由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。不便之處,敬請原諒。
〝* 동방신기×、、 `"+유노윤호 。°*''
``▧宮]]
今日返團契""" 點知我帶歌+祈禱"" 算啦...唔緊要....哈哈.... 完左之後"""就同陳太出市中心... 搵左papa mama同燕姐姐之後"" 就坐低飲下午茶啦..."[我同牙誼都坐到攰...] 之後行街街.... 首先買左龍鳳被... then""行左勁耐....都冇買到衫... papa攰....so去置樂打冷.... 淨係食左大眼雞同生炒骨... 個魚香茄子煲同埋個雜..冇食到... [唔like茄子同d唔知乜腸].. 之後諗住走...但又去左ESPRIT" 買左條裙...@@"最衰冇我想要果隻色..." 下個星期出MK買埋其他野... [但我想下個月先出...@@" 順便買碟....>W<"如果得就好啦...] 唔講啦...聽日要早D返黎...好鬼多野做... 以後可能少玩電腦啦.... 不過...星期5,6,日都會玩下...哈/... SATSUKI*
刊登時間︰2006-09-23 11:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
又到星期4啦..." 琴晚...訓唔夠5粒鐘....@@" so..今日攰到嘔.... 因為琴晚...做完chem之後太攰... 冇溫到書....""今日... 完全對住份卷o晒咀..." 我諗30分入面...拎唔多過10分... 唉...突然有個衝動""想去返中文班... [反而bio暫時好似冇咁難..] 發覺響英文班真係好鬼大壓力""" 同d外星人一齊上堂... 佢地同牙sir miss講果d外星話又聽唔明.. @@"我要學好外星話!!哈哈...]] 今日...maths堂ge堂課....." 好難牙....第3題已經唔識啦... 死啦...聽日有chem"" 一定俾池sir話啦... ><"主0牙!!!!!" 下星期好多test牙... 英文...maths...bio..."" 唉....想死牙... 莫非....去到form4... 一定冇得玩?!" [咁就死梗啦....."] 日記長得滯tim""打到e度..bi satsuki*
刊登時間︰2006-09-21 09:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
牙阮.....生日快樂.... 以後生日不要再哭啦... 傻瓜"" 今天累透了...." 沒力打了.... 現在23:52...剛剛回來... 還有堆積如山的功課等著我... 像要把我埋葬似的...omg"" 今晚...有多少個小時可以睡呢?!" 3小時?!"我也不知道""" 要不是就好好睡一教...." 要不就是明天的dict和chem test不合格 好可憐哎..." 我想死牙.....><" 什麼時候才會有長假期牙?! 我還要在星期6之前把我姐的牌子弄好..><" 怎麼辦?!"星期6又要去買衣服for 我姐的wedding"" Rico"他原來很厲害的哎.. 他有讀跳舞的東東... 還有...就是他是一位設計師...." 平面廣告designer""" [只要是設計師..."都是非常的gd的.."哈哈] 他明年3月就wedding了....^^" 希望到時可以去看看..."[不過我不知道在哪裡""==] 不說了....走了.... 現在....00:00""21/9/06"" satsuki*
刊登時間︰2006-09-20 11:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日放左學....又要做中文小組討論...又要數學補測
數學又係唔識....我諗都係拎1x分
小組呢...就唔知有咩講....廿幾分鐘...講左十句野到
跟住返屋企lu....
呀滿 乜你maths咁差ga?!" 哈哈...估唔到bor"""" 教到邊牙...?點解唔識?! 係咪你上堂根本冇聽書牙... satsuki*
我都想好好= =
教到去二元一次呀...好似...
咁我淨係識用二次方程...
因式分解同配方法都唔識= =
上堂有聽書...好留心果隻...但係都唔係好明
呀滿
刊登時間︰2006-09-20 08:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日我放學去跑步...跑左30mins..
點解好似仲未瘦過咁= =
跟住去左打波...
睇完逃...就沖涼..訓lu
刊登時間︰2006-09-19 11:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 89 | »