今日...死人頭晨早溜溜sd sms嘈醒我...]]
之後""on msn""死人廖躍滿...唔信我?!"
n個鐘之後""廖躍滿比牙阮遲左3個字...
指意佢真係///@#$%&*"
之後出左去...":我地揀左歌啦...today同十年約會..
鐘意十年約會多d""嘻...^^"
5點...牙阮走左...之後我..誼同cz"揀多一陣...
6點半...睇pops in seoul""
之後返屋企..."等車果陣...牙誼吸引到一隻["ge"野..]
今日牙誼又爆左句..."唔好食咁多熱炸野...[熱氣+煎炸野...]
返到黎...有條牟利.....搞到我鬼咁煩....
頂佢個肺..."搞掂左紅十字下一任人選ge問題之後""
諗諗下...條牟利都唔會幫我手整返好份服飾時數ge report"
so打俾何sir"""叫佢keep得幾多就keep幾多...@@"
之後問左d老師ge問題""大約,,10幾個新老師
[如果我係c班ge話...]我正班主任係新miss教我英文..
副班係黎sir""教maths""on my god""
林順tim走左...哈哈....一定唔係佢教phy..呵呵...萬歲!!
文科班..."中史係miss lai""世史係何仔....""
聽日出mk...早d訓至得...^^"
satsuki*
|