=========================
終於考晒試la..
好開心ar..hoho..
咁呢幾日都可以狂咁睇《一公升的眼淚》..
hehe.>..<
=========================
放學之後陪我..蘭陪唐唐&謝學賢出沙田去圖書館..
做project..
去到之後..我同蘭就去打針..(慘慘..><)
點知..冇開..bobo..
又開心又失望..//
聽日又要再去打..唉../..\
=========================
跟住我就陪蘭去買紀念冊..><
我地睇左好耐..終於.買到本我同蘭都鐘意既.
都幾cute&特別..
hehe^..^真開心..
又可以同蘭行街街..
then..就返返去圖書館..
但唐&謝學賢已經走左lu..bobo>..<
咁我地又見肚餓..
就去。﹏吉野家..食飯飯..wakaka..^00^
超好食ar...蘭都覺..hoho
===========================
跟住再係新城市廣場行左陣街....>..<
都好開心..我地係咁笑..好傻ar..
不過我地唔理..haha..^00^
最後.5點幾就搭車車返屋企.
之後就去左一陣社區...
then.
就各自返屋企la..^00^
===========================
p.s.我同唐.蘭去驗眼..我200度.蘭100度..唐冇近視..>..<
散光..我50度..蘭50度too..唐75度...
同蘭蘭行街街真係好開心ar∼∼hoho>..<
hehe***
希望暑假再行過la..
┌ ● ﹏。。。.....tHE eNd-----------------------------○
|