今日返學...我又係照平時咁幫蘭蘭buy sandwich la
之後就返學..返到學校就係度等蘭蘭..佢話佢今日會遲d返..叫我如果等得太耐既話..就自己先上去練歌..
但我都係咁等係咁等..(好凍凍凍ar∼∼呼呼∼∼)
等到about&7:45,,蘭蘭就黎左la..好開心ar∼
跟住就上禮堂練歌歌la///..練《THE SYNCOPATED CLOCK》
好好聽ARRRRRRRRRR~..happy
練到大約8:15就上課室...
唉..返到6禮既課室,都唔知開心定唔開心..(班男仔)
如果我地班d男仔唔係咁咩既話..我諗我、蘭蘭、康琍女實會好鐘意6禮班啫(如果可以)///...
都係唔好講佢地la∼∼..
跟住我地就猜燈謎>分組猜謎>分享賀年食品(我地三個都冇帶)同學仔都帶左好多賀年食品,都幾開心
>製作獅頭>對english exam卷(分數我覺得都ok)>練歌歌...放學..
跟住蘭蘭陪我、康琍女返屋企..行行下,.我地就買雞蛋仔食..三人share..ng∼好好食ar∼∼好暖ar∼
跟住我地又傻下傻下咁陪蘭蘭返屋企..之後蘭蘭又送我地兩個返屋企...一路上都傾得好開心∼..∼∼三個傻人∼hehe
蘭蘭走左之後,,我同康琍女遇到一個五年級既同學,,之後佢仲請我地食野..我地兩個都揀左樣好平既野食..
唔想佢咁(晒)(浪費)錢∼∼
之後個女仔仲話佢冇人關心∼∼我同琍琍都好好奇..就問佢la∼∼
佢就話佢媽媽唔得閒理佢∼∼..so比左好多錢比佢當係補償..
但原來咁樣仲令佢更加唔開心∼∼..
我地都要關心多d佢先得
之後我地就返屋企la/....
今日都冇咩special既事發生∼∼平靜∼∼∼
|