:::::::::::::::::::::::::::::::::++::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
今日係學校都ok la~~..
但成個人就好累∼∼>..<
今日做左中..數既TSA∼∼
嗚嗚∼∼∼..好慘AR..
中::我以為選擇題係同寫作分開∼∼
so就做得好仔細∼∼仲以為自己今次夠time做∼∼
唉∼∼∼∼*..*
大意的我∼∼..下次都係小心d先得∼∼>﹏﹏﹏<
﹏﹏﹏________放學__﹏﹏屋企﹏﹏_____________''''''''
返到屋企就食野野~~
之後就開電電~~..跟住就同tony傾電話∼∼..
我地一路傾一路睇《惡麼在身邊》。wa∼kaka∼.真係好好睇ar∼^00^
(同步進行)跟住又傾左好多野∼∼^..^
傾到4點幾∼∼..^0^
好眼訓ar∼..睇睇下書訓著左∼..訓到7點
hehe..﹏舒服晒..
========_____________________________________''''''''''
p.s.今日真係好累~~希望聽日精神d la~~~hehe^00^
﹏﹏「GOD..IS..SO.。GooD┼┘┘】←←←←←←←←←←←←←←←←←←←←←
|