暑假last day**
今日..."返去幫手....
都係遲左少少...@@"
之後幫手量血壓"""
原來隔離幫緊手果個婆婆之前做護士"
但係..."佢講ge下壓..關d尿咩事呢??"唔明...@@"
之後""幫手去買飯...."
食完飯之後..."幫c+打一份稿..."
then同+u出屯門ma頭..."
[唔知點解我果陣睇包包...有$300ge??]
算啦..."都記唔起點解就算啦...哈哈
陪+u買完校服之後""
買左條頸鍊...不過應該冇乜機會戴..."
之後又買左條手鍊..."哈....[又買..==]
then去左..屎中心..[臭臭.."@@]
陪+u搵牙粉拎野....."
之後諗住買鞋..."睇唔岩....
去左雅都...是但買左對...[廢事聽日赤腳返啦..]
之後嗱嗱臨飛返教會..
同牙sir [farewell]
then閃水...."點知..
同牙誼去左買文具..."
買左兩個"狗狗筆袋..好q牙...>3<"
[不過同牙誼一樣ga""佢跟我ga咋...@@"]
返到屋企先知..."
原來同牙誼之前果對同一個款...
o晒咀...."
岩岩5+2打黎..."
話..."同我同一個locker"
@@"哈...都唔知果班有咩人...
是但啦...哈哈....
希望聽日唔好咁鬼熱啦...
聽日又要幫+u交上網fee""
+u""拎左$唔幫你交...哈哈...
早d訓...早d訓....
點解我地打日記好似愈黎愈短""哈
唉,....煩煩煩煩煩煩煩牙.....!!!*
윤호...파이팅!!
동방신기...파이팅!!
satsuki*파이팅!!
every body파이팅!!
satsuki*
|