====================================
好耐冇打日記仔la∼∼
唔好意思ar∼∼../..\
====================================
好開心ar呢幾日.
我同蘭蘭終於係4/5去左曾肇添面試la∼.
不過...
我地倆個都..唉∼好對唔住楊老師同黃主任對我地既期望...>.<
我地倆個都有d唔甘心..總!之∼唉.........--------
後來仲發生左一件好瘀既事..
之前都發生過架la..
但我地倆個就係咁大頭蝦..唔識自我改善..>..<
我應承左蘭蘭唔講..^..^ 總之係好好好瘀既事la
之後就去左蘭蘭屋企食晚飯..ngng..^^好食 thx^^
then∼--
返左心弦音樂會..
===================================
呢幾日又狂咁聽歌∼∼(以前d歌∼)突然之間好想聽個隻.^o^
ng∼好聽ar∼
==================================
今日派左國際數學評估試..
我係34/40..同5年級一樣成績∼冇進冇退..
都算幾好架la∼都好滿意..因為我數學係最最最差既..so..^oo^
===============中文堂================
蘭蘭抽中左戴文..琍抽中左..hehe.me.ar∼^..^
至於我就抽中左麥嘉鍵..好開;心ar∼..佢係最易寫架∼∼haha^^
so happy^..^//
==================================
今日同我地班d人都算相處得幾開心∼希望之後繼續都係la∼^..^
-------__________---the End--++========__________
|