sukisushi
                                               

暱稱: ',SATSUKI `**
MORE...  


由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

 

``▧宮]]



有啥要跟我說呢?" 

 
最近三個月尚無任何留言


    

用QooZa的fd、

 

 


2006 年 12 月 7 日  星期四 晴天
061207*4

煩..."

keep it up!!

撐住呢....!!

唉....
                              satsuki*

刊登時間︰2006-12-07 10:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2006 年 12 月 6 日  星期三 晴天
061206""*3

上電腦堂ing"""waka*=="

要認真上堂,,,,加油!!fighting!!*


呢排..好攰牙....但我冇玩電腦之後"""
早左訓教哦.....@@"

呢幾日....上堂乖乖的....V*^_^*V
KEEP IT UP""""

友達以上?!"戀人未滿?!"

聽書了"""8

                                                     SATSUKI*

刊登時間︰2006-12-06 02:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2006 年 12 月 4 日  星期一 晴天
061204*

今日*1啦...
要加油努力!!!!

仲有18日;;;;應該=="
FIGHTING!!!*

今日之後唔可以ON MSN/打日記....""
見到我ON者記得噴我...@@"

今日已經留低左做PHY"""好的開始~~"
又冇訓教.....唯獨是中文釣左一陣魚...=="
有進步有進步""""

A ZA A ZA FIGHTING!!!!**
倒數ING"""""18日....

的起心肝了"""
媽子唔俾我去CAMP就....##%*&!了...."

                                                        SATSUKI*


刊登時間︰2006-12-04 08:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2006 年 12 月 3 日  星期日 晴天
星期5/6/日

星期五...我地班d人去探谷恆...

咁我心諗...咁多人...唔探啦...聽日先..

我就去左電腦室打份讀書報告

然後落左去打陣波...返屋企lu..

-------------------------------------------

星期六...朝早諗住探谷恆..但係時間唔夠...

咁就返左教會先....團完契...

去左打波....好地有好多人...呵呵...

打完就學功夫....學完去左探谷恆...

原來佢朝早已經出左院...

哈哈....雖然晒心機...但係都好既...

咁快可以出院^^

跟住去左鄧肇鄧跑步...跑左半粒鐘...

跑到想死...但係都跑左落去^^"

跟住行返屋企lu....

===========================

今日...去剪頭髮...

好似去左傻仔街剪咁....

叫左佢唔好剪咁短....

佢就偏偏剪得好短...

真係o咀=O=

                                                       呀滿

刊登時間︰2006-12-03 01:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2006 年 12 月 2 日  星期六 晴天
061202*6""

返來了"""
唉...原來...好耐冇打日記啦""

星期2""唔記得啦...
好似冇乜野事發生""

星期3""都唔記得啦....
淨係記得見到神起"""
wakaka***

星期4::唔記得too""
星期5""唔記得22....

星期6""
今日有條友上黎整電腦""[有線d人"]
話咁快就搞掂了"""
牙泉剪左頭髮""哈...=="[非筆墨所能形容"]
之後我就同牙誼返教會了"""
響siu hong撞到emily""
好耐冇見呢""""依然係咁上下啦...""
返到教會...遲到...=="唉...."

完左團契"""傾野""hea"""織野""
奇蹟牙....呵呵""搞掂了":
不過短左d,,,,,=="dislike佢"""

唉...冇得去camp"""=="
算....."哼...!! %@)!#!$!!!%$^)!!!

可惡""hate*心情唔好....係咁"

我要放假!!!我愛x'mas!!
挨多一個月"""

                                                      satsuki*

妳考好d個試先算啦...

考得好....下次一定有份呢!!

                 呀滿


唔得牙...."我...要...去...CAMP"""!!

                                                 SATSUKI*

一定有架啵....係爭在幾時既姐...

                                                      呀滿

刊登時間︰2006-12-02 10:17 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]