'''''''---------《壽司妹-=-=-一族》^^

 

SUSIE=SUSAN

SUSAN=SUSIE

I AM SUSIE*.........

《日記》.....←是我活著的根據....

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                             

 

  

susie02003

暱稱: ﹏﹏『SUS!E←●..●
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

看完了..可以留下﹏﹏你的感受嗎??」

 
最近三個月尚無任何留言



 其他。..


        

      

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

 由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


                   

2006 年 7 月 10 日  星期一 陰天

       
 。  ________「忙..碌﹏﹏>..< 滿足

'''''''''''''''''﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏""""""""""

wa~~~今日好多野做ar∼..

先係派左中一派位選擇學校表格..

2.成績表..

3.班相&級相..^00^

今次考試成績都OK LA  ..

今次學期試除左體育係B之外..其他都係A..^﹏﹏^

而全年成績就係MATHS同體育係B..其他都係A..

有D唔開心...MATHS B..比重佔9..>..<(主科)

我上到中學..一定要令到MATHS有進步...加油!!!!

=================================

至於張班相呢..

haha^^個個都影得好靚仔..靚女..hoho^00^

而級相都係...不過好多人ar∼∼

影得唔係咁靚..&清楚

呢兩張都好值得紀念&珍貴架...>..<

今日幾乎一有時間我就去搵人簽名...^^

而家已經簽左30個la...haha..聽日繼續add oil

==========結業禮========去禮堂==============

我地係最遲既一班..>﹏﹏﹏<

好開心ar∼∼唱詩歌《奇妙的手》..好聽ar

跟住到頒獎la.....

蘭蘭都有上台拎獎..^00^

唐唐都有...個個都好叻ar .bobo>..<

不過都好開心ar.........

頒獎其間....5誠班個個人又仇視住我..

我都知係我唔岩..

但我個次並唔係有心架...so..sor∼∼∼∼ar∼>﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏<

==============================

than上到課室.好多野派..

我張(抬)真係好壯觀wo∼∼..>..^

跟住第5.6堂都係派野..

我同蘭幫胡主任點算數學用具..

12點3.4楊老師就比我地出位影相&簽名..

hoho∼∼好開心哦!!!

雖然我冇拎自己部手提出黎影..

但盈盈同郭諾都有幫我地影ar∼∼.....^00^

++++++++++++++++___放學____________+++++++++++++++++

我地見到馮凱(兒)///

好開心ar~~~~好耐冇見佢la∼∼∼

佢又高左la∼∼∼bobo.

咁難得先見返佢..我同蘭.唐當然唔會錯過呢個影相既chance la

haha∼∼∼我地影左幾張相..

than蘭到返屋企la..

我同唐就陪馮凱(兒)返返學校...

跟住冇幾耐..

我地就走la...hoho^00^

so happy>____________________<

→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→

p.s.今日我又激嬲左個人...真係好sor ar∼我唔係有心架!!>﹏﹏<

 

      ﹏「G.O﹏D:: 。。。        Bless________________6禮】********

 

出爐T..I。m---=E2006-07-10 03:41 PM  

      [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     命運這樣的字眼是無法讓人接受的摔倒了又有甚麼呢起來就行了

                                  摔倒的同時仰望天空藍藍的天空今天也是廣闊無邊地微笑著。



                   

2006 年 7 月 7 日  星期五 晴天

       
 。  。﹏「迷網的一天←>________< 鬱悶

============+++++================

>..<今日唔知點解提唔起精神∼∼∼..

仲有d唔開心tim...

我都唔知點解自己會咁u___________u

呢種感覺好怪.................................

ar~~係ar~~今日係我最後一日當值(風紀)

其實做左風紀副隊咁耐~~都好開心la~~~..

識左好多4..5年級既風紀

..尤其係我囡囡____關凱嬅.....

好開心ar∼∼可以識到你..囡囡∼∼hehe^00^

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

今日都算忙掛...係咁幫胡主任做野∼∼

不過∼我好開心..因為佢有野比我做..(信任)

得到一個人既信任係唔容易架∼∼

so..真係好多謝你信任我∼∼hehe(超級開心)>00<

跟住第3..4堂個陣上左禮堂______________學生綜藝表演

入禮堂..我自己一個人坐晒全行..好怪ar..

其實都有d悶架..不過

好彩有我前面個個人...5誠..

佢哄我傾計..我就冇咁悶la..

但跟住佢比老師鬧...

之後我仲坐到第三行tim...bobo

真係好sor  ar∼∼u_____________u

連累到你比老師鬧  >﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏<

跟住排隊上課室﹏﹏都~~唉

●●●●●●●●●●●●●●放學○○○○○○○○○○○○○○○

返到屋企先覺得自己係開心......

姐姐琴日去澳門camp..買左d手信(食得架)

我食左好多ar∼∼hehe^00^

【姐姐﹏永。遠都是最好的!!!^_________^】

跟住食完野..就無憂無慮咁....訓覺la

但都係有諗野﹏﹏﹏*..*

::::::::::::::::::::::::::::::::

之後5:00起伸..

開電電∼∼玩左陣msn...

than..睇我最近迷上左既《惡作劇之吻》∼∼∼

wow∼∼∼超級好睇ar∼∼∼

wa kaka..^00^

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

嗯嗯∼﹏﹏﹏今日就係咁過la。

 

            希望聽日精神d  la~~~加油ar∼∼∼蘇穎虹...^00^

 ﹏。《do your best and god will do the rest!!!^○^﹞》←我深信著。

 

 

出爐T..I。m---=E2006-07-07 07:11 PM  

      [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     命運這樣的字眼是無法讓人接受的摔倒了又有甚麼呢起來就行了

                                  摔倒的同時仰望天空藍藍的天空今天也是廣闊無邊地微笑著。