由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。不便之處,敬請原諒。
〝* 동방신기×、、 `"+유노윤호 。°*''
``▧宮]]
琴日星期二...我有份打社際籃球
不過打高級組...d人好勁...
我玩左咁耐先入得兩球...
係因為有條友...唔肯傳球=___="
獨食得很...好彩都羸左
我地籃際又奪金喇...上年都係...呵呵
==========================
今日...上phy....我地三至五個人係到唱歌...
唱到俾呀sir罰留堂...不過冇理佢....呵呵
跟住放學去左睇社際籃球...初級組
d人唔係好勁...睇完啦...去左打波
唉....做左d唔應該做既野...好內疚
覺得不太開心...唔知點解會咁做
真係如果有如果就好lu...
無心情中....
呀滿
刊登時間︰2006-11-29 11:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
又上緊電腦了"" 死八公牙...又唔覆我...@@" 唔理你牙啦....哼""" 講返呢幾日ge事先"" 061125*6"" 冇野做""去左探牙滿d fds"" 之後返歸了:: 061126*日" 返教會""完左崇拜之後 見到成b"""可愛呢"" 又同佢影左幾張相"" [豆丁牙伯]拎住把遮行路""哈" 之後去左+u 屋企""" hea~~傾計""神起""gd!!呵..." 搞到6點先返歸....==" 岩岩搵到061125ge mkmf圖""post轉百度 satsuki*" 仲有""亞太影展"" LOVE CONCERT"" 061123台灣的神起
刊登時間︰2006-11-27 10:01 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
星期五...我身體不適...有d呆
所以放學就唔記得晒今日學過d野...
跟住去左打波...
-------------------------------------------
星期六....我六點起左身...起身玩電腦同psp
到左10點幾...返左學校打波...
跟住返教會...跟住就學功夫...
玩到隻腳指好似唔見左咁=___=""
=============================
到今日....諗住去釣魚...不過呀程又冇打俾我
係屋企...做功課掛= ="
刊登時間︰2006-11-26 12:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日..."11點幾起身;;;; 之後做左一陣英文""" 食左D炒米之後"" THEN""執房...."" 執左好多唔要GE野出黎" 3箱變成2箱..." 之後hea左陣...." 訓著左...." 起身食飯""" then""玩電腦"""" up緊相...."[一陣有時間補相"] 媽子岩岩去左家長晚會"" 好鬼煩牙佢...."又話人.... 都冇人會聽玲姐講書....." 妖...."話之佢地...."要講有得佢地講"" 莫非我今次真係兩個camp都去唔到?!" shit!! 媽子又話我上次去完浪茄d成績衰晒..." 可能唔俾去camp""""@@"點算?!" [上到form4一定跌ga啦...=="仲要係理科" 早知聽sandy講去文科啦..."何仔做班主任"] 煩死人啦!!!!!!!" 真係唔想讀書啦....==" satsuki*
刊登時間︰2006-11-24 07:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
琴晚..睇完VACATION先ZZ"" GD!!!^^" 訓到今朝10幾就醒左啦...== 唔知點解訓唔到...@@" 之後1點..搵埋牙誼.... 搭車去搵牙滿個姪仔... 去到點知....唉.... 牙正要行街街....." 我同牙誼望左佢兩眼就要掰掰啦.." 之後我地3丁友... 去左置樂...."買珠仔/...@@" THEN又去M記食野啦... 牙誼好難得咁請我地食野....呵" BUT點都要講THZ GE~~嘰" THEN又去屎中心影相...@@" 好粉紅牙....""[遲D補相"] 仲有廖躍滿幅可愛靚女相..." 之後陪左牙滿去BODY CHECK"" CHECK完...諗住行返去友愛" 牙誼又話要去爬蟲館~~" 打左個轉... 返返去友愛.... 上去"的"左牙正落樓...." 佢真係好得死可愛""又靚仔WOR~~@@" 走左去公園玩[[千秋]]""[遲D補相"] 之後搵地方坐響度玩..." 岩岩同佢WARM UP完.... 佢終於肯被我抱抱了....呵""" 但行左一轉....佢就請我飲茶了... [牙正....洗唔洗咁客氣牙...=="] 之後牙正又傻左啦...響度練肌肉~~~ 又拱橋~~又天外飛仙.....哈"" 玩左一陣...""佢RUNNYNOSE了..." 就同佢上返去..... 之後我同牙誼便閃了...." 差D唔知醒落車....@@ [話時話...今朝搵牙誼又係唔記得落車.. 全靠牙誼見到我之後自動上車....@@"] 返到黎...吃飯~~~"[又被媽子鬧..."] 聽日要溫書同做功課~~仲有執房... FIGHTING!!!!!!*A ZA!!!!!!* 岩岩又翻煲左一次VACATION的SATSUKI*
刊登時間︰2006-11-24 12:17 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 89 | »