晴天。細雨

2013 年 2 月 10 日  星期日   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:我生日吧 @@ )



2013 年 2 月 9 日  星期六   晴天


2013-02-09 分類: 隨手記

哈哈~~感覺自己的淚點好像有點低呢 (笑)

上班無聊,就看電影咯

初戀那件小事...想看很久了,雖然之前也不太知道是說什麼的 (望)

斷斷續續的,終於在夜晚看完~

結果到最後又不自覺的流淚了 (咦, 怎麼會用個"又"字呢 @@?)

被感動了嘛~~哈哈,證明我還不是一隻冷血動物(?)

 

對了,不是重點欸~~

新年快樂啦~~

因為新年等於大一歲,所以又可以許三個願望咯 XD

第一個當然是家人身體健康啦~

第二個就朋友們笑口常開~

第三個就...@@...就這樣咯 (笑)

趕在0點前發BLOG XD




2013 年 2 月 3 日  星期日   晴天


2013-02-03 分類: 隨手記

做Account做到最後卡題,索性打下Blog放鬆下 (笑)

居然會自動自覺做功課,唔通我轉死性 @@?

 

夜晚果然最適合戴住耳機,靜靜享受

Someone who'll stay around

Through all my ups and downs

 

朝早去左參加觀鳥比賽,熊貓戰隊第一次活動~~

可惜成個戰隊淨出得兩個人 0.0"

雖然成績唔算好,不過真係學到好多野~ (不過熊貓戰隊期待GE請飲請食就應該冇LU =3=)

而且好耐都冇試過穿梭澳門GE自然環境啦

一種努力,一種放鬆,一種享受啦算係 :P

Btw. 過橋好大風...以後就算有機會,打死都唔要楂車番學 =3=

 

額...講起楂車...又諗起個陣ge承諾啦..KAKA

那個執念...完成一次唔夠,居然不知不覺就三次呢 (笑)




2013 年 1 月 28 日  星期一   晴天


2013-01-28 分類: 隨手記

..x

最近心情浮動很大呢 (呆)

突然間就對要做的事失去所有興趣,

或者自暴自棄,

或者藏起自己,

或者獨自發呆....

 

..x

其實一切都是自己的問題,

生自己悶氣呢 (笑)

不爽那個怯弱的自己,

不爽那個不停找藉口的自己,

不爽那個瞻前顧後的自己 (哈)

 

..x =3=




2013 年 1 月 14 日  星期一   晴天


2013-01-14 分類: 隨手記

你偷走了誰的心,你又被誰偷了心?

能夠選擇的,其實只有努力,或者放棄...

懶得放棄,所以就只能努力咯

努力去偷...從那誰手上,偷走你被偷走的心 (笑)

 

BTW. 這句超正的

Although my heart is bleeding, You still don't feel a thing



« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 35 | »


暱稱: Sunny
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
2021-08-16
2021-07-11
侵蝕
發散
2021-05-23
» 日誌分類
全部 (172)
轉發 (1)
隨手記 (103)
潛龍勿用 (1)
練習曲 (8)
未分類 (59)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 172
留言總數: 33
今日人氣: 1
累積人氣: 3014
» 站內搜索
RSS Feed