sukisushi
                                               

暱稱: ',SATSUKI `**
MORE...  


由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

 

``▧宮]]



有啥要跟我說呢?" 

 
最近三個月尚無任何留言


    

用QooZa的fd、

 

 


2006 年 11 月 7 日  星期二 晴天
071106*2

今日派埋bio啦.....合格....哈哈...."

呢排好煩牙...."唉....

今日上堂又訓左幾堂啦.....=="

遲d bio+ chem要做project~~唉....

分組都好煩.....==仲有英文.....

煩煩煩/........."uknow?!"

放學去左青苗....個game好好玩...

but..我地miu miu miu衰左////=="

唔想返學.....呠呠.....><"
                                          satsuki*

刊登時間︰2006-11-07 09:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2006 年 11 月 6 日  星期一 晴天
05+061106*日+1

051106*日
星期日....返教會諗住幫手/...
返到去一陣就搞掂左...
有種白出GE感覺""""@@"
之後同+U牙阮去O海城..睇牙律...."
好鬼得意牙佢....哈...
不過佢走左陣...我同牙阮去唔切停車場..."
跑左一陣...見到佢架車.....@@"
同我地SAY BYE~~呵...."
跟住我就傻傻地咁同佢SAY BYE啦....

THEN繼續睇SHOW~~""
跆拳道班人好搞笑牙....哈哈..."
仲有班B-BOYS...好勁牙...""""
有個人好似M牙....哈......"

完左之後,,,搵左個韓國人影相...
[跆拳道好搞笑果條友..]
之後又搵左BENNY"""影相....."
牙阮問佢..."今晚可唔可以播神起GE歌...."
我又問佢..."神起究竟黎唔黎...@@"

THEN...我地響M記食完野之後便返歸了...
返到屋企樓下...."又唔想返屋企住....."==
SO..又飛左出友愛..搵牙滿...."
再行去大興搵+U牙阮...俾返D相俾+U""
之後又去公園HEA"""玩埋D低能野...."
THEN陪C++佢老公行左一陣,,,
之後又行返去友愛...."[護草?!請勿踐踏草地...多謝合作"]
去到屯門公園""腳痛..><"又坐低HEA左一陣..."
之後就去搭車了......"呵...THZ你件褸....."

一路搭車...一路訓教...一路聽韓流襲港...."
我發覺呢...響輕鐵站行返歸果段路真係幾恐怖""
要經過兩間學校中間..."黑MAMA><"
返到屋企...沖涼....2:00訓左..""

061106*1
由於琴晚好夜訓...SO~~"唉...
今日英文..中文堂訓著左..."
PHY堂..."釣魚""""=="
我中文全班最高分...呵...好開心...."
不過MISS講係我果陣都嚇親...."
有乜理由?!"我又真係日日上堂訓教..."
又冇乜溫到書...."=="

聽日派BIO"唉...英文班有一個唔合格...."
死啦.....唔係我牙:!?"
我已經有一科唔合格GA啦.....=="

我發覺..我有好多野未睇GA"""=="
宜家DL ING""呵....有情書...選擇男女"攀山踄水..ETC"

ONG!!未做功課TIM><"
死了...

                                                                   SATSUKI*

 咁我依棵弱質纖纖既草...好易係途中俾人摘左架嘛

大家咁熟.....客咩氣丫...哇卡卡

↓睇唔到啵..."                                              

                                                               呀滿


哈...."計我話...你呢d咁自戀ge草會俾人踩死ga"
點解會睇唔到...?!"我睇到bor~~~"

                                                      satsuki*


UP返之前D相先...[揀幾張UP]


我的4EVER FDS書簽">3<"

我的4EVER FDS 月曆封面...^^"






FANNY&ANTONY"


律...."



我響toliet影的..."

                                                                                           THE END>>

刊登時間︰2006-11-06 10:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2006 年 11 月 5 日  星期日 晴天
旅行/奧海城

星期5....係一年一度既旅行...

我地中四係去北潭涌...

悶爆呀= =

去到玩數字球+飛碟.....

肚餓...去左搵人食野...

哈哈....收穫唔錯....

食左壽司+三文治+餃子

食到好飽...食完玩飛行棋...

跟住夠鐘lu....要返學校

=================================

琴日...唔使團契...跟住去左葵涌既教堂睇人結婚

呀阮話...帶我地去睇下大場面....

我頂丫...去左坐係到.....唔知做咩=0=

完左喇...我地去左奧海地....睇小律=口="

戴黑超+帽...都唔知睇咩....

跟住有b-boys睇....

wo~~超正呀....

跟住去左廁所見到佢地....

但係冇乜fans啵佢地...

因為冇人圍住佢地..

跟住返大興lu...

去左坐....哈哈..

坐到11點幾...走lu..

                                                  呀滿

刊登時間︰2006-11-05 12:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2006 年 11 月 4 日  星期六 晴天
041106*6FANNY&ANTONY~~!!*

琴晚...同牙嫂一家...燕姐姐+陳太....
一齊食飯....食完飯又響度吹水...[ONLY佢地...==]
夜晚10:30燕姐姐上頭...
THEN12:00我GE屋企人就去左訓教啦..
得返我同牙泉...牙誼一齊睇GIRL6....
[我睇第2次了...呵...BUT都係咁正呢..]
入到房[ABOUT1:00],,,,燕姐姐已經訓左..
搞到我同牙誼講野要靠響手機打字......[呵]

今日...我同牙誼晨咁早[7:30]起左身...[非自願性質的"]
原來已經有一個姊妹到左...
搞到我同牙誼趕到死死下....
THEN""9:30...兄弟到左.....[突然發覺屋企好細...^^"]
姊妹就玩班兄弟同新郎...."
我睇到一個係新郎要蒙眼幫所有兄弟"查"唇膏~~"
之後班兄弟要錫返新郎...超爆笑呢~~"
睇左一陣...又走返入房搵燕姐姐影相...
等等下...見冇野做....."我...牙誼...牙泉..同燕姐姐響度鋤D"
哈...冇幾耐就聽到新郎讀愛的宣言~~~"^^"

THEN"針"茶...."完左之後閃去樓下搭車.....
我地去左新郎屋企附近GE酒樓食LUNCH~~"
個個食飽飽左之後..."又上車.....去唔知邊度..."
去度...一個位於38樓GE地方....好靚呢....
可以望到[海鷗~~]""
THEN佢地就響果度簽結婚證書...."
又同人影相.....""影左好多呢....[影人]^^"

之後又搭車去新時代廣場[好似係]GE鴻星度...
5點去到...BUT,,,8點先入席...
SO同路癡1,2號[牙誼同牙泉]四圍行...."
[唔明點解佢地會唔認得D路...==]
去左柏斯...睇左兩座好搞野GE琴...[有影到牙...]
又去左睇碟...."俾我睇到有好多神起GE碟牙....>V<"[真識貨]
一隔通常可以放6-8隻碟...."但...我發現單係神起GE已經有6隔呢.."

THEN...佢地兩丁友話要醫肚...SO~~去左大家樂食TEA"
之後牙誼頂唔順人地成日望住佢///SO6:00閃返上黎...
我地無無聊聊冇野做...牙姨..我..牙誼同牙泉...響度打麻雀~
冇幾耐...牙嫂一家黎到之後~~變左牙泉..牙誼...我..同智峰玩..."
有個人拎野飲過黎俾我地GE話..[嘩...你地都好勁BOR~ALL ARE 細路...]
但我一舖都冇食過...=="仲愈玩愈眼訓....=="
SO~~去廁"~~同牙誼影相....呵...

THEN返黎...冇幾耐開始了...."
個FEEL好正牙...."[都係個MC做得好...]
仲有得睇佢地兩個細個GE片段~~~呵...."
又聽到佢地講D好WARM GE宣言呢....
之後佢地就開香檳同切CAKE啦....
THEN便上菜了....."
第1碟...係一粒勁大粒GE[元貝]?唔知牙...總之超正啦...
THEN""愈黎愈唔想食...
D海參同埋[包如]好難食...."[唔係好明D人點解咁LIKE食...]

之後我又不斷地影相....^^"
冇幾耐...佢地開始玩遊戲~~"
第一個係BINGO~~要買BINGO紙先有得玩...
冇買到..."SO....[BUT輝哥哥俾左張牙泉..]
BUT最尾都唔中....=="

THEN...有個GAME"""係打電話遊戲~~
會SHOW9個電話號碼出黎...
在場想玩GE人就要打電話~~
睇下邊個打到俾新郎手上GE電話~就有利是收了....
我都有玩...."一SHOW出黎...乜都唔理..."
見到邊個電話就打邊個...~~~"
點知....我打到俾新郎...呵呵...一個電話~~$500~~"
其實我都覺得好SURPRISED~~~"我只係是但揀一個...."=="

食完飯之後~~閃人了.....又響車度訓左....==
12:45到...岩岩返到歸..~廖先生就SD SMS黎...[你計過時間GA?!"==]
TEHN洗白白...入相....UP相...打日記....=="

D相UP左上我YAHOO GE相簿....
ID~~sukisushi2010
唔講了...好鬼眼訓....早抖....."

                                                       累死了的SATSUKI*

嘩....妳就好喇...

附附碌碌咁就有$500

跟住又有野食...

                                                           呀滿

哈.,你恨唔到GA啦..."

但係....響果度真係幾悶下....=="

                                             SATSUKI*

刊登時間︰2006-11-05 03:03 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2006 年 11 月 3 日  星期五 晴天
3/00/06*5

今日....派卷....."唉...
派左eng~maths~phy~chem~cit""
eng~~合格多dd"""唉...
[我真係偉大...為左phy放棄eng~~]
不過phy都唔係好高.....=="唉...
chem~~好彩合格~~~""
但係...俾池sir話......><"

激死我啦...嗚....><"
中文...同bio.....嗚////
唔知點算好呢....

唔想讀書呢....=="

                                  satsuki*

刊登時間︰2006-11-03 09:12 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]