sukisushi
                                               

暱稱: ',SATSUKI `**
MORE...  


由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

 

``▧宮]]



有啥要跟我說呢?" 

 
最近三個月尚無任何留言


    

用QooZa的fd、

 

 


2006 年 10 月 12 日  星期四 晴天
12/9/06星期4

超短日記...[講遺言啦...]

日日返學都好多野做~~~"
放學又要做功課同溫書....

忙死...><""

CHEM 同BIO好鬼難明...

點解日日都講會考..
好大壓力呢...!!*

唉..........."講完啦...
可以去死啦....BI"

                                SATSUKI*

刊登時間︰2006-10-12 08:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



11/10/06星期3

唉.....琴晚....
好鬼攰呢...""

10點先返到屋企....
之後""嗱嗱臨沖完涼...
做功課~~~溫書...

溫溫下chem~~訓左...
好彩牙誼叫醒左我...^^"[thx~~]
如果唔係就大鑊了...."

12點幾....一訓就訓著左

好辛苦牙宜家..."
今日要補課呢...><"
宜家岩岩上完cit~~""

走啦~~lunch再落黎...ka**

                                        satsuki*

刊登時間︰2006-10-12 09:03 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2006 年 10 月 10 日  星期二 晴天
10/10/06星期2呢..."

."[岩岩訓醒咋..><仲未溫書...唉]

由於琴晚未出發先興奮ge關係~~
1點15先訓..."[同琴姐傾計呢....呵]

搞到今日勁眼訓呢..."
今日...""上堂..."
冇啦啦死人廖躍滿sd sms俾人...~

串牙你?!"有兩堂空堂好巴閉咩...""
人地上maths堂坐得鬼咁前...><"
[第2個位呢....差d俾miss發現呢..."]
十分冒險地sd左若干個sms俾佢...

之後""lunch打俾佢,,,,:"
佢果邊又鬼咁嘈呢...."cut我線呢...><"[死八公]

之後打鐘....去當值果陣..
又打俾人+sd返sms俾人...=="

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
最last果兩堂本身係英文...
但上左一陣...就走左落去聽音樂會呢...
無界樂人wor~~~"支結他真係好鬼得意呢...
最佩服係果個打鼓ge牙伯呢....
好勁呢...."""佩服~~~[佢好似好enjoy咁...哈]

d音樂都幾正wor~~~"""[不過聽聽下好眼訓呢]

完左之後""去青苗...."好搞笑呢....
畫公仔....哈哈.....
之後同牙魚....牙ma~~講下低能仔呢....

5點完左青苗之後~~~
搵四正sir~~"
唉....d職位總算搞掂呢....
聽日lunch要去電腦室開會..""

死啦...星期4要補課[bio]呢...><可惡..."

 satsuki* a za a za fighting!!!!*

                                                      satsuki*

刊登時間︰2006-10-10 08:23 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2006 年 10 月 9 日  星期一 晴天
9/10/06星期1...”

悶....”

今日返學...”
好悶呢...”

==”
牙誼要玩呢....

唔講了....
掰掰囉....”

          satsuki*

刊登時間︰2006-10-09 09:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2006 年 10 月 8 日  星期日 晴天
6,,7,,8/10/06星期567”哈

6/10/06...
本身諗住唔出去ga"""
不過sandy叫到...."哈...
陪下佢啦...""

不過出到去好後悔呢...
要聽佢同jenny唱timeless""
真係....@@"
哈...俾我錄埋音tim~~~"嘰...

sandy~~我知你好辛苦ga啦....
佢唔明唔打緊呢////
我撐你...""!!*哈..."

就係咁...低低能能過左一晚..."

7/10/06...
今日唔去bbq""
so響屋企啦...

好乖咁睇返d書...[之前完全冇聽..><"]
睇左phy~~bio[一dd咋..]+chem[一dd ge一dd""]
好辛苦呢...

之後死八公打黎..."
你好野牙...廖躍滿...."
屈我?!"不得好死牙你..."
[係咪真係我唱歌你跳舞先?!"
係ge我唔mind wor~嘰...]

夜晚~~肥佬b緊果陣又打俾我...
傾左半粒鐘之後收線lu~~"


8/10/06

琴晚睇完chem...
岩岩做d ex.."
mc同lq都好鬼難牙...

攞命牙..."唉....
anyway~~~
都要加油呢....""

唔要返過去中文班牙...!!!

一陣燕姐姐要過黎呢...""
過禮wor~~~姐係點呢?!""
[mor lai yo~~~*]
哈哈...

玩一陣電腦先....嘰...
[某人:又蛇王?!"~~]



                                                      ""satsuki*

哈哈...傻豬黎既....講下既姐..

唔使咁認真既...咁妳係唔係真係參加先?

                                                        呀滿

認真d好...
我相信你都會經過大腦思考過先會講出黎ge""
除非....."""

                   satsuki*





 

刊登時間︰2006-10-08 02:03 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]