*HAPI**SHOPPING DAY
hi*
今日早d打日記..
because,,我想做哂
我所知道的hw..[包括唔係聽日交果d]
ha...仲有,,
緊係溫書la..
呵*我沒有機會讓我衰多次..
我只可前進..不可回望
回望也只會浪費我的時間..
today,,去左lam tin with mum*
because我上星期promised左佢..
我要守承諾的!!ya*
不如講下今日有咩收獲la..
3件bra,,1條under[$2xx]
一件長tee, , 一件褸..[$100]
↑ ↑
綠色架 mickey mouse*pink*
之後都冇la..
飛的返家,,because it's raining牙
帶左1把小傘架,,
遮唔到3個人*呵
then我去左羽毛球場,,
點知唔見人,,,咁就番home la...
then,,mun去左kt,,
我就沒有跟住去牙!!因為...我lazy囉..
我同mun講))
我29號一定會影好多黃波波同好生養miss
d相俾佢睇..我仲叫佢唔好信果miss講野..
哈...*
我在妖言惑母..呵((
haha..諗起就覺得自己好clever牙
哈哈哈..
FRIGHTING牙!!!!!!
我知道我係得架..
之前睇過d information))
佢話人只係用左人本身的5%潛能
咁姐係話有成95%的潛能仲未發揮出黎^^
人,,果然係勁野牙!!!
^^..
如果今晚早ko d野,,咁就再上過黎la
唔洗miss me牙!!!
ya^^
有d野唔話你知米highlight左囉
|