▐*細佬仔*¶ ♥_____♂愛上了妳♀
rAmOS拉莫斯fAnS""
佢又靚仔"又好波"" > <"
今日係好唔開心囉。。。
番學既時候,,
鍾嘉欣佢番左學喇,
都成10幾日冇見到佢番學呢 ^^
今日同俊反曬大面。。。
先係番學,
佢冇啦啦問我。。
[今日我問怡佢拎MSN喎,佢琴日話俾我],
之後我同佢講佢今日唔會番學,
之後佢話
[喔,我知喇,好似報紙個女仔咁授交牙?]
咁話曬怡佢都係我朋友MA,
已經有DD憎佢架喇,
之後佢冇啦啦又話我抄功課。。
冇錯,我係抄英文書 = =
大佬牙,咁PANMANSHIP就一定係要抄書架啦。
用下腦啦好唔好??
佢今日唔知點解真係做咩,
之後冇啦啦又推我,
之後又話我撞佢,
痴線。。。
之後又係咁講話我想溝牙怡。。
我諗好多人都知道唔係,
原因都應該知道架啦。
咁屈人。。佢今日真係。。。
之後上到去,
數學默書派番黎,
之後佢勁過我,
果日我見到佢出貓架MA,
咁佢出貓都拎唔到滿分,
我咪話佢垃圾囉。
之後佢話[你又好好咩?]
之後我話[至少我冇好似你咁出貓牙]
之後佢話[係牙係牙!!]
之後我真係好嬲牙,
MISS都係度,
我就叫佢收皮 =V=
之後MISS問我點收,
仲叫埋我起身。。
其實MISS都知道俊佢係出貓架,
都係咁啦,
冇證據囉。。
不過我咁話人就有證據,
MISS冇理由唔叫我起身架 =V=
企左一陣MISS叫我坐番囉。。
可能我咁做係唔岩既。
不過我真係好嬲佢牙。。
之後佢地叫我換左D支水,
將佢D舊水例曬,
換左水喉水。。。
之後做左啦,
之後佢飲既時候,
都係啦,
鍾嘉欣佢叫我地唔好玩咁過火。。
之後我同佢講話係水喉水,
之後佢冇飲啦,
之後放左學之後,
佢打我手機,
係玩我手機先岩,
一打黎就話我係賤人。。
之後佢話怡係鐘意佢。
叫我死心。。我。。都唔知講咩好。。
第一。我唔係鐘意怡就全世界都知道架啦。 原因係咩??因為。。。^^
第二。怡佢都唔係鐘意佢啦下MA,
真係。。。。。。
之後我冇理佢,
之後佢SMS SD左俾我。
SD話佢係做咩問卷。
問我有冇鐘意過自己班既人。。
聰明仔你可唔可以用第二部電話SD牙 = =
63000979。。一睇就知係你電話啦 ==
佢真係好無聊。
救我牙。。。
有冇人可以救我牙??
聽日紅紅佢生日牙。。
想打個電話俾佢添。。
希望怡快D好番。。
因為電腦堂我唔想企俊後邊,
佢係咁煩我 ==
同埋做朋友既都想佢快D好番既。。
鍾嘉欣希望你既傷口都可以快D好番啦。。
今日講左好多秘密珊珊知道,
珊珊你唔可以話俾人知架。。
唔係既話我就打你手掌 > <"
今日幾開心,
原因唔知道牙。︿︿
哈哈,
同珊珊傾計。。
點都係好開心既。。
永遠都係我既好好好表妹牙。
今日都冇咩話唔開心既野發生左,
都冇咩話開心既野姐,
唔知道點解見到個天藍色,
我個心情會好開心架。。
次次都係咁......(閱讀全文)
今日杰佢話想睇我地去BBQ既相,
我冇俾佢牙,,
因為怡佢話唔可以俾MA ︿︿
之後銘話想要誠實大膽果D,
我都冇俾牙 ︿︿
因為我都刪左,咁Q多粗口,
唔刪留係度都冇用啦 > <”
哈哈∼∼
之後佢話我重色輕友喎,
怡佢都係我既朋友。
所以唔好意思BO......(閱讀全文)
搞到怡你唔開心真係對唔住。。
講咩都冇用喇,
總之覺得自己成日都做錯野。。
佢離我而去就係因為咁。
就係因為我成日做埋D咁低B既野。。
好唔開心牙,
諗起佢/
我已經冇左佢架喇。。
我唔想冇埋你呢個咁好既朋友牙 。。。
S0R牙。唉......(閱讀全文)
今日真係好唔開心牙。。
因為我個好朋友俾人呃牙 =V=
又幫唔到佢。。
真係好憎呢個世界咁衰既人牙。
如果有一日我可以將個時間停下來,
我會打死曬佢地 =V=
哼!個個都係衰人黎架。
放左學之後係學校踢波//
踢踢下D死人中一死埋黎。
又唔係勁BO。。
理鬼得佢地啦。......(閱讀全文)
本身今日係好唔開心架。
唔知道係因為咩啦,總次就唔開心。
小息見到俊佢仆低左。。
好開心牙。。。
之後冇咩做牙。。
最後2堂
同華D佢地玩得好開心。。
係咁用D泥膠黎玩。。
好好玩牙 =V=
仲好似成個小學生咁。。。
森仔佢係咁扮曬野叫我地唔好咁玩。......(閱讀全文)
今日幾開心牙‵
呵呵。。同牙怡傾計特別開心既。。
有你呢個朋友。三生有幸。
牙池。。永遠既朋友,你講架。。傻豬!!><!
今日成日都冇咩好玩既野做囉,
不過都唔可以話悶既。
電腦堂次次都係要換位。
想同怡佢傾下計牙 =V=
哈哈。最記得就係佢地整左張卡送俾MISS。。
記得小學既時候穎同埋我都係咁做架。。
哈哈。。......(閱讀全文)
今日真係好開心BO。
因為今日真係好好玩。
有幾好玩??
唔知道牙。
靜係覺得自己今日真係開心左好多囉。
如果你問我仲有D咩係唔開心既話,
可能就係死豬乸囉。
佢成日都仲係咁問我咩。。。
我都講左好多次叫佢唔好再講架啦,
都仲係成日係咁講。。
搞到我今日好煩咁罵左佢......(閱讀全文)
今日真係幾唔開心架。
上中文堂訓到通識堂,
之後俾MISS叫左起身。。
中文堂真係好唔開心。。。
所以做緊中文TEST既時候。
扒低左。。。
之後做咩咩書。。
睇睇下真係好唔開心架。
之後又扒低左喊。
冇人睇到。。。。嗚嗚。。。
死人豬乸!!係咁係度煩我。。......(閱讀全文)
打緊呢篇野既時候。
好辛苦,好想嘔牙 = =
唔知道係咩既原因,
食左夜晚之後就好辛苦。
胸口好辛苦牙。。。。
今日成日屋企得我自己一個人,
冇咩做牙,
電腦都係玩左一陣,
因為有小小悶悶地,
都冇咩人ON MSN。。。
所以都係ON 左一陣之後就OFF。......(閱讀全文)
今日真係幾好玩架。 先係頭2堂家政整腸仔包。 初初意為我地整得唔好食姐。。 點知MISS整果D都係咁硬。 最後我地個個靜係食腸仔 > <!! D腸仔超好食牙‵。
 ......(閱讀全文)
今日同小學好FD既朋友傾番計。。 珊珊。我既表妹呢︿︿好內冇同佢傾過計喇。 有一種好開心既感覺,, 之前就同佢家姐穎傾。。 佢地2個係我小學唯一女仔既朋友黎架。。 哈哈。。。好掛著佢地2個呢。 唔知道會唔會有一日可以出街見到佢地??
今日出左街踢波。 都唔好玩既, 係咁將個波射出左去, 之後仲要係咁拾......(閱讀全文)
聽日出街踢波波。。 真係好開心牙。。。 今日放學同傑傾左半個鐘電話, 之後番到屋企冇咩野可以做。 都唔知道有D咩可以做。。 總之唔知道做咩好啦。
今日我地班又有人唔見左野喇。 都唔知係邊個係咁偷係咁偷‵ 對3A班好失望。。 3年喇。3年以來你都當我地係傻佬嗎?
冇野可以說......(閱讀全文)
今日真係好唔開心牙。。 特別係上英文補習班。。 唉。。。點解次次點解都要等我忘記了既時候。 先勾番起我既記憶? 之前林寶怡又係。。。 振西叫我唔好去BBQ。 話同班傻婆一齊影衰自己所以佢唔去。 我去既原因係因為可以同班朋友一齊玩。 呢個先係重點。
天色已漸沉。落日如霧燈。。。 天色繼續沉。誰人在夜深 等等等......(閱讀全文)
今日真係好唔開心囉。 剪左個頭髮。 有咩問題姐? 個個係咁笑。 真係好無聊牙你地。 一D都唔好笑。 你地個個自己笑得架啦。 唔駛理我架喇。!
今日同牙爸冇野講過。 依然都係咁憎佢。 咩都管住曬......(閱讀全文)
今日真係好悶喔。 不過交安都幾好玩牙。。 牙俊佢冇啦啦唔番。 話睇E生。 一睇就知道佢吹水啦。 唔想番都唔係搵呢個借口啦。 你知唔知道你自己真係好無責任牙? 你知唔知今日我地3個人幾辛苦? 派制服。之後又要去理班中二去幫佢地教中一。 真係好辛苦架。你就係因為唔想番就唔番。 你有咩資格做隊長牙......(閱讀全文)
今日冇咩可以講牙。 只可以話幾開心啦。 好多開心既野。 不過都有好多唔開心既野。
唔想打咁多牙。 因為好攰。 想休息一下。。。
今日真係一日好不可思義既日子。 朝早意為D班D勁人冇番。 我地贏梗啦。 點知佢地最後都係有番到。 初初我地全部都死守。 佢地係咁攻。 蘇9次次係咁射。 我就係咁擋。 雖然係好痛。不過最後一場波。 冇咩所謂啦係唔係先︿︿。 賽事打到中段既時候......(閱讀全文)
唉。。。。今日TSA真係抽中左我 有冇搞錯牙。 不過都好既, 唔駛係度跳舞 = = TSA真係好Q易。 小豬俾我地3個人一齊圍佢。 呵呵。。。。。。 今日科學堂都唔知道佢搞D乜加科。 整到我隻手好臭牙 。。 要用D水係咁沖。 沖左勁內先可以冇曬炸......(閱讀全文)
今日真係好開心也。
怡佢真係幫我。多謝妳呢。
聽日TSA。有小小驚牙,
如果真係中左我,咪死得?
今日中文堂做咩小組討論,
我要過B班同佢地講。
個題目係[你認同友誼第一。比賽第二嗎?]
咁個個都應該話認同架啦。
咁我咪唔認同。
......(閱讀全文)
今日真係好唔開心囉。病就冇咩事喇。係隻手都仲係咁痛囉。不過冇咩所謂啦,應該可以係下一場對D班出到。不過問題係今日下就囉。牙俊佢又冇啦啦ADD我。罵我。我真係忍唔到牙。不過點都好啦。最後都係冇用到粗口罵佢。真係好唔開心都好啦。。我真係唔知道生佢做咩仲係都要撐個死人俊。算啦,佢偷野件事算囉。問題係佢成日話3A足球垃圾。又話我垃圾。佢冇份踢,有咩資格罵我地牙?我已經好努力架喇。3場。一贏。一......(閱讀全文)
今日真係好辛苦牙.大傷風.發埋燒.加埋琴日場波搞到我成身都痛.朝早自己一個係屋企訓覺.ON左電腦玩左一陣.真係好唔舒服牙.下就更加冇野可以做啦.C班真係好衰......志遠整到...我都整到...加埋傷風.睇野好攰.咩都唔想諗.我同佢之間好似已經冇可能咁.我好想去挽留.不過次次ADD佢佢都唔理我.加上我已經大病中......真係好辛苦牙...特別係左手,痛到.....真係好痛...下就去睇E生......(閱讀全文)
今日真係好失望牙.同C班既比賽.打成2比2和波.個過程就真係....一開波先輸一球.之後打極都攻唔入.之後再輸多一球...以為應該都係輸架喇.仲有4分鐘,都仲係輸緊2比0....就係呢個時候.嘉晉入左黎,之後我地既奇蹟4分鐘出現喇...先係佢拋既界外球.志遠一頂.入左.好波牙!!過左一陣,志遠禁區頂左個波出黎.之後我大力咁射埋去.射中左裕美.之後彈入左...裕美俾我射中左之後佢望過黎罵我.........(閱讀全文)
今日朝早去左睇E生,佢話我冇咩事.食下藥就會冇事.希望係咁啦.換左電腦唔係好慣.不過真係快左好多牙.當我好開心既時候...佢唔理我喇...其實呢幾日唔係我唔想理佢.而係初初佢話唔會點ON,所以我就冇咩理佢.都冇咩ON MSN.呢樣野都唔係我想架`S0R我講過好多次.我都知道係唔會有用既..依加我可以做既係等佢原諒我.我都知道佢係比較易嬲既.所以我唔應該煩佢,等一排佢原諒番我先啦.可能咁做我會好......(閱讀全文)
今日真係好唔開心牙. 輸左波之後成日人灰曬. 之後一下大大力踢個波. 飛左出街,之後出左去拾. 運氣都冇埋啦. 好唔開心牙. 聽日唔番學.. 一黎睇E生.一黎等自己休息下. 真係好唔開心. 聽日有新電腦用LU. 好唔開心牙......(閱讀全文)
今日好開心牙.. 之前我就俾左個龍門小豬打. 依加聽日果一場我想打番龍, 佢真係俾番我打牙. 好多謝你牙小豬. 我聽日會全力以赴架喇!! 小豬多謝你... 聽日對E班牙. 一定死梗啦. 係輸梗.. 唔知道如果輸左波之後佢地會唔會好似上年咁罵我呢......(閱讀全文)
中三級班際足球比賽第一場.3A班 2比0贏3B班︿︿!!可惜就係我浪費左3次機會,加上裕美中柱.唔係既話我地贏左6比0 ><!!不過點都好啦,呢場波真係真正咁表現左我地既團體精神︿︿ 第二球我同志遠一個ONE TOW之後佢射入左.我傳左俾佢之後我已經知道佢一定入,之後我舉曬手︿︿之後佢入左啦,我用食指指著佢,超開心,之後佢行埋黎.抱著我..真係好開心,呢種團結既精神!!睇怕3B都輸得心服口服喇掛!......(閱讀全文)