*細佬仔* ♥_____♂愛上了妳♀

 

 

 

 

AmOS拉莫斯fAnS""


      

 

佢又靚仔"又好波"" > <"

stupidhong
暱稱: ﹏*傻瓜康
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
生日鐘
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-09-14
2008-09-13
2008-09-12
2008-09-11
2008-09-10
每月文章
文章分類
全部 (235)
心情日記 (1)
未分類 (234)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 120
今日人氣: 1
累積人氣: 2810
站內搜尋
2008 年 5 月 14 日  星期三   晴天


2008-05-14 分類: 未分類

今日係好唔開心囉。。。

番學既時候,,

鍾嘉欣佢番左學喇,

都成10幾日冇見到佢番學呢 ^^

今日同俊反曬大面。。。

先係番學,

佢冇啦啦問我。。

[今日我問怡佢拎MSN喎,佢琴日話俾我],

之後我同佢講佢今日唔會番學,

之後佢話

[喔,我知喇,好似報紙個女仔咁授交牙?]

咁話曬怡佢都係我朋友MA,

已經有DD憎佢架喇,

之後佢冇啦啦又話我抄功課。。

冇錯,我係抄英文書 = =

大佬牙,咁PANMANSHIP就一定係要抄書架啦。

用下腦啦好唔好??

佢今日唔知點解真係做咩,

之後冇啦啦又推我,

之後又話我撞佢,

痴線。。。

之後又係咁講話我想溝牙怡。。

我諗好多人都知道唔係,

原因都應該知道架啦。

咁屈人。。佢今日真係。。。

之後上到去,

數學默書派番黎,

之後佢勁過我,

果日我見到佢出貓架MA,

咁佢出貓都拎唔到滿分,

我咪話佢垃圾囉。

之後佢話[你又好好咩?]

之後我話[至少我冇好似你咁出貓牙]

之後佢話[係牙係牙!!]

之後我真係好嬲牙,

MISS都係度,

我就叫佢收皮 =V=

之後MISS問我點收,

仲叫埋我起身。。

其實MISS都知道俊佢係出貓架,

都係咁啦,

冇證據囉。。

不過我咁話人就有證據,

MISS冇理由唔叫我起身架 =V=

企左一陣MISS叫我坐番囉。。

可能我咁做係唔岩既。

不過我真係好嬲佢牙。。

之後佢地叫我換左D支水,

將佢D舊水例曬,

換左水喉水。。。

之後做左啦,

之後佢飲既時候,

都係啦,

鍾嘉欣佢叫我地唔好玩咁過火。。

之後我同佢講話係水喉水,

之後佢冇飲啦,

之後放左學之後,

佢打我手機,

係玩我手機先岩,

一打黎就話我係賤人。。

之後佢話怡係鐘意佢。

叫我死心。。我。。都唔知講咩好。。

第一。我唔係鐘意怡就全世界都知道架啦。
   
原因係咩??因為。。。^^

第二。怡佢都唔係鐘意佢啦下MA,

真係。。。。。。

之後我冇理佢,

之後佢SMS SD左俾我。

SD話佢係做咩問卷。

問我有冇鐘意過自己班既人。。

聰明仔你可唔可以用第二部電話SD牙 = =

63000979。。一睇就知係你電話啦 ==

佢真係好無聊。

救我牙。。。

有冇人可以救我牙??

聽日紅紅佢生日牙。。

想打個電話俾佢添。。

希望怡快D好番。。

因為電腦堂我唔想企俊後邊,

佢係咁煩我  ==

同埋做朋友既都想佢快D好番既。。

鍾嘉欣希望你既傷口都可以快D好番啦。。

今日講左好多秘密珊珊知道,

珊珊你唔可以話俾人知架。。

唔係既話我就打你手掌 > <"



2008 年 5 月 13 日  星期二   晴天


2008-05-13 分類: 未分類

今日幾開心,

原因唔知道牙。︿︿

哈哈,

同珊珊傾計。。

點都係好開心既。。

永遠都係我既好好好表妹牙。

今日都冇咩話唔開心既野發生左,

都冇咩話開心既野姐,

唔知道點解見到個天藍色,

我個心情會好開心架。。

次次都係咁......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 12 日  星期一   晴天


2008-05-12 分類: 未分類

今日杰佢話想睇我地去BBQ既相,

我冇俾佢牙,,

因為怡佢話唔可以俾MA ︿︿

之後銘話想要誠實大膽果D,

我都冇俾牙 ︿︿

因為我都刪左,咁Q多粗口,

唔刪留係度都冇用啦 > <”

哈哈∼∼

之後佢話我重色輕友喎,

怡佢都係我既朋友。

所以唔好意思BO......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 11 日  星期日   晴天


2008-05-11 分類: 未分類


搞到怡你唔開心真係對唔住。。

講咩都冇用喇,

總之覺得自己成日都做錯野。。

佢離我而去就係因為咁。

就係因為我成日做埋D咁低B既野。。

好唔開心牙,

諗起佢/

我已經冇左佢架喇。。

我唔想冇埋你呢個咁好既朋友牙 。。。

S0R牙。唉......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 9 日  星期五   晴天


2008-05-09 分類: 未分類

今日真係好唔開心牙。。

因為我個好朋友俾人呃牙 =V=

又幫唔到佢。。

真係好憎呢個世界咁衰既人牙。

如果有一日我可以將個時間停下來,

我會打死曬佢地 =V=

哼!個個都係衰人黎架。

放左學之後係學校踢波//

踢踢下D死人中一死埋黎。

又唔係勁BO。。

理鬼得佢地啦。......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 8 日  星期四   晴天


2008-05-08 分類: 未分類

本身今日係好唔開心架。

唔知道係因為咩啦,總次就唔開心。

小息見到俊佢仆低左。。

好開心牙。。。

之後冇咩做牙。。

最後2堂

同華D佢地玩得好開心。。

係咁用D泥膠黎玩。。

好好玩牙 =V= 

仲好似成個小學生咁。。。

森仔佢係咁扮曬野叫我地唔好咁玩。......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 7 日  星期三   晴天


2008-05-07 分類: 未分類

今日幾開心牙‵

呵呵。。同牙怡傾計特別開心既。。

有你呢個朋友。三生有幸。

牙池。。永遠既朋友,你講架。。傻豬!!><!

今日成日都冇咩好玩既野做囉,

不過都唔可以話悶既。

電腦堂次次都係要換位。

想同怡佢傾下計牙 =V=

哈哈。最記得就係佢地整左張卡送俾MISS。。

記得小學既時候穎同埋我都係咁做架。。

哈哈。。......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 6 日  星期二   晴天


2008-05-06 分類: 未分類

今日真係好開心BO。

因為今日真係好好玩。

有幾好玩??

唔知道牙。

靜係覺得自己今日真係開心左好多囉。

如果你問我仲有D咩係唔開心既話,

可能就係死豬乸囉。

佢成日都仲係咁問我咩。。。

我都講左好多次叫佢唔好再講架啦,

都仲係成日係咁講。。

搞到我今日好煩咁罵左佢......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 5 日  星期一   晴天


2008-05-05 分類: 未分類

今日真係幾唔開心架。

上中文堂訓到通識堂,

之後俾MISS叫左起身。。

中文堂真係好唔開心。。。

所以做緊中文TEST既時候。

扒低左。。。

之後做咩咩書。。

睇睇下真係好唔開心架。

之後又扒低左喊。

冇人睇到。。。。嗚嗚。。。

死人豬乸!!係咁係度煩我。。......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 4 日  星期日   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:唔想外人睇,我MSN有講密碼!MSN個人信息 )


2008 年 5 月 3 日  星期六   晴天


2008-05-03 分類: 未分類

打緊呢篇野既時候。

好辛苦,好想嘔牙 = =

唔知道係咩既原因,

食左夜晚之後就好辛苦。

胸口好辛苦牙。。。。

今日成日屋企得我自己一個人,

冇咩做牙,

電腦都係玩左一陣,

因為有小小悶悶地,

都冇咩人ON MSN。。。

所以都係ON 左一陣之後就OFF。......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 2 日  星期五   晴天


2008-05-02 分類: 未分類

今日真係幾好玩架。
先係頭2堂家政整腸仔包。
初初意為我地整得唔好食姐。。
點知MISS整果D都係咁硬。
最後我地個個靜係食腸仔 > <!!
D腸仔超好食牙‵。

 

 

 

 

 ......

(閱讀全文)



2008 年 5 月 1 日  星期四   晴天


2008-05-01 分類: 未分類

今日同小學好FD既朋友傾番計。。
珊珊。我既表妹呢︿︿好內冇同佢傾過計喇。
有一種好開心既感覺,,
之前就同佢家姐穎傾。。
佢地2個係我小學唯一女仔既朋友黎架。。
哈哈。。。好掛著佢地2個呢。
唔知道會唔會有一日可以出街見到佢地??

今日出左街踢波。
都唔好玩既,
係咁將個波射出左去,
之後仲要係咁拾......

(閱讀全文)



2008 年 4 月 30 日  星期三   晴天


2008-04-30 分類: 未分類

聽日出街踢波波。。
真係好開心牙。。。
今日放學同傑傾左半個鐘電話,
之後番到屋企冇咩野可以做。
都唔知道有D咩可以做。。
總之唔知道做咩好啦。

今日我地班又有人唔見左野喇。
都唔知係邊個係咁偷係咁偷‵
對3A班好失望。。
3年喇。3年以來你都當我地係傻佬嗎?

冇野可以說......

(閱讀全文)



2008 年 4 月 29 日  星期二   晴天


2008-04-29 分類: 未分類

今日真係好唔開心牙。。
特別係上英文補習班。。
唉。。。點解次次點解都要等我忘記了既時候。
先勾番起我既記憶?
之前林寶怡又係。。。
振西叫我唔好去BBQ。
話同班傻婆一齊影衰自己所以佢唔去。
我去既原因係因為可以同班朋友一齊玩。
呢個先係重點。

天色已漸沉。落日如霧燈。。。
天色繼續沉。誰人在夜深 等等等......

(閱讀全文)



2008 年 4 月 28 日  星期一   晴天


2008-04-28 分類: 未分類

今日真係好唔開心囉。
剪左個頭髮。
有咩問題姐?
個個係咁笑。
真係好無聊牙你地。
一D都唔好笑。
你地個個自己笑得架啦。
唔駛理我架喇。!

今日同牙爸冇野講過。
依然都係咁憎佢。
咩都管住曬......

(閱讀全文)



2008 年 4 月 27 日  星期日   晴天


2008-04-27 分類: 未分類
今日去左直髮,
之後剪左小小。
留左小小陰。。
OK啦。幾靚既。
係有小小唔多慣。
希望聽日唔好俾人笑啦 =V=
今日做左一陣功課。。。
個頭真係好唔慣牙。
D頭髮直左。
靚左好多。
不過總係有種唔慣既感覺......

(閱讀全文)


2008 年 4 月 26 日  星期六   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:我既手機NO. )


2008 年 4 月 25 日  星期五   晴天


2008-04-25 分類: 未分類

今日真係好悶喔。
不過交安都幾好玩牙。。
牙俊佢冇啦啦唔番。
話睇E生。
一睇就知道佢吹水啦。
唔想番都唔係搵呢個借口啦。
你知唔知道你自己真係好無責任牙?
你知唔知今日我地3個人幾辛苦?
派制服。之後又要去理班中二去幫佢地教中一。
真係好辛苦架。你就係因為唔想番就唔番。
你有咩資格做隊長牙......

(閱讀全文)



2008 年 4 月 24 日  星期四   晴天


2008-04-24 分類: 未分類

今日冇咩可以講牙。
只可以話幾開心啦。
好多開心既野。
不過都有好多唔開心既野。

唔想打咁多牙。
因為好攰。
想休息一下。。。



2008 年 4 月 23 日  星期三   晴天


2008-04-23 分類: 未分類

 今日真係一日好不可思義既日子。
朝早意為D班D勁人冇番。
我地贏梗啦。
點知佢地最後都係有番到。
初初我地全部都死守。
佢地係咁攻。
蘇9次次係咁射。
我就係咁擋。
雖然係好痛。不過最後一場波。
冇咩所謂啦係唔係先︿︿。
賽事打到中段既時候......

(閱讀全文)



2008 年 4 月 22 日  星期二   晴天


2008-04-22 分類: 未分類

 唉。。。。今日TSA真係抽中左我
有冇搞錯牙。
不過都好既,
唔駛係度跳舞 = =
TSA真係好Q易。
小豬俾我地3個人一齊圍佢。
呵呵。。。。。。
今日科學堂都唔知道佢搞D乜加科。
整到我隻手好臭牙 。。
要用D水係咁沖。
沖左勁內先可以冇曬炸......

(閱讀全文)



2008 年 4 月 21 日  星期一   晴天


2008-04-21 分類: 未分類

 

日真係好開心也。

佢真係幫我。多謝妳呢。

日TSA。有小小驚牙,

果真係中左我,咪死得?

日中文堂做咩小組討論,

要過B班同佢地講。

題目係[你認同友誼第一。比賽第二嗎?]

個個都應該話認同架啦。

我咪唔認同。

......

(閱讀全文)



2008 年 4 月 20 日  星期日   晴天


2008-04-20 分類: 未分類

 今日真係好唔開心囉。病就冇咩事喇。係隻手都仲係咁痛囉。不過冇咩所謂啦,應該可以係下一場對D班出到。不過問題係今日下就囉。牙俊佢又冇啦啦ADD我。罵我。我真係忍唔到牙。不過點都好啦。最後都係冇用到粗口罵佢。真係好唔開心都好啦。。我真係唔知道生佢做咩仲係都要撐個死人俊。算啦,佢偷野件事算囉。問題係佢成日話3A足球垃圾。又話我垃圾。佢冇份踢,有咩資格罵我地牙?我已經好努力架喇。3場。一贏。一......

(閱讀全文)



2008 年 4 月 19 日  星期六   晴天


2008-04-19 分類: 未分類

 

日真係好辛苦牙.大傷風.發埋燒.加埋琴日場波搞到我成身都痛.朝早自己一個係屋企訓覺.ON左電腦玩左一陣.真係好唔舒服牙.下就更加冇野可以做啦.C班真係好衰......志遠整到...我都整到...加埋傷風.睇野好攰.咩都唔想諗.我同佢之間好似已經冇可能咁.我好想去挽留.不過次次ADD佢佢都唔理我.加上我已經大病中......真係好辛苦牙...特別係左手,痛到.....真係好痛...下就去睇E......

(閱讀全文)



2008 年 4 月 18 日  星期五   晴天


2008-04-18 分類: 未分類

 

日真係好失望牙.C班既比賽.打成22和波.個過程就真係....一開波先輸一球.之後打極都攻唔入.之後再輸多一球...以為應該都係輸架喇.仲有4分鐘,都仲係輸緊20....就係呢個時候.嘉晉入左黎,之後我地既奇蹟4分鐘出現喇...先係佢拋既界外球.志遠一頂.入左.好波牙!!過左一陣,志遠禁區頂左個波出黎.之後我大力咁射埋去.射中左裕美.之後彈入左...裕美俾我射中左之後佢望過黎罵我.........

(閱讀全文)



2008 年 4 月 17 日  星期四   晴天


2008-04-17 分類: 未分類

 

日朝早去左睇E,佢話我冇咩事.食下藥就會冇事.希望係咁啦.換左電腦唔係好慣.不過真係快左好多牙.當我好開心既時候...佢唔理我喇...其實呢幾日唔係我唔想理佢.而係初初佢話唔會點ON,所以我就冇咩理佢.都冇咩ON MSN.呢樣野都唔係我想架`S0R我講過好多次.我都知道係唔會有用既..依加我可以做既係等佢原諒我.我都知道佢係比較易嬲既.所以我唔應該煩佢,等一排佢原諒番我先啦.可能咁做我會好......

(閱讀全文)



2008 年 4 月 16 日  星期三   晴天


2008-04-16 分類: 未分類

今日真係好唔開心牙.
輸左波之後成日人灰曬.
之後一下大大力踢個波.
飛左出街,之後出左去拾.
運氣都冇埋啦.
好唔開心牙.
聽日唔番學..
一黎睇E生.一黎等自己休息下.
真係好唔開心.
聽日有新電腦用LU.
好唔開心牙......

(閱讀全文)



2008 年 4 月 15 日  星期二   晴天


2008-04-15 分類: 未分類

今日好開心牙..
之前我就俾左個龍門小豬打.
依加聽日果一場我想打番龍,
佢真係俾番我打牙.
好多謝你牙小豬.
我聽日會全力以赴架喇!!
小豬多謝你...
聽日對E班牙.
一定死梗啦.
係輸梗..
唔知道如果輸左波之後佢地會唔會好似上年咁罵我呢......

(閱讀全文)



2008 年 4 月 14 日  星期一   晴天


2008-04-14 感動 分類: 未分類

三級班際足球比賽第一場.3A班 2比0贏3B班︿︿!!可惜就係我浪費左3次機會,加上裕美中柱.唔係既話我地贏左6比0 ><!!不過點都好啦,呢場波真係真正咁表現左我地既團體精神︿︿ 第二球我同志遠一個ONE TOW之後佢射入左.我傳左俾佢之後我已經知道佢一定入,之後我舉曬手︿︿之後佢入左啦,我用食指指著佢,超開心,之後佢行埋黎.抱著我..真係好開心,呢種團結既精神!!睇怕3B都輸得心服口服喇掛!......

(閱讀全文)



 
 
 
L
end