虽然,今日依然系雨天
但.. 今日系个好开心好开心嘎日籽~
哈哈哈~~ 因为,我地今日个篮球交流会举行得实在太成功喇!!!
开心到傻吖~!
希望, 以后.. 日日都可以甘开心就好噜~
不过唔得.. 做人,点可以甘贪心噶!!
我只要.. 只要 小D烦恼, 时不时比我开心下~
就足够噜 .
------------------------------------------------------
玩完 就要重新投入翻去读书喇 ~
林到.. 未来要翻甘多日学 ... 头都痛吖`` 哈..
这几天, 狂风暴雨~
晴天,,什么时候来呢??
-----------------------------------
明天是中考 ,
彬 .. 你要考好噢~ 第2次.. 美院再次向你招手了!!
林翻呢段日籽~ 都识左几多FAN噢..
哈.. 呢个系值得开心嘎.. ~
希望 . . 日日都.. 开心~ 笑~~~~
THE RAINBOW WILL COME , AT LAST~
明天~~~ 哈哈哈哈哈```
06届侨中篮球协会公司将会举行活动.. 哈哈哈~
听日要好天吖 !!! HAPPY ..