====''''''''========+++++++++++++++++++++++++++++++++====
8點3起身..
未背熟.對白..
未搵生日禮物..(8月盈&澄生日..仲有今日係沈沈生日)
中學既朋友.仔.好多都係8月份生日..>______________________<"""
前幾日係盈既生日..今日係沈沈既生日..26日係澄既生日..
OH.,.生日快樂AR∼∼..^﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏^
但淨低兩份禮物.....><
約左寶瑩8:30 係88k等..
唉..遲到左5分鐘...><
但時間岩岩好..一到..就有88k..hoho
(琴日冇遲到架..好難得ar∼.但今日維持唔到,,.)
8:50到鄭榮之...冇遲到..
維多尼亞..沈沈..謝.詩穎.澄..等我同寶瑩..
又被人叫花名la..>____________<””
不過算la..反正而家我地個個都有花名..^00^
====''''''''========+++++++++++++++++++++++++++++++++====
上禮堂..最後採排...><
我地個組係最差既一組..*..*(採排)
ar sir話只要我地正式個時唔係最差個組就得..架la
最差個組..要見校長,principal∼∼.or/老師
then,..我同澄.盈就好勤力咁背la..
同埋我地話過上到台..要讀得好大聲..
因為禮堂大...即使有mic.都唔多大作用..
而且到我地個part..得我地3個..同另一個女仔..讀架咋..
採排個時..ar sir話我地讀得好細聲..
so..我地要大聲d..加油!!!^00^
好...正式表演la..
校長黎左..老師黎左.,.全部人都好靜哦..
其他組..都表演得好好..^^
有幾個女仔讀得超級好,.,><(好似form3咁好)
好快好快..就到我地la..
ar sir..係咁提我地要大聲..要讀齊d..
最後記住要讀題目...要鞠躬..等等..
好...到我地上台la..^_________^’’’
(我已經背熟左lu^..^)
wa...我地讀得好認真哦..
夠大聲...
咬字正確..wa kaka..^^
表演之後..ar sir話我地一定唔會拎最尾lu..
好開心ar∼∼hoho^____________^
(原來我地h組係尾2既一組...)
..宣佈成績..
第一日玩既跑樓梯game,..我地拎第2名..
最意想不到既係....岩岩表演拎到...haha
拎到...haha..第2名ar...
估都估唔到,..
ar sir 嚇傻左..>_________<
因為佢話只要我地唔係最尾就已經好心滿意足..
但而家我地拎到第2名..即係亞軍ar..
kaka...ar sir開心死...^________^
====''''''''========+++++++++++++++++++++++++++++++++====
放學lu...
同沈沈講生日快樂..,我係第2個講既..
then返home..
下午返bb軍....
開心..^__________________________________^"""""
====''''''''========+++++++++++++++++++++++++++++++++====
p.s.今日最後一日佢都冇返...我諗佢應該去左北京..>_________<
【我..的信心..為何不夠.大...○•.●_________●﹏﹏﹏????←←】 |