牙滿....生日快樂~~~~""
變左老人家啦....呵呵...."
岩岩行完屎中心...攰死左...."
d $冇晒...><"
[唔同你慶祝生日嚕...呵..."]
唔打啦...打到e度啦....
[記得仲有功課未做!!!!]
窮光蛋satsuki*
哈哈...多謝
爭我份禮物...記得準時俾埋我
唱返首生日歌先
「恭祝我福壽與天齊 come on
慶賀我生晨快樂 yo
年年都有今日..
歲歲都有咁朝
恭喜我...恭喜我」
yaaaaaaaaaa [掌聲鼓勵]
呀滿
心情唔好bor~~~"
禮物?!慳返啦不如....呵.....
唱生日歌可唔可以in d牙?!
等我遲d補返韓文版俾你啦....
好聽好多ga"""
satsuki*
吹水...依家又話唔唱...
冇口齒...衰人來的
呀滿
冇計啦....鬼叫過左期咩....
等下年啦...呵呵....."
SATSUKI*
宜家打返今日ge日記""
8點起身...@@"返崇拜~~~"
你地呢幾條友仔牙.....
遺棄我?!"豈有此理!!!""
之後同左柳萍偷走去hea"""
食左lowmiachi~~"好味..*
又食左中華沙律....hoishe呢...."
之後見到牙泉....見佢咁可憐去吃杯"面"
就叫埋佢去食lunch~~"[follow me...哈]"
見未夠鐘....去左柳萍都hea""
hea到咁上下....走去大興北搵佢地啦...
then食lunch~~"""
牙泉食唔晒...."[死仔包...waste my $?!]
叫佢食晒一半...then買點..""[橫掂都所餘無幾...算啦"]
之後去左牙阮度...."我響度訓教..打psp同埋傾電電...
冇幾耐...又要搬竇~~~"去左ok hea"[+u~~牙滿& me"]
then..影下相...睇下相...."
等到牙阮黎到就上天台吃[紙巾..."]
個cake好令呢..."[有機會up上黎...仲有今日d相.."]
個cake食唔晒...then+u返歸應付佢ge dinner"
cz返歸搏殺~~"牙阮...牙滿...& 我..就去左牙阮屋企...
[將d cake孝敬佢papa mama::]
之後我又好無聊咁hea""
冇啦啦...好出奇地....mama響屋企會用手提call我~~
叫我快d返....@@"唉.....飛左返屋企..."
了解左咩事之後""" "的"左牙泉入我房傾..."
最後都搞掂左單野......"
[返到去真係嚇死我...mama又喊...."牙泉又俾人打喊...
聽聞papa hurt到喊埋...牙誼同我講講下又喊..
我同牙泉傾傾下計又喊埋..."妝都溶埋..."鬼牙..."=="]
呵....突然之間發覺自己真係大個女啦....
牙媽同牙誼勸左牙泉咁耐佢都唔肯講野...
我一返到同佢去傾完計就搞掂了....""
[睇黎...已後要好好睇住佢....]"""責任重大呢...!!"
LAU"s family中不可缺少的satsuki*
o....發生左咁多野@@?
黑色星期日喔....
呀滿
係牙....因為你生日...所以咪黑囉...
SATSUKI*
唔如果日唔係我生日...可能仲衰...
要多謝我呢..."
呀滿
相相....GDGD的""*請勿轉載...."呵

出門口前的...."

偷影的....去食LUNCH途中""

壽星"公"



傻仔連環圖""[遲D拎黎整GIF先....呵...]





合照N幅~~~"

我送俾壽星"公"GE"樓"~~

B DAY [紙巾]~~好味!!*

幾靚?!"呵......"

等緊車...."

巴士...."

I LOVE YOU FOREVER""
UP完了....""
發現了1個好好用的相簿~~
連短片都UP到....GD!!"
未做功課"頂!!*
http://www.lovesatsuki.album.hk/
http://www.fopix.net/satsuki/
|