'''''''---------《壽司妹-=-=-一族》^^

 

SUSIE=SUSAN

SUSAN=SUSIE

I AM SUSIE*.........

《日記》.....←是我活著的根據....

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                             

 

  

susie02003

暱稱: ﹏﹏『SUS!E←●..●
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

看完了..可以留下﹏﹏你的感受嗎??」

 
最近三個月尚無任何留言



 其他。..


        

      

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

 由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


                   

2006 年 1 月 24 日  星期二 陰天

       
 。  ~~..練歌~~.. 開心

今日返學...我又係照平時咁幫蘭蘭buy sandwich la

之後就返學..返到學校就係度等蘭蘭..佢話佢今日會遲d返..叫我如果等得太耐既話..就自己先上去練歌..

但我都係咁等係咁等..(好凍凍凍ar∼∼呼呼∼∼)

等到about&7:45,,蘭蘭就黎左la..好開心ar∼

跟住就上禮堂練歌歌la///..練《THE SYNCOPATED CLOCK》

好好聽ARRRRRRRRRR~..happy

練到大約8:15就上課室...

唉..返到6禮既課室,都唔知開心定唔開心..(班男仔)

如果我地班d男仔唔係咁咩既話..我諗我、蘭蘭、康琍女實會好鐘意6禮班啫(如果可以)///...

都係唔好講佢地la∼∼..

跟住我地就猜燈謎>分組猜謎>分享賀年食品(我地三個都冇帶)同學仔都帶左好多賀年食品,都幾開心

>製作獅頭>對english exam卷(分數我覺得都ok)>練歌歌...放學..

跟住蘭蘭陪我、康琍女返屋企..行行下,.我地就買雞蛋仔食..三人share..ng∼好好食ar∼∼好暖ar∼

跟住我地又傻下傻下咁陪蘭蘭返屋企..之後蘭蘭又送我地兩個返屋企...一路上都傾得好開心∼..∼∼三個傻人∼hehe

蘭蘭走左之後,,我同康琍女遇到一個五年級既同學,,之後佢仲請我地食野..我地兩個都揀左樣好平既野食..

唔想佢咁(晒)(浪費)錢∼∼

之後個女仔仲話佢冇人關心∼∼我同琍琍都好好奇..就問佢la∼∼

佢就話佢媽媽唔得閒理佢∼∼..so比左好多錢比佢當係補償..

但原來咁樣仲令佢更加唔開心∼∼..

我地都要關心多d佢先得

之後我地就返屋企la/....

今日都冇咩special既事發生∼∼平靜∼∼∼

 

 

 

 

出爐T..I。m---=E2006-01-24 08:05 PM  

      [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     命運這樣的字眼是無法讓人接受的摔倒了又有甚麼呢起來就行了

                                  摔倒的同時仰望天空藍藍的天空今天也是廣闊無邊地微笑著。



                   

2006 年 1 月 21 日  星期六 陰天

       
 。  ~~SHOPPING~好開心ar∼∼ 愉快

今日係一個special day∼∼∼

今日早上大約10點幾到∼∼

林李蘭陪我一齊去打針∼∼

我地首先搭88K去新城市廣場∼∼

去到之後∼∼就即刻趕去健康院∼∼驚遲到...

‘去到∼∼好彩...冇遲到∼∼仲有幾個字先關門∼

而更加好彩既就係我地冇撞到林振威∼∼

如果撞到既話實好好笑...

入到去注射室∼∼(林李蘭係出面等我)∼∼

我問姑娘會唔會好痛∼∼姑娘話

︰「你明知會痛仲問∼∼∼」

冇錯..我係知會痛∼..

但係我就係咁..唔知點解∼∼

打針之前,,我總係想姑娘同我講︰「唔痛架∼∼好快就會冇事架LA∼∼!!!」∼

而姑娘講完之後..我就會安心D同埋冇咁緊張...

正當我同姑娘講緊野既時候...鳴..鳴..鳴..

佢..佢..佢..已經打左LA∼∼∼

好衰架∼∼∼趁人地唔覺意既時候就打落黎///

冇晒心理準備∼∼∼//

我諗住出去個陣時..

姑娘仲不忘話比我聽’’’’

6月21日再再再黎打多次次次∼∼∼∼∼∼”””””””

個陣時我隻手完全冇晒知覺∼∼加上呢個嚴重既打擊∼∼∼

呀∼∼∼∼∼∼∼∼∼救命AR∼∼∼林李蘭∼∼∼

林李蘭見到我咁..即刻笑住咁扶我坐底∼∼好彩有林李蘭啫...

 

 

跟住我地就一齊去食飯飯∼∼..

本來我地諗住去吉野家食煎雞飯∼∼∼

點知,..仲未到下午荼時間∼..

SO我地就去左林李蘭最鐘意去既地方--麥當當///

NG...真係好食LA∼∼..

我地食野個陣時..已經係1點幾LA//

就算趕返去...都會遲到..

so我就好衰咁作出左個決定..∼∼唔返bb一次咁多la..

食飽飽之後..我地就係沙田中心同好運中心度行街街..∼好開心ar∼∼

之後我地就去搭KCR--the nest station is mong kok(旺角)

好開心ar∼∼我同林李蘭第一次一齊去旺角行街街∼∼真係好HAPPITY ar

哇..旺角既新之城真係好迫ar∼∼∼and 好warm  ar∼

我地行到差唔多5點就返返去sha tin..

之後..hehe林李蘭仲送左條頸鏈比我∼∼hehe∼∼∼睇睇∼∼∼開心死我la∼∼

                       《 生日禮物篇 》

好靚ar~~我好鐘意ar~hehe

再近d~~

上面刻住「Susie & Wendy」,hehe

1月23日  今日....林康琍送左我鐘意食既chocolate..ng  好好味ar∼∼(我、wendy、lily一齊食)....∼∼

康琍女送既∼chocolate∼好食ar

近d∼to susie 生日快樂~~~haha開心!!

                              ∼∼∼ 好happity  ar∼∼∼

好多謝蘭蘭同康琍女ar∼∼∼真係好多謝你地ar∼∼我好開心ar∼We are forever friends!!right∼∼∼

 

仲有∼∼今日我真真真係好開心ar∼∼

我唔駛返風紀旅行,,好開心ar∼∼我好感謝主..

如果我返左既話...

就唔‘知做咩好架la∼∼∼

好感謝主ar∼∼...//

                       the     end                            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

出爐T..I。m---=E2006-01-23 06:06 PM  

      [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     命運這樣的字眼是無法讓人接受的摔倒了又有甚麼呢起來就行了

                                  摔倒的同時仰望天空藍藍的天空今天也是廣闊無邊地微笑著。