
同行d仙后..真係勁...@@"
上次wild day out又係咁..."
佢地收風真係好快...[佩服"]

uknow ge profile"
所有圖...轉允浩吧..."]
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
今日星期日"""
又係咁...預左...個個都死晒...
完左之後""同牙泉...柳萍..食飯...
之後""同柳萍響教會hea左陣...
3點幾就返左歸啦...."
見到kai堅..."
拎左佢部手機...sd左d主題...^^"
sd左臘筆小新..KERORO""仲有..太古達人..^^"
之後聽聽下歌...到5點..訓左"
6點..起身,,,見琴姐玩緊...so..10點先玩..^^"
之後俾我聽到energy[唔知係咪咁串]ge新歌...
[好似話就出碟..]佢地果隻慢歌..."
姐係神起ge one"...energy唱得好難聽牙.."
頂唔順牙.,,.好想嘔..."唱衰左隻歌..
佢地好似上唔到個音..."好似響度吊頸咁..
之後去左允浩吧同唯一睇野..."
唉...睇到好多野下..
李秀滿可能俾人拉..."[各位仙后...應該好開心..^^"]
但係..."呢個董事長如果真係俾人拉左.."
對神起點都有影響""
anyway""只要冇呢個衰人""就乜都ok::
[各位仙后不用想什麼方法去收購他的公司了...哈哈]
另外"""睇到一個日本ge片段""
應該係琴日播出街ga"不過唔知係咪之前錄定..."
uknow重返舞台"""如果佢可以完全康復就好啦...
秀秀...把聲..未好得返晒..."
聽講..hero又病左...@@"唉...得返兩個..."
唔好再病啦..."
一陣睇埋d野訓啦...>"<
宜家仲好攰....
真係估唔到....琴姐今日早過我入房...
satsuki*
|