'''''''---------《壽司妹-=-=-一族》^^

 

SUSIE=SUSAN

SUSAN=SUSIE

I AM SUSIE*.........

《日記》.....←是我活著的根據....

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                             

 

  

susie02003

暱稱: ﹏﹏『SUS!E←●..●
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

看完了..可以留下﹏﹏你的感受嗎??」

 
最近三個月尚無任何留言



 其他。..


        

      

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

 由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


                   

2006 年 2 月 4 日  星期六 晴天

       
 。  :::去唐唐屋企:::^..^ 愉快

琴晚瞓得好舒服ar∼..^^

今朝8:15起伸...

郭諾約左我8:40.係seven等..

去到時..見到有唐唐.康琍女..郭諾..hehe.好happy

跟住郭諾仲送左份生日禮物比我∼∼開心死我la∼

係一塊木黎ge..上面刻左”susie”,,

好靚ar∼..我好鐘意ar∼

多謝你ar∼郭諾..真好>..^

hehe..^..^

----------------返學校練歌→幾開心→返屋企→食飯→返BB-----------

今日返bb又遲到la..

拎唔到星星**/..\(唔好灰心)

我下次一一一一定唔會遲到架∼∼>..<

今日我忘記左帶bb(模)同徽章..*..*

我明明記得帶架,.只係為左拾籃球d野..先唔記得左..**

點知.返到bb.madam話今日冇籃球活動..\/..\/

唉..有d唔開心..

不過今日bb d活動都幾豐富..

玩得好開心ar∼∼..

係bb到..唐唐一直都陪我一齊..hehe..好開心ar

有朋友真好!!!

------------------bb放..去唐唐屋企.----------------

去到唐唐屋企...

好開心..唐唐教我整閃字>..<

haha∼我終於學識整閃字la∼∼

好開心ar..

好多謝唐老師..hehe

我係唐唐屋企玩到5:40分就走la..

真係好多謝唐唐ar..hehe

今日好開心ar..^..^

--------------------the end--------------------

ps:今日係初七..蘭蘭話初八應該會返..希望聽日佢返la..有d掛住佢tim..>..<

 

 

出爐T..I。m---=E2006-02-04 07:06 PM  

      [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     命運這樣的字眼是無法讓人接受的摔倒了又有甚麼呢起來就行了

                                  摔倒的同時仰望天空藍藍的天空今天也是廣闊無邊地微笑著。



                   

2006 年 2 月 1 日  星期三 晴天

       
 。  **去人地屋企~~..^..^ 愉快

-------------------年初四---------------------

今日9點返學校練歌....

本來我係約左康琍女8:45係seven eleven到等...

我仲應承佢唔遲到tim+..+

點知...我件體育服仲未乾..我唯有用熨斗熨乾佢la∼∼

但我一熨就熨到搭8..(就黎搭9)..

我知道自己今次又會遲到..

so就諗住打電電通知佢唔駛等我..自己返先∼∼∼

點知...佢屋企人話佢已經出左去...=..=’’

而我就搞到搭9、10先出門...

跟住就去seven eleven到去睇下康琍女係咪未走,..

結果去到...佢已經走左la∼∼∼/..\(真係好對唔住ar∼∼)

--------------------學校-------------------

返到學校...

唐唐、琍琍、盈盈都有返....

蘭蘭、郭諾婷、紫彤都冇返...

蘭蘭就返左大陸..郭諾就唔知..紫彤就去左旅行.(佢話會寄明信片比我tim..hehe好開心ar∼^..^)

唔知點解∼∼今日練歌零舍冇精神∼∼∼

今日又唔夠氣wor..又好眼瞓wor.z.z.z

好想快d返屋企ar∼∼

同埋冇左蘭蘭係到∼∼真係好悶ar∼∼..

唔知蘭蘭而家做緊咩呢???/..\

------------------放學→返屋企-----------------

返到屋企即刻打電電比姐姐...^..^

我問姐姐可唔可以同佢一齊去佢既friend屋企..(仲有曾詠妍∼tim^^)

跟住姐姐話可以∼∼

首先我自己先搭88k到大圍火車站∼∼

之後就同曾詠妍一齊搭K.C.R.去太和(因為姐姐個FRIEND住係大埔)*..*

係車上同曾詠妍一齊覺得佢依然係咁好笑∼∼kaka^..^

--------------------太和站-------------------

到左之後...

姐姐同佢個friend(岑希曼)接我地去岑希曼屋企..∼

到左之後...

我地食左好多野.有我最鐘意食既金莎朱古力..hoho-0-

之後就玩大富翁...好多遊戲∼∼

總之就好happy la∼∼^..^

最開心既就係岑希曼既媽媽同爸爸都比我我地一人一封利是∼∼^..^

好開心ar∼∼∼>..<

今個新年第一封利是ar∼∼^..^

hehe∼∼

今日真係好好好開心ar.∼.∼.∼.∼

--------------------the end-------------------

ps:岑岑全家人都係基督徙..佢屋企好warm..全屋人都好nice∼

hehe..真係好la∼∼^..^(GOD BLESS YOU)

 

 

 

 

 

出爐T..I。m---=E2006-02-01 08:15 PM  

      [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     命運這樣的字眼是無法讓人接受的摔倒了又有甚麼呢起來就行了

                                  摔倒的同時仰望天空藍藍的天空今天也是廣闊無邊地微笑著。