'''''''''''''''''﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏""""""""""
wa~~~今日好多野做ar∼..
先係派左中一派位選擇學校表格..
2.成績表..
3.班相&級相..^00^
今次考試成績都OK LA ..
今次學期試除左體育係B之外..其他都係A..^﹏﹏^
而全年成績就係MATHS同體育係B..其他都係A..
有D唔開心...MATHS B..比重佔9..>..<(主科)
我上到中學..一定要令到MATHS有進步...加油!!!!
=================================
至於張班相呢..
haha^^個個都影得好靚仔..靚女..hoho^00^
而級相都係...不過好多人ar∼∼
影得唔係咁靚..&清楚
呢兩張都好值得紀念&珍貴架...>..<
今日幾乎一有時間我就去搵人簽名...^^
而家已經簽左30個la...haha..聽日繼續add oil
==========結業禮========去禮堂==============
我地係最遲既一班..>﹏﹏﹏<
好開心ar∼∼唱詩歌《奇妙的手》..好聽ar
跟住到頒獎la.....
蘭蘭都有上台拎獎..^00^
唐唐都有...個個都好叻ar .bobo>..<
不過都好開心ar.........
頒獎其間....5誠班個個人又仇視住我..
我都知係我唔岩..
但我個次並唔係有心架...so..sor∼∼∼∼ar∼>﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏<
==============================
than上到課室.好多野派..
我張(抬)真係好壯觀wo∼∼..>..^
跟住第5.6堂都係派野..
我同蘭幫胡主任點算數學用具..
12點3.4楊老師就比我地出位影相&簽名..
hoho∼∼好開心哦!!!
雖然我冇拎自己部手提出黎影..
但盈盈同郭諾都有幫我地影ar∼∼.....^00^
++++++++++++++++___放學____________+++++++++++++++++
我地見到馮凱(兒)///
好開心ar~~~~好耐冇見佢la∼∼∼
佢又高左la∼∼∼bobo.
咁難得先見返佢..我同蘭.唐當然唔會錯過呢個影相既chance la
haha∼∼∼我地影左幾張相..
than蘭到返屋企la..
我同唐就陪馮凱(兒)返返學校...
跟住冇幾耐..
我地就走la...hoho^00^
so happy>____________________<
→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→
p.s.今日我又激嬲左個人...真係好sor ar∼我唔係有心架!!>﹏﹏<
﹏「G.O﹏D:: 。。。 Bless________________6禮】********
|