返來了"""
唉...原來...好耐冇打日記啦""
星期2""唔記得啦...
好似冇乜野事發生""
星期3""都唔記得啦....
淨係記得見到神起"""
wakaka***
星期4::唔記得too""
星期5""唔記得22....
星期6""
今日有條友上黎整電腦""[有線d人"]
話咁快就搞掂了"""
牙泉剪左頭髮""哈...=="[非筆墨所能形容"]
之後我就同牙誼返教會了"""
響siu hong撞到emily""
好耐冇見呢""""依然係咁上下啦...""
返到教會...遲到...=="唉...."
完左團契"""傾野""hea"""織野""
奇蹟牙....呵呵""搞掂了":
不過短左d,,,,,=="dislike佢"""
唉...冇得去camp"""=="
算....."哼...!! %@)!#!$!!!%$^)!!!
可惡""hate*心情唔好....係咁"
我要放假!!!我愛x'mas!!
挨多一個月"""
satsuki*
妳考好d個試先算啦...
考得好....下次一定有份呢!!
呀滿
唔得牙...."我...要...去...CAMP"""!!
SATSUKI*
一定有架啵....係爭在幾時既姐...
呀滿 |