++++++++++++++++=============++++======+=++++''''''
haha**今日11點起身...
then..就梳洗..
準備出街____________________________*
11點8出門...同姐&唐老鴨姐姐一齊去..
今日我地係去旺角..^00^
目的::::me買新書包;;買新眼鏡....姐買鞋..
hehe∼∼好開心哦...^_____________^
++++++++++++++++=============++++======+=++++''''''
首先我地行路去大圍火車站...
黠知行行下...落雨...
我地3個都冇有傘...
>_________________________<*濕透了...
then係樹下..等左陣..
oh..雨停了..^^
繼續行...^_______________^””
好快就到左lu...
then就去旺角站la..
++++++++++++++++=============++++======+=++++''''''
到左之後..先去金輪到買校服..(唐老鴨姐姐要買.)
then就去旺中..la
先睇書包..
行左好耐..先睇中一個...
於是.就買左lu^__________^(開〔心呢..)
then..就睇鞋..其他野..
then就行去西洋菜街..
行下行下..睇下d眼鏡鋪..
haha∼∼∼
then就買左副playboy既黑紅既粗眶眼鏡..
姐姐&唐老鴨姐姐都話好...開心死我la>..<
^_________________________________^
++++++++++++++++=============++++======+=++++''''''
hoho...行左咁耐..肚餓極了.****
於是就去.朗豪坊..吉野家..食..
食我最鐘意既「燒雞排飯」....hoho^^
>_______________________________<""食幾多次都覺得咁好食的..
以極速既速度食牙...因為姐姐今日要返小組...
4:30要返到去..
then..食完之後就行返去旺中到買鞋...
姐姐&唐老鴨姐姐都有買...
haha∼∼開心..^00^
買完之後就已經係4:45LA..
於是..我地即刻搭87B返顯徑..
(本來行得好開心的..只因為..唉..BUT.都HAPPY既^^)
5點幾返到顯徑..
姐姐自己衝返教會..我&唐老鴨姐姐就慢慢行..^_________^
返到屋企..即刻拎個琴落教會..(姐姐叫既)
++++++++++++++++=============++++======+=++++''''''
THEN..就開電腦la..haha^^
總之..今日好開心ar..
買左書包&眼鏡...
雖然天氣唔好..但都好感謝神牙..
haha∼∼
^____________________________________________________^””””
++++++++++++++++=============++++======+=++++''''''
p.s.1.今日見到一個小學同學...****
2.今晚要去拎相相****(學生相)
【......突然..之間....覺得....自己好怪...>____________________________<"""】
|