sukisushi
                                               

暱稱: ',SATSUKI `**
MORE...  


由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

 

``▧宮]]



有啥要跟我說呢?" 

 
最近三個月尚無任何留言


    

用QooZa的fd、

 

 


2006 年 10 月 15 日  星期日 晴天
15/10/06星期日..."

衝擊]]
我呢幾日好乖..冇上網....
但...岩岩...俾我知道一樣野...

神起響錄GIRL6途中....有個ANTI FAN"扮FAN~
送左野飲同信俾神起....UKNOW冇睇到封信...."
飲左支有毒GE野飲,...."之後唔係好明....
好似話...嘔血?!"豈有此理佢牙....
我要殺左個條友!!!!*
之後UKNOW入左急症室...
[詳細情況唔係好清楚""]

就算你唔LIKE神起都冇必要咁做牙!!!!
佢地5個仲要同你同年...."""
人地都係20歲咋....""!!!咁對人..""
唔會放過你牙...!!!!!!!!!!!"
[相信所有仙后都唔會放過你...!!]

唉...宜家唯有望UKNOW快D好返....
仲有5子心情快D平復啦...

聽講3輯活動好多都CANCEL左..."
可能唔黎HK  LU~~""
不過就算黎...."HK仙后都唔好送野飲..有陰影..""

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
岩岩連珮菁問我識唔識整閃字....
又咁岩俾我搵到一個我想學GE閃字教學..

搞到我宜家又好想整呢....
得閒,,,一定整....""哈...

一陣仲要做功課~~~"加油!!!*

                                                           SATSUKI*


[10.15]★ONLY5★—一个男仙后写给anti神起的人

心情真的很差,不曾想到神起居然会受到这般伤害
想对那些anti神起的人说:
纵然你有万般理由不喜欢神起,也不能用这么
【无耻的、违法的、灭绝人性】
的做法伤害神起,伤害仙后这个纯洁的群体。
或许,在你们anti神起的眼里,神起跳得并不比其他歌手出色
但是在我们仙后眼里,神起是用心在跳,
【用一颗最纯真、最真挚、最执著的心在跳,是用一颗满怀对仙后们的爱的心在跳】
所以,对我们而言,神起的舞是最出色的。就好比你们喜欢的歌手在你们心里是最出色的一样。
你们说神起很自大。我不知道为什么你们会这么认为。对于其他歌手,无论是前辈还是晚辈,神起一直是怀着尊敬和相互学习的心态来相处和对待的。
如果他们自大,会被你们利用,毫无顾忌地、不假思索地喝下你们冒用仙后的名义送去的毒药吗?很多大牌对粉丝送的东西恐怕是爱理不理的吧,但是神起心里有仙后!
你们说神起只有年轻人才喜欢。是的,喜欢神起的人群中年轻人占了绝大多数,甚至以10代的人居多。但是这有什么不对吗?一个与我们同龄的组合受到我们的喜欢有什么不对吗?况且,事实上也有很多20代、30代甚至40、50代的粉丝呢。
而且我要说,
【神起还有很多男仙后】
我就是其中一个
知道为什么吗?因为
【神起不仅仅是帅气,不仅仅是舞蹈出色,不仅仅是歌好听】
喜欢神起,更是因为他们都保持了那份纯真和自然,他们执著的精神和相互关爱的友谊
【正是因为他们的纯真,才会被你们利用喝下了那份毒药!!!】
你们用了天底下最恶毒的方式伤害了神起,不仅是身体上的,更是精神上的,也伤害了我们仙后!
神起的出现的确使一些艺人渐渐淡出了娱乐圈
可这是一种规律,也是娱乐圈的残酷之处
作为粉丝,我们应该用合理的方式守护自己的偶像,用心守候,用行动去守候
用心,是要用真心,而不是你们那种伤害他人的恶毒的心
用行动,是指你们可以向我们仙后一样,在网上建立自己的家园,购买正版,用和平的方式维护偶像的正当权益
所以,请将心比心,不要再作出这样的举动了,你们的偶像也不会希望和支持你们这么做的
希望你们能够主动站出来向神起、向仙后道歉,并勇敢地承担自己应该承担的法律责任
我不能说神起一定会原谅你们,仙后一定会原谅你们
但是如果你们能够意识到自己的严重错误,至少还说明你们的良心还未泯灭!

看到今天其他4只坚强而坚定地站在舞台上,泪水在眼眶打转,虽然我不是个爱哭的人
我知道神起是坚强的,为了允浩而坚强,为了神起这个名字而坚强,为了仙后而坚强
看着他们,复杂的心情真是无法言语
希望anti神起的人能够听听神起们的'O'正-反-合,好好体会歌词的含义吧!!!
爱本无错,我们对神起的爱是如此,神起对仙后的爱也如此,你们anti神起对你们的偶像的爱也一样
但是,
【请不要玷污了这份爱,让他永远纯洁和高尚】

转自:东方家族-无声仿有声

刊登時間︰2006-10-15 07:40 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



係屋企.... 驚訝

今日..去左剪頭髮...

剪完返屋企....

唉....係屋企好忙呀...

要睇漫畫[ONE PIECE]....有16本...

好在依家睇淨5本...但係仲係睇緊28卷

睇完問人再借過...

跟住又要再忙完.....

                                    呀滿


咁得閒GE~~~可以有時間睇漫畫~~~"
又剪頭髮牙你....."""?!"唔知係咩衰樣呢....呵..

                                                              SATSUKI*

係忙...

俾人捉丫嘛...我個樣未衰過....

妳就會....               

                                                    呀滿

 貾你死啦...."""你又講錯野啦...
應該係...你幾時有靚仔過?!"

                                           SATSUKI*

刊登時間︰2006-10-15 06:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2006 年 10 月 14 日  星期六 晴天
歌唱比賽!? 愉快

今朝8點幾就返左學校....

因為要去中文大學...參觀

我地去到3點幾先返到黎...

然後我返左去教會...聽歌唱比賽

原來係粵韻詩情歌唱比賽..

咁就中計喇=0=

一係詩歌一係粵曲...

仲要得4個唱詩歌...10個唱粵曲...

跟住幫手影相....5點幾..完左lu...幫手執野..

執完野@@"

去左打邊爐....由7點幾打到11點幾-.-"

好飽好飽....跟住返屋企..

但係行去搭車前...個死人呀阮╮(╯o╰)╭

算喇...由佢...我當行衰運

                                              呀滿


發生咩事呢?!?!牙阮佢做咩牙?!!?
好耐都冇見你打日記呢.....
                              SATSUKI*

妳問佢仲好=0="

一至五冇野打丫嘛....

                                                呀滿

刊登時間︰2006-10-15 06:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



14/10/06星期6.."

琴晚好早訓牙..."
10點幾訓左啦....
[係響暑假以黎最早訓ge一次呢...]

今日8:30醒左....[教左鬧鐘呢..]"
因為琴晚好攰..."
但又未溫書wor~~"又要補課~~
so早d起身溫返d野...

岩岩溫左u3呢....""唔係太明...""
[要多多串字呢...==]

唉...."琴日響學校買左solution~~"
仲有d英文...phy....練習~~"
加埋之前買ge chem練習~~
有排我做呢....

仲有大把功課~~~大把test~~"
雖然下個星期返3日學...
但星期2已經有chem同cit ge test~
星期3有中文dict同埋bio test呢...
唉...死得啦..."""""

宜家去玩半粒鐘電腦之後就要返學校補課呢....
爭取時間玩電腦啦....
唔講啦....bi*

                                                   satsuki*

刊登時間︰2006-10-14 11:14 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2006 年 10 月 13 日  星期五 晴天
13/10/06星期5

好多野做...

今日見到個黑板...
好恐怖呢...
成1/3個黑板寫左功課同test~~

oh my god~~~"

聽日仲要返去補bio呢...
真係可憐~~~

我琴晚溫書果陣....
冇啦啦打左個[乞癡]...."
[邊個咒我?!"@@??]

好辛苦牙...."'''嗚嗚...><""

                                   satsuki*

刊登時間︰2006-10-13 09:36 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]