sukisushi
                                               

暱稱: ',SATSUKI `**
MORE...  


由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

 

``▧宮]]



有啥要跟我說呢?" 

 
最近三個月尚無任何留言


    

用QooZa的fd、

 

 


2006 年 9 月 30 日  星期六 晴天
今日...就死 滿足

今日訓醒...手痛...腳痛...腰痛

跟住去左博愛醫院....

等左4個鐘....終於到我喇= =

入到去...個醫生講左2分鐘野到...

就叫我出門口等叫名拎藥....

跟住就返屋企喇...

想死呀...等左咁耐...就係為左果幾分鐘...

暈...."

                                                   呀滿

牙伯...
下次要小心d啦....
唔舒服要多d休息~~~
下次好返記得買返個平安鐘旁身牙...知冇?!

                                                            satsuki*

佢地唔俾我申請... 幾無良呀!.\/.

                  呀滿

咁都得?!冇理由個bor~~~"
咩原因唔俾你牙?!

                                     satsuki*

刊登時間︰2006-09-30 09:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



又到放假lu... 滿足

好野....又到星期5...聽日唔使返學...

仲有3日假添^^

近排好忙...忙住打機...真辛苦我..

所以冇時間上來打日記...

今個星期...我都係o係學校打羽毛球...

因為會考pe...揀左羽毛球球黎玩...

哈哈....但係揀完先知...d人好勁...

搵日去轉返籃球先....

打住咁多先....我又要忙喇~"~

                                               呀滿

刊登時間︰2006-09-30 12:28 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2006 年 9 月 29 日  星期五 晴天
29/9/06星期5...”

悶悶悶///
攰攰攰...”
        SATSUKI*

三輯`O` - 正.反.合.官照













出自bestiz

轉載請註明:
東方神起香港歌迷會 - *唯一東方--愛你神起#
http://loveztvxq.qq.topzj.com
*請連名稱,網址一併轉載*

刊登時間︰2006-09-29 10:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2006 年 9 月 28 日  星期四 晴天
28/9/06星期4..”

星期四啦...

唉....9月快完了...."
還是不習慣~~~"
我要假期~~~!!"><"

這個星期日...
又出去尖沙咀/旺角...><"
[為什麼不可以下個月呢?"神起的專輯牙....]
sandy...."什麼時候一起出去買碟呢?!"

今天...累死我啦...
對我來說簡直是精神虐待牙...."
早上...溫bio""[test時真的比chem容易得多...]
共同體..想做功課~~但...唉....死人bully~~==
又來不及溫chem~~@@"
dict的時候~~又dict那20個~~omg~~!!"
lunch...想著怎麼弄board~~"

放學...."找那潘四正sir~~
xyz的...."找他n次...也不出來..."
最後扑扑看到他在睡覺~~~[我快暈了...@@]

今天真的謝謝扑扑和小肥弄那個電腦的board~~
還有mama和總隊長弄rc的board~~
[雖然總隊長是沒用...但循例上還是要謝的..呵]"
由於時間關係~~就不post相上來了...

今晚還有排忙的....."
我的天牙...我想死...

form4真的不易過....
天天都很睏...."什麼都難了很多..
功課量也多了很多....~~"

不管了....看完神起才做功課~~~"
bi*
                                                 satsuki*



我都覺得f.4冇咁易過呀=0=""

d功課又難又多...

有時間做都唔識..

                                                呀滿

刊登時間︰2006-09-28 08:41 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2006 年 9 月 27 日  星期三 晴天
27/9/06星期3...

一個星期又過左一半啦...哈哈..

今日留低整左一陣咁多GE BOARD∼∼”
扑扑釘BOARD果陣俾低能SIR串...
哈哈∼∼∼

好攰牙...”
我地同MISS都覺得∼
RC個BORARD唔係咁令...

SO...我今晚要整好1樓..同3樓個BOARD D野..∼∼

做功課啦.....

閃...

                SATSUKI

刊登時間︰2006-09-27 09:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]