--------------------------
今日返教會∼∼.
唉..>..<
又遲到///*..*
不過eliane冇鬧我∼∼^..^
今日見到佢∼∼
佢高左好多∼∼我差d唔認得佢∼∼
我地已經一年冇見面la∼∼..
佢變左聲∼∼仲有肥左少少(可能大隻左掛∼hoho∼)
---------------------------
到介紹自己既時候-.-.-.
我先正面望佢∼∼
先記得佢係∼∼∼..
哇∼∼嚇死我la..
不過...
佢好似都唔記得左我la.//\\
不過算la..我地都係識左兩日啫∼∼.
佢又點會記得呢??
冇錯!!!
-----------------------
我地就重新認識對方..
直到分小組為止,我地冇講過野..
之後∼就出去打籃球∼∼
點知--------
比佢地用左∼∼.
我冇得打∼得個睇∼*..*∼又唔敢問佢地加入埋我∼唉..
--------------------------
之後比eliane叫左去敬拜∼∼hoho
好開心ar∼∼..恩典太美麗、....
之後就同家家姐姐做靈修∼∼
到左11:30,,
家家姐姐走左...
我留底玩大富翁∼^..^(同樹熊&佢)
係呢個時候∼,.我地先傾計∼∼..
佢好搞笑∼∼^..^
玩得好開心∼∼..
之後佢爸爸同佢媽媽黎左..
佢地話認得我..佢地好親切ar
好開心>..<
佢地同我地講話我地之前係識既..
我地先記得...
反應冇嘜..=..=
-----------------------
今日peter有返∼∼希望佢繼續la^..^
唔知佢下個星期日返唔返呢???
「GOD﹏''IS→LOVE’’。....
|