'''''''---------《壽司妹-=-=-一族》^^

 

SUSIE=SUSAN

SUSAN=SUSIE

I AM SUSIE*.........

《日記》.....←是我活著的根據....

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                             

 

  

susie02003

暱稱: ﹏﹏『SUS!E←●..●
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

看完了..可以留下﹏﹏你的感受嗎??」

 
最近三個月尚無任何留言



 其他。..


        

      

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

 由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


                   

2006 年 7 月 18 日  星期二 晴天

       
 。  ﹏''''。「學科測驗u﹏﹏﹏﹏﹏u﹃

=========^==============^==============

今日7:30就約左蘭蘭&郭諾一齊搭巴士返中學

..鄭榮之&曾肇添.學科測驗....

我7:45就返到鄭榮之la...好早ar>..<

我係第三個返到去既人ar  u..u

跟住我就坐底溫之前做個d學科測驗...

溫到8:50就上禮堂考lu...好緊張喔..

哇...真係好多人ar////

男女分開坐...好明顯係女比男多ar...

haha..終於女比男多la...

小學就係男比女多....hoho^..^

============第一科===數學===============

唉....maths...最差差...>..<

首先我做左乙部先(佔多D分)

做左30分鐘......

之後就做返甲部...(有30題)..

唔開心..>..<做到17題就淨底..5分鐘..

跟住即刻去做D統計圖....

最後個一分鐘就亂填...(好過冇做>﹏﹏﹏<)

不過..我次次用呢個方法..都冇效..

都係咁低分....唉..算LA..我都知..我D數學係咁架LA u﹏﹏﹏﹏﹏u

=======小息==============================

同何靖淇&謝佩文一齊...

其他學校既人都係一班班咁圍埋一齊...

係ar∼∼我發現原來人名紙個個陳健朗..並唔係陳健朗..

只係同姓同名...嚇死我la∼∼∼*..*

其實基本上鄭榮之入面大部分都係陳元喜...

仲有佢都係陳元喜..估唔到會同佢讀同一間中學...

不過佢好似唔認得我...^..^不過唔緊要ar

=======第二科=======英文==============

英文都唔係好難....我都做得晒...

不過d時間都係好緊ar∼∼

最慘慘既就係..listening..我唔記得寫返個答案..>..<

=======小息========================

又係同佢地一齊行...

跟住仲見到何靖淇個細佬&佢媽咪...

哇..好得意ar∼∼∼..

如果比蘭蘭見到...實開心死佢啫..hehe∼∼

因為佢真係好得意ar∼∼hoho^..^

than..謝佩文仲請我食野ar,..好開心ar∼∼^_______________^

好好食ar∼∼thx..^^

==========第三科=====中文====================

呢份卷同我地平時做個d問題有d唔同...

唔係咁適應....好驚...>﹏﹏﹏﹏﹏<

d時間都ok既....就係第二篇作文..d時間比較緊

我用超級快既速度寫...d字仲好撩tim...bobo>..<

而且仲唔夠120字tim....>00<

真係好恐怖...﹏﹏﹏.

=======放鬆晒。=======放學======================

同謝佩文行左陣..就自己搭88k返屋企

食完野之後..就訓左陣...訓到4點幾..

即刻起身換衫落教會...

我又遲到la∼∼∼唔‘好意思ar∼∼eliane

sor∼∼∼>﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏<

好彩...elinae都冇鬧我...hehe∼∼^..^

=======================================

跟住6點幾就返到屋企la∼∼∼^00^

 

出爐T..I。m---=E2006-07-19 09:48 AM  

      [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     命運這樣的字眼是無法讓人接受的摔倒了又有甚麼呢起來就行了

                                  摔倒的同時仰望天空藍藍的天空今天也是廣闊無邊地微笑著。



                   

2006 年 7 月 14 日  星期五 晴天

       
 。  ....雷暴。警告生效u..u﹏﹏ 鬱悶

"""""==============u..u==================="""""

今日好開心ar~~..

早上我同蘭&佢大大姐一齊去曾肇添&鄭榮之..

佢要訂校服&買書書..^..^

我就要去鄭榮之......註冊&訂校服&pt衫

..原來並唔係我想像中咁差架∼∼

個老師真係好好ar∼∼..好nice ar∼

如果係比佢教就好la∼∼..

佢真係有d似潘老師ar∼∼∼..^..^

我諗我開始鐘意呢間中學la∼∼∼..

冇錯...___________係神既安排..

我已經接受左la∼∼...^..^

至於要同蘭蘭分開既事實...

雖然係唔開心..但呢幾日我地都成日影相.

留低最美好既回憶...

【「我相.信我們..的友誼←能到畢業前.畢業後.forever』】● ^﹏﹏﹏﹏﹏^

林李蘭是最好的。。((很想對你說!!!^00^))

|||||||^00^^00^^00^^00^^00^^00^^00^呢幾日影既相相||||||||||||

 

    

__________________________________________________________________________

     

     

     

     

      

   仲有幾張..不過..唔可以放出黎∼∼^00^ ∼hoho

=======================the end=========================

 

       【神。為我安排的路﹏﹏_____________是』最好的....】************○uu●

 

 

出爐T..I。m---=E2006-07-14 11:39 PM  

      [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     命運這樣的字眼是無法讓人接受的摔倒了又有甚麼呢起來就行了

                                  摔倒的同時仰望天空藍藍的天空今天也是廣闊無邊地微笑著。