=========^==============^==============
今日7:30就約左蘭蘭&郭諾一齊搭巴士返中學
..鄭榮之&曾肇添.學科測驗....
我7:45就返到鄭榮之la...好早ar>..<
我係第三個返到去既人ar u..u
跟住我就坐底溫之前做個d學科測驗...
溫到8:50就上禮堂考lu...好緊張喔..
哇...真係好多人ar////
男女分開坐...好明顯係女比男多ar...
haha..終於女比男多la...
小學就係男比女多....hoho^..^
============第一科===數學===============
唉....maths...最差差...>..<
首先我做左乙部先(佔多D分)
做左30分鐘......
之後就做返甲部...(有30題)..
唔開心..>..<做到17題就淨底..5分鐘..
跟住即刻去做D統計圖....
最後個一分鐘就亂填...(好過冇做>﹏﹏﹏<)
不過..我次次用呢個方法..都冇效..
都係咁低分....唉..算LA..我都知..我D數學係咁架LA u﹏﹏﹏﹏﹏u
=======小息==============================
同何靖淇&謝佩文一齊...
其他學校既人都係一班班咁圍埋一齊...
係ar∼∼我發現原來人名紙個個陳健朗..並唔係陳健朗..
只係同姓同名...嚇死我la∼∼∼*..*
其實基本上鄭榮之入面大部分都係陳元喜...
仲有佢都係陳元喜..估唔到會同佢讀同一間中學...
不過佢好似唔認得我...^..^不過唔緊要ar
=======第二科=======英文==============
英文都唔係好難....我都做得晒...
不過d時間都係好緊ar∼∼
最慘慘既就係..listening..我唔記得寫返個答案..>..<
=======小息========================
又係同佢地一齊行...
跟住仲見到何靖淇個細佬&佢媽咪...
哇..好得意ar∼∼∼..
如果比蘭蘭見到...實開心死佢啫..hehe∼∼
因為佢真係好得意ar∼∼hoho^..^
than..謝佩文仲請我食野ar,..好開心ar∼∼^_______________^
好好食ar∼∼thx..^^
==========第三科=====中文====================
呢份卷同我地平時做個d問題有d唔同...
唔係咁適應....好驚...>﹏﹏﹏﹏﹏<
d時間都ok既....就係第二篇作文..d時間比較緊
我用超級快既速度寫...d字仲好撩tim...bobo>..<
而且仲唔夠120字tim....>00<
真係好恐怖...﹏﹏﹏.
=======放鬆晒。=======放學======================
同謝佩文行左陣..就自己搭88k返屋企
食完野之後..就訓左陣...訓到4點幾..
即刻起身換衫落教會...
我又遲到la∼∼∼唔‘好意思ar∼∼eliane
sor∼∼∼>﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏<
好彩...elinae都冇鬧我...hehe∼∼^..^
=======================================
跟住6點幾就返到屋企la∼∼∼^00^
|