*細佬仔* ♥_____♂愛上了妳♀

 

 

 

 

AmOS拉莫斯fAnS""


      

 

佢又靚仔"又好波"" > <"

stupidhong
暱稱: ﹏*傻瓜康
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
生日鐘
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-09-14
2008-09-13
2008-09-12
2008-09-11
2008-09-10
每月文章
文章分類
全部 (235)
心情日記 (1)
未分類 (234)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 120
今日人氣: 0
累積人氣: 2809
站內搜尋
2008 年 6 月 12 日  星期四   晴天


2008-06-12 分類: 未分類

今日好唔開心""因為""最唔想發生既事情最後都係發生左""

今朝番學既時候我同我自己講,如果咩既話我咩既時候就咩"

不過咩既時候並冇咩,當我以為咩既時候,

又咩多次,又咩....'"

唉....我都唔想係咁咩"""不過呢個秘密靜係可以同一個人講""

佢依加又考緊試""只希望佢考完之後可以開解我T^T""

今日小息真係好唔開心..可能係因為咩啦,

之後我就做左一樣好唔應該做既野""

就係一下子將賊仔俊.....'""放心.我唔會打人既""

佢自己做左D咩,佢自己知""唔想講"

LUNCH個P-FAT又係度罵罵""

我同遠佢地係咁串佢> <"

先係個P-FAT叫森仔坐前一格,

唔俾佢同志遠傾計"""

之後志遠就話""

係將將"登"向前推一格啦""

之後個P_FAT就大聲罵""

"你唔好俾我見到你同佢傾計牙下""

之後我就好大聲同森仔講"

"森仔,我同你傾^____^""

之後森仔話"好野!!"

之後個P-FAT俾我地串到冇野講""

之後銘佢話個個P-FAT都係咁衰架啦"

之後我就同佢講話所有野都有例外既""

佢問我咁個P-FAT係邊個,

我冇話佢知,叫佢自己感覺下=V="

唔知點解一見到個細佬女就有種好想笑既感覺"

電腦堂學左細佬女D野""

上YOUTUBE聽歌 =V=""差D俾牙SIR見到""

放左學我本身係想睇下怡佢呢個細佬女著裙既"

不過s0r都要講句..今日答應左人D野""要早D走"

番到屋企,我牙爸真係好好人""

買左我鐘意食既野""仲有我鐘意飲既野""

 

我一直都好想多謝一個人架""

佢就係軒仔喇""<------唔係姓張果個""

去CAMP之前我冇咩朋友架""

就係要多謝果一晚""

我同佢同一間房""佢教左好多    "軒仔定理"      我知""

搞到我識多咁多朋友""仲識左我既超級好好好....朋友添牙"" <-------傻豬

講真佢真係教左我好多野""佢教左我眼神牙,動作牙咁""

好多謝佢""上年既12月.永遠都唔會唔記得架"""

果時仲係14歲既我識左個咁幫我既好朋友"""

 

今日中文口試""梁文好勁牙""

如果我係既話我都會鐘意食呢一隻芒果""

講笑^_____^""

不過佢真係講得好好牙,

如果100分滿分既話,我諗我真係要俾夠佢200分=V="

講今日最開心就係視藝堂""係度係咁拋泥膠""好好玩^^"

我都唔想咁唔開心架"不過冇辦法既係我真係唔可以唔諗牙""

呢D咪叫做口一句,心一句囉""

今日電腦堂怡佢冇啦啦提左個名""

呢個名我已經一早唔記得左LU""

因為我唔想再記起一個令我自己咁唔開心既人"

係呢個唔開心既時候""我又諗起左一句野""

諗到都好搞笑""

做人開朗D,人都開心D"

放心啦,我會架喇^^"



2008 年 6 月 11 日  星期三   晴天


2008-06-11 分類: 未分類

琴晚發左個夢"""係咁既::

冇啦啦見到我同梁文係咁跑步.

之後就冇啦啦佢問我一個問題""

"你攰唔攰牙??"之後我就話好攰牙咁啦.

之後"罵鐘"就叫醒左我喇.

之後我隻腳真係好攰=V=""

果時我個腦大下大下咁,

我想SD SMS問文佢係唔係發左同我一樣既夢,

冇理由會咁攰架MA.....

之後就諗下,可能係琴日跑到姐^____^"

琴日夜晚梁文講左一樣野...........

(閱讀全文)



2008 年 6 月 10 日  星期二   晴天


2008-06-10 分類: 未分類

講番琴日一件事,呢件事証明左我同梁文佢真係好有緣架 > <"

琴日冇啦啦傾到咁::

細佬仔:聽人地講2028有個星球會撞埋黎BO.

文::冇可能,就算係有,科學家都可以預算得到,
仲有牙,就算撞都係撞太陽先.太陽咁勁,一定會溶左佢!!

細佬仔:你唔俾果個星球仲勁過太陽架?

文:無可能= =!太荒謬了..
如果果個真係勁過太陽,咁我地都幾大件事
一個大陽依加都可以搞到咁熱,2個既話點算??

細......

(閱讀全文)



2008 年 6 月 9 日  星期一   晴天


2008-06-09 分類: 未分類

今日真係唔係幾開心牙.......

因為聽日要番學,唔想番T^T""

不過又掛著3A班D同學仔 > <"

所以都係番學好D^^""

今日我估既野真係中左,

都唔係好意外,我都估唔到原來佢講D野係真架......

今日先發覺左一樣好屈機既野 > <"

哈哈,做咩我唔一早諗到既呢??

依加先諗到!!

聽日如果我冇記錯既話應該都係要英文默書,

希望記錯啦,因為我咩都冇溫過......

(閱讀全文)



2008 年 6 月 8 日  星期日   晴天


2008-06-08 分類: 未分類

今日全日都好悶,

講番琴晚我睇果場波,

唉~開左波10分鐘左右啦,

訓著左T^T"""一醒番已經係80分鐘....

之後仲要係好攰好攰咁睇埋果10分鐘.....

哈哈~~一定係我將D精力俾曬梁文,

佢今日真係冇事^^"

冇睇到場波我可以DL番黎睇,

不過我就唔容許我既朋友有事,,,

^_____^""

今朝一起身......

(閱讀全文)



2008 年 6 月 7 日  星期六   晴天


2008-06-07 分類: 未分類

今朝起身去DL野^____^"

佢果度限制左2個鐘頭只可以下載一個FILE,

我要下載4個啦,

咁我唔通真係要等8個鐘??

當然唔會咁傻啦,傻瓜電腦咁聰明^^""

當過左一陣佢又測到我係2個鐘之內下載FILE既時候,

我又整過^^""之後又得左^____^"

有時我都覺自己好衰下架...

哈.唔讀電腦科真係浪費左> <"

用左半個鐘左右DL左4個合共1GB既FILE^^"

之後燒左去DVD度......

(閱讀全文)



2008 年 6 月 6 日  星期五   晴天


難以取替 ^___^" 分類: 未分類

今日真係好開心牙,

呢幾日都唔知道點解好開心牙....

番學落雨,有帶[姐]牙,

唔駛濕身,

番到學校就當然係做功課啦,

做完之後就同梁文傾左一陣計,

真係好憎豬乸!!

1.呢個世界上唔係靜係你先知架D野,唔好當我咩都唔知好唔好牙??

2.當我真係唔知,你都唔應該係咁好似同我講咁同人講,

呢D係人地既秘密,你有冇問過人地可唔可以同人地講?

你依加咁做就真係好似佢點解唔開心咁,又俾你出賣多一次......

(閱讀全文)



2008 年 6 月 5 日  星期四   晴天


2008-06-05 分類: 未分類

今日真係好開心牙......

哈哈..上堂同志遠一齊做傻仔....

數學堂同華一齊做數學,

講真,呢課佢真係比我勁牙~~

好開心~~大家有講有笑,,

一時俾佢串下,一時串下佢,

不過邊個串邊個都好啦,

最後我地都可以合力做曬D數學...

呢一種滿足感真係好正牙^____^"

今日LUNCH既時候同P-FAT嗌曬大交牙我地班=V=

冇辦法啦,我地都唔係話好大聲......

(閱讀全文)



2008 年 6 月 4 日  星期三   晴天


2008-06-04 分類: 未分類

今日真係好悶呢.....

梁文遲到...

當我地個個都以為佢做咩遲既時候..

佢話左比我知道.....

原來佢本身可以再早D既,

不過佢坐的士既時候,

有人搶左黎搭,

原來果D人係好趕去E院架,,,

所以佢就俾左佢地搭.

之後仲俾埋[姐]佢地,

所以佢就全身濕曬喇......

(閱讀全文)



2008 年 6 月 3 日  星期二   晴天


2008-06-03 分類: 未分類

今日好開心牙.

我都唔知點解我會咁開心既> <"

靜係知道依加我好開心~~

係咁溫書牙..因為真係好難...D數學 T^T......

今晚溫溫下書隻腳想一起身既時候又屈到牙T^T""

今日下就LUNCH睇佢地踢波.

D中二真係好勁...

體育堂踢波..

踢到全身都係汗....

加油牙梁文....

我依加終於知道點解我咁開心喇.........

(閱讀全文)



2008 年 6 月 2 日  星期一   晴天


2008-06-02 分類: 未分類

贏左波LU...

我同杰既計劃真係岩曬牙`^___^"

岩岩好就係我地最差果2個對佢地最勁果2個,

我地最勁果3個對佢地最差果3個......

我,杰,俊,3個打3個都好差既,.

其他2個都打好勁既......

估唔到呢次傻瓜冇傻瓜冇傻到啦~~~~

打既時候一開始先輸3比0,,,

因為真係好驚......

之後陳俊銘佢答應我話如果可以贏既話就......

哈哈哈哈~~~~最後真係贏左牙........

(閱讀全文)



2008 年 6 月 1 日  星期日   晴天


2008-06-01 分類: 未分類

各位15歲以下既朋友!!

兒童節快樂牙!!^___^"

本人已經15歲,好老喇 =V=

今日全日都冇玩電腦牙,

就係夜晚玩左一陣,

點解??因為溫書牙~~

我講左既野係唔會反口既..

今日拎左本數學既TSA黎溫書......

溫左33頁^_____^""

數學難左好`多,

所以今年我都會努力溫書架喇!......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 31 日  星期六   晴天


2008-05-31 分類: 未分類

今日好開心牙,

因為今日做左一樣野....

哈哈~~總之就好開心啦.

雖然依然都仲係陰天,

可能晴天既日子都可能好難到,

不過我決定左既野係唔會變既!

我係會等架喇!!!

今日全日都冇咩野做,

當時間空閒既時候,

我腦海諗起大家既同學仲有好小既時間.......

不過點都好啦......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 30 日  星期五   晴天


2008-05-30 分類: 未分類

今日我既心情就好似落雨咁。

琴晚發左個夢先知道原來自己仲係掛著一個人。。

所以今日成日都好唔開心。。

羽毛球輸左喇,

唔想再提。

令我既好多朋友失曬望。

特別係我既[好朋友]。。

對唔住。。

呢個秘密真係好辛苦,,

我都唔知點解自己會咁既。

我問過佢......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 29 日  星期四   晴天


2008-05-29 分類: 未分類

p-fat係好人定係唔好人呢??

今日豬肉娟俾人記左個大過,

冇錯,佢都係有錯既,

不過我唔覺得話個p-fat痴媽斤就要大過囉,

好明顯就係miss撐d人啦。

打交都係記小過炸,

仲話我地要同佢地合作。

果時全班都係好嘈,

佢低b既咩,

就靜係叫豬肉娟起身,

咁多人講野唔見你叫......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 28 日  星期三   晴天


2008-05-28 分類: 未分類

3A最最佳足球員 ---- 登登登登。。。傻瓜是也!!

好開心牙,,估唔到會係我囉。

好開心牙!!

仲有禮物添。

雖然只不過係一支筆。

不過呢支筆充滿曬我既汗水。

我既努力。。

仲有好多人既支持。。

特別係一個勾左手指尾既小妹妹 > <"

哈哈。踢得咁好都係因為你既支持∼∼......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 27 日  星期二   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2008-05-27 分類: 未分類

今日冇咩大件事。。

下次見到你實會幫你既^^"好朋友!!

今日中文要補默。

要多謝華D同埋文啦/

如果唔係我都唔知道幾時先可以走。。

呵呵。。

今日捉頭髮。

好彩姐,冇事。。

其實講真,

我D頭髮應該係有事既。

不過佢都唔捉我......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 26 日  星期一   晴天


2008-05-26 分類: 未分類

我最好既朋友出賣左我最好既朋友。我應該支持[她]定係[他]?

件事唔想多提喇。。

我靜係知道係我唔知道應該點做既時候,

佢話左俾我知道點做。。

佢係邊個??^^"一直以黎都係我身邊支持我,

佢一直都係我既心內支持我。

多謝你牙。。你真係幫左我好多。。。

答案我已經有左喇。。呢個答案永遠都唔會有人知架。。!!

我好想可以同佢講。。

但係又驚講左出黎之後會影響我地既關係。

我開始學識對一個人原諒。......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 25 日  星期日   晴天


2008-05-25 分類: 未分類

今日好開心牙。

因為要多謝梁文教左我同MSN Shell。。

多謝你牙,好開心牙 > <"

今晚燒左聽日唱歌既KTV LU。。

咁多位唔好意思。

我傷風聲好似都仲有小小,

不過呢我唱歌用喉嚨架BO。。

呵呵。俊你算吧啦。

成日都話自己好勁,

我就睇下你唱得好D定係我唱得好D!

用左MSN Shell之後有好小好小既LAG。......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 24 日  星期六   晴天


2008-05-24 分類: 未分類

今日真係幾唔開心囉。

因為都仲係病緊。

星期一就要唱歌喇!

我有冇可能可以係果日KEEP番好個態??

希望個天唔好玩我啦。

希望聽朝一起身就咩事都冇啦。。

亦都希望到時唔好走音。

唔係既話好樣衰架MA。

唉。

珊珊話佢有自閉牙。。

嗚嗚。我係唔會俾我既好朋友有呢D咁既病既。......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 23 日  星期五   晴天


2008-05-23 分類: 未分類

今日真係好開心。

因為到我地既SHOW喇∼∼

頭2堂又上番DT。。

呢次呢D易好多。。

我識整牙,係唔係好叻先??^^"

行CATWALK既時候庭叫我用佢相機影。

影左DD啦。

因為本想用手機架。

 ......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 22 日  星期四   晴天


2008-05-22 分類: 未分類

琴日曼9贏左波 嗚嗚。。。

車仔又一次咩都拎唔到喇。。。

真係可憐。

今日全日好辛苦。

特別係朝早到食飯既時候。

成日個好攰。

好多鼻水牙。

帶左8包紙巾都用曬。。

好辛苦牙。

朝早冇咩野既,

到左下就喉嚨好痛牙......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 21 日  星期三   晴天


2008-05-21 分類: 未分類

今日我真係好辛苦牙番左屋企之後。

知道自己傷風又唔可以食藥。

因為一直都食緊抗生素。

唔可以食傷風藥牙。

好辛苦牙。

個死人鼻痛到唔知點講好。

!!!我想死左佢牙。

好辛苦牙 T^T。

就算再辛苦都唔會有人理我架啦。

聽日唔想番學牙,

因為真係好辛苦囉。......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 20 日  星期二   晴天


2008-05-20 分類: 未分類

今日冇咩野可以開心。。

哈哈。唔知道點解。。

望怡本身冇咩野既,

唔知點解佢望過黎之後好搞野咁。

我係一定會笑架BO = ="

之後佢都係會笑 = =""

點解就真係唔知道喇。。

可能佢既眼神好大吸引力掛。。哈哈  > <"

講笑。

今日都係科學補習班。。

哈哈=......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 19 日  星期一   晴天


2008-05-19 分類: 未分類

今日我真係好聰明牙^^!!

音樂堂有位好好人既姐姐叫我出去唱 = ="

好彩我識得用腦姐。。

先話冇書。之後MISS叫我問人借。

之後我就話MISS你俾我D罰抄好多,

仲有好小時間,俾我抄啦MISS。。

果時仲有2個字,其實我一早抄曬架喇

哈哈。,冇中到奸人所害^^

1個星期之前既今日。。

死左好Q多人。。。

希望佢地快D安息啦^......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 18 日  星期日   晴天


2008-05-18 分類: 未分類

今日早D打,

因為聽日番學,

今晚想早D訓覺。。

因為依加我須係好攰牙!!

紅紅整到條腰。

我祝佢早D好番,,

今日全日係屋企都冇咩野做。。

因為真係好悶囉。。

冇錯電腦係我玩曬,

不過都係好悶牙,,

開左電腦都唔知道有D咩可以做。......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 17 日  星期六   晴天


2008-05-17 鬱悶 分類: 未分類

今日都唔知開心好定係唔開心好,

搞到文佢嬲左我,

真係好唔開心牙,對唔住牙,,

一早起身冇咩做,

悶悶地,

上左一陣網,

之後DL左幾首歌黎聽下,

外國歌最好聽既都係Pretty Boy。。

哈哈^^

之後最好聽既就當然係小豬既歌啦。

話時話我地班真係有好多明星架 = ......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 16 日  星期五   晴天


2008-05-16 分類: 未分類

今日真係幾開心呢^^

頭2堂係家政堂,

整衫衫牙。好開心呢。。

我地一組人好努力之下,

終於做好左LU。。

我仲係男廁同庭影左張相添。。

睇落去真係好怪 = =

都唔知點解佢會有個咁既靈感既 =V=

哈哈,睇下佢著左件野,係唔係真係好怪牙佢??


之後英文默書......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 15 日  星期四   晴天


2008-05-15 分類: 未分類

今日打左比紅紅講生日快樂牙 > <”

哈哈。。

我真係講左文文叫我講既野牙 =V=

睇TVB新聞。。

愈睇愈唔開心。。

亦都覺得自己真係好幸福。。

D樓全部都倒曬。。

都係D死貪污官既錯。。。

搞到咁多人死左。。。

愈諗就愈唔開心。。

平日唔開心既時候我一諗下文文佢D野......

(閱讀全文)



 
 
 
L
end