sukisushi
                                               

暱稱: ',SATSUKI `**
MORE...  


由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

 

``▧宮]]



有啥要跟我說呢?" 

 
最近三個月尚無任何留言


    

用QooZa的fd、

 

 


2006 年 11 月 13 日  星期一 晴天
131106*1

今天很睏呢...."
堂堂都在睡覺"""
BIO QUIZ""沒有溫習過..
SO~~整堂別人在QUIZ的時候~~
我在睡覺"""交白卷....=="

放學...回家....""
N小時後去找牙滿""""

哈哈....笑死我了////"
SUPRISE?!?!哈哈......"
是不是很有創意呢?!"
想道謝!?請我吃飯吧....
不然..我的生日禮物大份一點吧,,,,*
不久以後就回家吃飯了...

悶悶悶呢..."

                                          SATSUKI*

我送夠一排俾妳....

食飯??難也....

哼....個A字...唔知有冇呢...

                                                      呀滿

乜你咁GA"""
我唔只要A~~仲有T~~S~~U~~K~~I~~""
記得牙你!!!!"
仲有個大GE4EVER FDS!!"
                       SATSUKI*

會考俾個A都唔要呀???

咁俾個U你囉...

嘩...我咪係妳既fd囉...

夠唔夠大先???

                                             呀滿

會考另計牙..."""
會考梗係...ALL A啦...[發夢ING"]

你?!"係4EVER 咩??"
係先好講啦...==
BUT我都係要4EVER FDS!!""

                                           SATSUKI*

不嬲都發開夢架喇妳...

做fd邊有做完既一日架= =?

妳有d咁既fd既咩???

                                                      呀滿

刊登時間︰2006-11-13 09:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2006 年 11 月 12 日  星期日 晴天
好消息...好消息 滿足

咳咳...testing

各位...今日11月12號係一年一度既大日子

相信各位朋友都期待已久喇....

今日係咩日子??俾少少時間你諗諗喇

[10]....

[9]....

[8]....

[7]....

[6]....

[5]....

[4]....

[3]....

[2]....

[1]....

[0]....

無錯喇....依位朋友答得好正確     [請在8/2到我屋企領獎_逾時不候呀]

就係我生日喇...敬請各位在兩個工作天內同我講生日快樂

否則....你將會係我既好友名單到清失

宣佈完畢...嘟

哇卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡卡

                                                          呀滿


你痴左線牙....=="
叫d"食蕉"拉你走....@@"
未經許可唔可以亂咁響度講野ga"""

                                             satsuki*

話晒我都算係半個版主= =

點解唔可以係到發言??

                                                 呀滿

未經許可...唔可以拎住支"咪"咁大聲講野GA""==

                      SATSUKI*

我拎住支中央"咪"...好細聲咁講野咋啵

都唔係大大聲咁講....

                                                      呀滿

刊登時間︰2006-11-12 02:13 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



12/11/06*日

牙滿....生日快樂~~~~""

變左老人家啦....呵呵...."


岩岩行完屎中心...攰死左...."

d $冇晒...><"

[唔同你慶祝生日嚕...呵..."]

唔打啦...打到e度啦....

[記得仲有功課未做!!!!]

                                 窮光蛋satsuki*

哈哈...多謝

爭我份禮物...記得準時俾埋我

唱返首生日歌先

「恭祝我福壽與天齊  come on

   慶賀我生晨快樂       yo

   年年都有今日..

   歲歲都有咁朝

  恭喜我...恭喜我」

yaaaaaaaaaa    [掌聲鼓勵]

                                               呀滿

心情唔好bor~~~"
禮物?!慳返啦不如....呵.....

唱生日歌可唔可以in d牙?!
等我遲d補返韓文版俾你啦....
好聽好多ga"""

                        satsuki*

吹水...依家又話唔唱...

冇口齒...衰人來的

                                      呀滿

冇計啦....鬼叫過左期咩....
等下年啦...呵呵....."

                                    SATSUKI*



宜家打返今日ge日記""

8點起身...@@"返崇拜~~~"
你地呢幾條友仔牙.....
遺棄我?!"豈有此理!!!""

之後同左柳萍偷走去hea"""
食左lowmiachi~~"好味..*
又食左中華沙律....hoishe呢...."

之後見到牙泉....見佢咁可憐去吃杯"面"
就叫埋佢去食lunch~~"[follow me...哈]"
見未夠鐘....去左柳萍都hea""

hea到咁上下....走去大興北搵佢地啦...
then食lunch~~"""
牙泉食唔晒...."[死仔包...waste my $?!]
叫佢食晒一半...then買點..""[橫掂都所餘無幾...算啦"]

之後去左牙阮度...."我響度訓教..打psp同埋傾電電...
冇幾耐...又要搬竇~~~"去左ok hea"[+u~~牙滿& me"]
then..影下相...睇下相...."
等到牙阮黎到就上天台吃[紙巾..."]
個cake好令呢..."[有機會up上黎...仲有今日d相.."]

個cake食唔晒...then+u返歸應付佢ge dinner"
cz返歸搏殺~~"牙阮...牙滿...& 我..就去左牙阮屋企...
[將d cake孝敬佢papa mama::]
之後我又好無聊咁hea""

冇啦啦...好出奇地....mama響屋企會用手提call我~~
叫我快d返....@@"唉.....飛左返屋企..."

了解左咩事之後""" "的"左牙泉入我房傾..."
最後都搞掂左單野......"
[返到去真係嚇死我...mama又喊...."牙泉又俾人打喊...
聽聞papa hurt到喊埋...牙誼同我講講下又喊..
我同牙泉傾傾下計又喊埋..."妝都溶埋..."鬼牙..."=="]

呵....突然之間發覺自己真係大個女啦....
牙媽同牙誼勸左牙泉咁耐佢都唔肯講野...
我一返到同佢去傾完計就搞掂了....""
[睇黎...已後要好好睇住佢....]"""責任重大呢...!!"


                                                    LAU"s family中不可缺少的satsuki*

o....發生左咁多野@@?

黑色星期日喔....

                                                 呀滿

係牙....因為你生日...所以咪黑囉...
                                                   SATSUKI*

唔如果日唔係我生日...可能仲衰...

要多謝我呢..."

                                                   呀滿

相相....GDGD的""*請勿轉載...."呵


出門口前的...."


偷影的....去食LUNCH途中""


壽星"公"




傻仔連環圖""[遲D拎黎整GIF先....呵...]






合照N幅~~~"


我送俾壽星"公"GE"樓"~~


B DAY [紙巾]~~好味!!*


幾靚?!"呵......"


等緊車...."


巴士...."


I LOVE YOU FOREVER""

UP完了....""
發現了1個好好用的相簿~~
連短片都UP到....GD!!"

                            未做功課"頂!!*

http://www.lovesatsuki.album.hk/

http://www.fopix.net/satsuki/ 

刊登時間︰2006-11-12 12:24 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2006 年 11 月 9 日  星期四 晴天
091106*4

對你有感覺""""

我曾深刻體會 對愛感到膽怯
還好有懂我的你 給我安慰

看你失落的臉 又再為愛憔悴
我心痛的感覺 竟如此的強烈

*眼角的淚 它給過誰
 傷透了心 也無所謂
 我會願意 靜靜地 陪在你身邊

 如果說愛 已不可為
 那我寧願 藏心裡面
 其實我害怕會失去你的感覺*

#怎麼會開始對你有了感覺
 又深怕朋友默契轉身不見
 矛盾著猶豫不決
 沒準備 跨越愛的界線#

@怎麼會開始對你(妳)有了感覺
 深陷朋友戀人之間的危險
 進與退 被愛包圍 誰犯規 都狼狽
 誰能解圍 讓一切完美@

REPEAT*#@#

怎麼會開始對你(妳)有了感覺
深陷朋友戀人之間的危險
你和我 擁抱瞬間 不後悔 這曖昧
星光唯美 把愛放心裡面
把愛放心裡面 把愛放心裡面
把愛放心裡面


n年之後聽ge第一隻歌[not日文/韓文]""

宜家打日記都唔知打咩....=="
so...up歌詞~~~kaka*
打機了...."    V*^_^*V

                                                                  satsuki*

憑歌寄意..."????

耶....好衰架妳....

                                                        呀滿

係牙...係咪好SWEET呢...!?"
哈....係咪開心到訓唔著先?!"

下次打D鬧人GE歌詞~~
憑歌寄意牙..."記得WOR""

                                        SATSUKI*

哈哈...妳唱黎聽下...

我未聽過= =

唔係丫...我訓得好甜

好少歌係鬧人個啵...

粗口歌例外...

                                         呀滿

刊登時間︰2006-11-09 08:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2006 年 11 月 8 日  星期三 晴天
081106*3







煩!]*

                                         satsuki*

刊登時間︰2006-11-08 10:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]