sukisushi
                                               

暱稱: ',SATSUKI `**
MORE...  


由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

 

``▧宮]]



有啥要跟我說呢?" 

 
最近三個月尚無任何留言


    

用QooZa的fd、

 

 


2006 年 8 月 24 日  星期四 晴天
24/8/06星期四]]

今日...死人頭晨早溜溜sd sms嘈醒我...]]
之後""on msn""死人廖躍滿...唔信我?!"
n個鐘之後""廖躍滿比牙阮遲左3個字...
指意佢真係///@#$%&*"

之後出左去...":我地揀左歌啦...today同十年約會..
鐘意十年約會多d""嘻...^^"
5點...牙阮走左...之後我..誼同cz"揀多一陣...
6點半...睇pops in seoul""
之後返屋企..."等車果陣...牙誼吸引到一隻["ge"野..]

今日牙誼又爆左句..."唔好食咁多熱炸野...[熱氣+煎炸野...]

返到黎...有條牟利.....搞到我鬼咁煩....
頂佢個肺..."搞掂左紅十字下一任人選ge問題之後""

諗諗下...條牟利都唔會幫我手整返好份服飾時數ge report"
so打俾何sir"""叫佢keep得幾多就keep幾多...@@"
之後問左d老師ge問題""大約,,10幾個新老師
[如果我係c班ge話...]我正班主任係新miss教我英文..
副班係黎sir""教maths""on my god""
林順tim走左...哈哈....一定唔係佢教phy..呵呵...萬歲!!

文科班..."中史係miss lai""世史係何仔....""

聽日出mk...早d訓至得...^^"

                                                                              satsuki*

刊登時間︰2006-08-24 10:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



買書... 鬱悶

琴日去左買書....

買左10本書...790...

但係仲有9本未買....

好貴呀...d書....

又唔買既話...可能升唔到中五...

買完書去左買書包...

跟住...返屋企lu...

返到屋企玩gba-.-

到左今日...係屋企好悶....

發生左件好神奇既事...

就係見到呀嬋on 左msn...

佢起身唔知做咩...跟住又訓lu..

咁我繼續玩gba...爆左隻game喇...哈哈

跟住冇野做lu-.-.....好悶...

                                                                     呀滿


乜野係GBA牙???[我ONLINE好神奇咩??]

                                                                         SATSUKI**

刊登時間︰2006-08-24 07:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2006 年 8 月 23 日  星期三 晴天
23/8/06星期三...

  



琴晚訓訓下醒左..."之後又同牙誼傾到5點先訓..
今日.."兩點起身...勁...哈...]]
之後""食飯./...."
5點幾..."落去..諗住影相ga"但係///個頭好乞我憎...唔影啦..
之後同牙誼仲有佢個fd去..."佢地影完相...
就去買校服...."之後又返屋企...
今日都係...好悶牙....@@"

聽日可能要出屯門...練歌...@@

ps""岩岩睇到個消息""^^"
[神起ge vacation可能響香港以電影ge方式播...
但唔知會唔會黎hk宣傳""]
如果係真ge就好啦...kaka*"
但係..."可能會另外配音...@@"


                                                                               satsuki*

刊登時間︰2006-08-23 09:14 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



【08月23日+消息】東方神起〕繼Vacation後的第二部新電視劇

【08月23日+消息】東方神起〕繼Vacation後的第二部新電視劇

記者:聽說你們在<Vacation>後的第二部」劇場電視劇」也已經開拍啦,是嗎?能不能和大家簡單介紹一下?  
   
在中:在第二部」劇場電視劇」<在地球戀愛>(暫譯)中,我將出演一個轉學生.
從小失去父母,在孤獨中長大.在片中我會愛上自己的班主任(徐賢真飾),
然後和出演班主任丈夫的有仟構成三角關係.在新劇中允浩扮演是聰明的學生會長.
俊秀則扮演純真機靈且臉皮後的有仟的朋友.昌珉則變身為大財團的富家子,是俊秀的死黨...   
其實大家的關係還是蠻親密的.   
這次是由我和有仟擔任主演,下次將會輪到其他成員.   

預計這第二部作品會在9月30日正式對外公開....

這是女主角滴圖圖




轉>>http://www.cyworld.com.cn/club/home.php?clubid=202000008150

                                                                                                     
唔知係咪呢套劇...大米會獻出佢第一個熒幕初吻...@@"
真係想睇下..."大米同HERO點爭佢地班主任""WOW""

                                                                                     SATSUKI**

刊登時間︰2006-08-23 07:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2006 年 8 月 22 日  星期二 晴天
22/8/06星期二]]

琴晚同牙誼睇女王的教室..
到兩點...好攰...so sleep"
今日...好早起身牙..."
12點醒左....同牙滿傾左一陣..
之後去刷牙洗臉食早餐""^^"

2點玩電腦""做左d咩黎?
唔記得lu""....."
呀/..睇左女王的教窒特別版"^^
之後""7點幾...食飯...
又玩電腦"""""@@

好悶牙...>"<
宜家睇緊神鵰...@@"

琴晚冇入到歌...
一陣要入返牙...^^"

ps""今日好叻牙我...哈哈
終於好俾心機咁..睇左一版咁大把ge bio///
Fighting!!*

UKNOW仲未好返..."但26/8就要重返舞台">"<
唉...."乞人憎..明知自己未好返就唔好死頂啦..
響SANDY個日記都知道""佢又感冒TIM""唉...]]
返韓國啦...留響日本做乜??"

                                                           SATSUKI*

刊登時間︰2006-08-22 08:41 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]