暑假到了`這年過得真快...
嘿嘿''十分開心唷
遲d同老弓,fd`z們去夏水禮`xd=)
期待那天快些來臨*0*;`
0-0-0-0-0-0-我是分格線-0-0-0-0-0-0
to:♥LG
對5起``我厄左你...但係你都原諒我>3<
老婆應成你,,,以後有咩一定同你講滴''
不會再花心了....
by;;♥LP