'''''''---------《壽司妹-=-=-一族》^^

 

SUSIE=SUSAN

SUSAN=SUSIE

I AM SUSIE*.........

《日記》.....←是我活著的根據....

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                             

 

  

susie02003

暱稱: ﹏﹏『SUS!E←●..●
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

看完了..可以留下﹏﹏你的感受嗎??」

 
最近三個月尚無任何留言



 其他。..


        

      

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

 由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


                   

2006 年 8 月 25 日  星期五 雨天

       
 。  ....出街街..^00^ 愉快

++++++++++++++++=============++++======+=++++''''''

haha**今日11點起身...

then..就梳洗..

準備出街____________________________*

11點8出門...同姐&唐老鴨姐姐一齊去..

今日我地係去旺角..^00^

目的::::me買新書包;;買新眼鏡....姐買鞋..

hehe∼∼好開心哦...^_____________^

++++++++++++++++=============++++======+=++++''''''

首先我地行路去大圍火車站...

黠知行行下...落雨...

我地3個都冇有傘...

>_________________________<*濕透了...

then係樹下..等左陣..

oh..雨停了..^^

繼續行...^_______________^””

好快就到左lu...

then就去旺角站la..

++++++++++++++++=============++++======+=++++''''''

到左之後..先去金輪到買校服..(唐老鴨姐姐要買.)

then就去旺中..la

先睇書包..

行左好耐..先睇中一個...

於是.就買左lu^__________^(開〔心呢..)

then..就睇鞋..其他野..

then就行去西洋菜街..

行下行下..睇下d眼鏡鋪..

haha∼∼∼

then就買左副playboy既黑紅既粗眶眼鏡..

姐姐&唐老鴨姐姐都話好...開心死我la>..<

^_________________________________^

++++++++++++++++=============++++======+=++++''''''

hoho...行左咁耐..肚餓極了.****

於是就去.朗豪坊..吉野家..食..

食我最鐘意既「燒雞排飯」....hoho^^

>_______________________________<""食幾多次都覺得咁好食的..

以極速既速度食牙...因為姐姐今日要返小組...

4:30要返到去..

then..食完之後就行返去旺中到買鞋...

姐姐&唐老鴨姐姐都有買...

haha∼∼開心..^00^

買完之後就已經係4:45LA..

於是..我地即刻搭87B返顯徑..

(本來行得好開心的..只因為..唉..BUT.都HAPPY既^^)

5點幾返到顯徑..

姐姐自己衝返教會..我&唐老鴨姐姐就慢慢行..^_________^

返到屋企..即刻拎個琴落教會..(姐姐叫既)

++++++++++++++++=============++++======+=++++''''''

THEN..就開電腦la..haha^^

總之..今日好開心ar..

買左書包&眼鏡...

雖然天氣唔好..但都好感謝神牙..

haha∼∼

^____________________________________________________^””””

++++++++++++++++=============++++======+=++++''''''

p.s.1.今日見到一個小學同學...****

    2.今晚要去拎相相****(學生相)

 

【......突然..之間....覺得....自己好怪...>____________________________<"""】

 

出爐T..I。m---=E2006-08-25 07:23 PM  

      [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     命運這樣的字眼是無法讓人接受的摔倒了又有甚麼呢起來就行了

                                  摔倒的同時仰望天空藍藍的天空今天也是廣闊無邊地微笑著。



                   

2006 年 8 月 24 日  星期四 雨天

       
 。  ....留在家中的日子..「」>< 不安

++++++++++++++++================++++++++++"""""""""""""""""

今日又係全日留係屋企..

本來可以同姐姐&唐老x姐姐一齊出街...

買書包..眼鏡..

但..一切都落空了..

唉....>________________<"""

因為姐姐好忙ar..星期六就係教會既青少年區既歌唱比賽la..

所以佢好比心機去練ar..(姐姐負責彈琴..)

姐姐..要加油哦...me支持你..haha^_________________^””

++++++++++++++++================++++++++++"""""""""""""""""

差唔多成個下午都用電腦...

睇下日記..同浚玩msn..game..

等等...

覺得自己好懶tim...

嗯嗯..就黎開學lu..

唔可以再咁la..

收拾心情..*00*

【係中學..要更加比心機讀書..唔可以咁懶...】

++++++++++++++++================++++++++++"""""""""""""""""

p.s.1.中仲欠3版..英欠4篇作文,,數..haha finish左..^^

      grammer欠2個單元..呢幾日都要努力做功課..唔可以開咁耐電腦.!!

    2.好期待聽日既來臨牙...>___________________<*****

          3.一個月1a..終於捱過了...^________________^

 

tomorrow is ANOTHEr  _________DAy....﹏﹏﹏﹏.add OIL牙..!!←】

 

出爐T..I。m---=E2006-08-24 06:35 PM  

      [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     命運這樣的字眼是無法讓人接受的摔倒了又有甚麼呢起來就行了

                                  摔倒的同時仰望天空藍藍的天空今天也是廣闊無邊地微笑著。