得曬呀,
真係好開心開心,
一起身既時候呢,
冇啦啦有一種特別既感覺,
之後就拎起支筆做功課 - -
琴日做完數學啦,
仲想話休息番1-2日,
冇啦啦今日朝早,
好似真係中左miss落既魔咒咁,
個心冇啦啦會想做功課........

(閱讀全文)



2008 年 2 月 14 日  星期四   晴天


明天請早... 分類: 未分類

52日喇,
9個人,

e加我只係記得5個人炸,
呀軒你個樣我差唔多唔記得喇,
時間一日一日咁過去,
真係好掛著你地,

你地唔似我既朋友,
我既朋友個個都唔會理我既感受,
但係你地就個個都咁關心我,
可以識到你地真係好開心,,

先講你啦呀軒......

(閱讀全文)




 
 
 
L
end