-------------------年初四---------------------
今日9點返學校練歌....
本來我係約左康琍女8:45係seven eleven到等...
我仲應承佢唔遲到tim+..+
點知...我件體育服仲未乾..我唯有用熨斗熨乾佢la∼∼
但我一熨就熨到搭8..(就黎搭9)..
我知道自己今次又會遲到..
so就諗住打電電通知佢唔駛等我..自己返先∼∼∼
點知...佢屋企人話佢已經出左去...=..=’’
而我就搞到搭9、10先出門...
跟住就去seven eleven到去睇下康琍女係咪未走,..
結果去到...佢已經走左la∼∼∼/..\(真係好對唔住ar∼∼)
--------------------學校-------------------
返到學校...
唐唐、琍琍、盈盈都有返....
蘭蘭、郭諾婷、紫彤都冇返...
蘭蘭就返左大陸..郭諾就唔知..紫彤就去左旅行.(佢話會寄明信片比我tim..hehe好開心ar∼^..^)
唔知點解∼∼今日練歌零舍冇精神∼∼∼
今日又唔夠氣wor..又好眼瞓wor.z.z.z
好想快d返屋企ar∼∼
同埋冇左蘭蘭係到∼∼真係好悶ar∼∼..
唔知蘭蘭而家做緊咩呢???/..\
------------------放學→返屋企-----------------
返到屋企即刻打電電比姐姐...^..^
我問姐姐可唔可以同佢一齊去佢既friend屋企..(仲有曾詠妍∼tim^^)
跟住姐姐話可以∼∼
首先我自己先搭88k到大圍火車站∼∼
之後就同曾詠妍一齊搭K.C.R.去太和(因為姐姐個FRIEND住係大埔)*..*
係車上同曾詠妍一齊覺得佢依然係咁好笑∼∼kaka^..^
--------------------太和站-------------------
到左之後...
姐姐同佢個friend(岑希曼)接我地去岑希曼屋企..∼
到左之後...
我地食左好多野.有我最鐘意食既金莎朱古力..hoho-0-
之後就玩大富翁...好多遊戲∼∼
總之就好happy la∼∼^..^
最開心既就係岑希曼既媽媽同爸爸都比我我地一人一封利是∼∼^..^
好開心ar∼∼∼>..<
今個新年第一封利是ar∼∼^..^
hehe∼∼
今日真係好好好開心ar.∼.∼.∼.∼
--------------------the end-------------------
ps:岑岑全家人都係基督徙..佢屋企好warm..全屋人都好nice∼
hehe..真係好la∼∼^..^(GOD BLESS YOU)
|