做Account做到最後卡題,索性打下Blog放鬆下 (笑)
居然會自動自覺做功課,唔通我轉死性 @@?
夜晚果然最適合戴住耳機,靜靜享受
Someone who'll stay around
Through all my ups and downs
朝早去左參加觀鳥比賽,熊貓戰隊第一次活動~~
可惜成個戰隊淨出得兩個人 0.0"
雖然成績唔算好,不過真係學到好多野~ (不過熊貓戰隊期待GE請飲請食就應該冇LU =3=)
而且好耐都冇試過穿梭澳門GE自然環境啦
一種努力,一種放鬆,一種享受啦算係 :P
Btw. 過橋好大風...以後就算有機會,打死都唔要楂車番學 =3=
額...講起楂車...又諗起個陣ge承諾啦..KAKA
那個執念...完成一次唔夠,居然不知不覺就三次呢 (笑) |