'''''''---------《壽司妹-=-=-一族》^^

 

SUSIE=SUSAN

SUSAN=SUSIE

I AM SUSIE*.........

《日記》.....←是我活著的根據....

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                             

 

  

susie02003

暱稱: ﹏﹏『SUS!E←●..●
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

看完了..可以留下﹏﹏你的感受嗎??」

 
最近三個月尚無任何留言



 其他。..


        

      

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

 由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


                   

2006 年 6 月 21 日  星期三 晴天

       
 。  ﹏。「紀---念...冊● 愉快

=========================

終於考晒試la..

好開心ar..hoho..

咁呢幾日都可以狂咁睇《一公升的眼淚》..

hehe.>..<

=========================

放學之後陪我..蘭陪唐唐&謝學賢出沙田去圖書館..

做project..

去到之後..我同蘭就去打針..(慘慘..><)

點知..冇開..bobo..

又開心又失望..//

聽日又要再去打..唉../..\

=========================

跟住我就陪蘭去買紀念冊..><

我地睇左好耐..終於.買到本我同蘭都鐘意既.

都幾cute&特別..

hehe^..^真開心..

又可以同蘭行街街..

then..就返返去圖書館..

但唐&謝學賢已經走左lu..bobo>..<

咁我地又見肚餓..

就去。﹏吉野家..食飯飯..wakaka..^00^

超好食ar...蘭都覺..hoho

===========================

跟住再係新城市廣場行左陣街....>..<

都好開心..我地係咁笑..好傻ar..

不過我地唔理..haha..^00^

最後.5點幾就搭車車返屋企.

之後就去左一陣社區...

then. 

就各自返屋企la..^00^

===========================

p.s.我同唐.蘭去驗眼..我200度.蘭100度..唐冇近視..>..<

    散光..我50度..蘭50度too..唐75度...

 

 

同蘭蘭行街街真係好開心ar∼∼hoho>..<

hehe***

希望暑假再行過la..

         ┌ ● ﹏。。。.....tHE eNd-----------------------------○

 

 

出爐T..I。m---=E2006-06-21 07:50 PM  

      [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     命運這樣的字眼是無法讓人接受的摔倒了又有甚麼呢起來就行了

                                  摔倒的同時仰望天空藍藍的天空今天也是廣闊無邊地微笑著。



                   

2006 年 6 月 16 日  星期五 晴天

       
 。  .. ....興。奮﹏>..< 開心

/////////////////////

今日考數&中作都ok..

唉..都係唔講la.(有d慘..唔想提><)

====================

今日睇左3-4集既《一公升的眼淚》..

好好睇ar∼∼..

好想繼續追睇ar∼∼..

但...而家考試中..慘慘..

======================

下午就同蘭、郭諾去自修室..

見到好多人ar∼∼..有一個仲嚇親我同蘭tim..一額汗..><

我同蘭基本上係好少時間認認真真咁溫書架..

我地溫溫下又去洗手間..去買野飲.買雪條..(朱古力味..hoho)

不過真係幾正個bor..得閒都要咁先得..hehe

..之後終於尊心溫書既時候,,就已經4點幾la..>00<

蘭5點要走..我地都係..

之後我地三個又申請圖書證..

haha..我地三個都有帶相相..即時申請..

then就借書書..00蘭冇借..

p.s.我今日去到學校先知我冇帶會員證(冇會員證冇得入自修室>00<)之後蘭陪我返屋企拎..

bobo>>糊塗的我....><

===========================

after that..。就同郭諾回家..

今日就係咁la..都幾充實&happy..

^00^

   。﹏【G.O.D..LovE├●YOU─←←←←←←←←←→│←←←←←←←←←←←←←←←

每天也要讓自己過得充實!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

出爐T..I。m---=E2006-06-16 07:28 PM  

      [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     命運這樣的字眼是無法讓人接受的摔倒了又有甚麼呢起來就行了

                                  摔倒的同時仰望天空藍藍的天空今天也是廣闊無邊地微笑著。