+++++++++++++++”””””””””””""""""================
今日好刺激ar∼∼∼>00<
我超級鐘意&enjoy今日ar∼∼....終於都可以la.
i love it!!!>____________<""""""""
+++++++++++++++”早上””””””””””""""""================
8點3起身...oh.遲到..
約左謝佩文8點4係學校等...
8點6出門口...(唔開心.因某些事比姐姐鬧.好想哭.但忍了)
and then冇食早餐..心情好單..><
諗住打電比謝同佢講我遲到..唔駛等我.
但佢已經出左門la.>∼..so sor ar>00<
then就係顯徑車站.88k..鄭榮之..
差d遲到..8:50到..
一望塊board..oh..我入左1D ar..
ar∼∼∼好唔開心..ar>______<
上禮堂..(同謝)..
我去左d組......謝去錯左.都去左d組..
then.唱校歌.games..(認識左一個女仔.)
then分組分班..呢個時候先知..
睇返個board先知.oh..我原來係h組..
我以為D班即係D組..胡塗的我...><
好彩新識既女仔..余曉晴..都同我一樣..^00^hoho
於是..我地一齊一間間課室咁問..邊班係h組??
係2樓..h組..
我地兩個都好瘀..哦...>..<
then..冇幾耐..岩岩d組既衰人同另一個男仔都入左黎h組..
haha..原來佢地同我地一樣.以為自己係d組..
(比塊board誤到左..hoho^^)
等佢岩岩仲咁玩我ar la∼∼哼哼∼∼∼hehe^^開心
但佢地比我地兩個仲要遲先知自己係h組..hoho
我同曉晴都笑佢..因為佢份人實在太衰la..^^哼∼∼∼∼∼
then ar sir 就介紹學校教室位置..(其實係高form)
haha..我同曉晴一時時聽到佢講..
then衰人.就係咁問我..
佢態度太惡劣la..於是我唔理佢..ha.
佢就...哼..算..
但最後都有比佢睇..中文解釋..^^(再識左前面兩個女仔.列秋螢.另一個)
then好快就小息la..
同曉晴..謝...寶螢..一齊..
飲水..比兩個老師話唔好係走(朗)飲野..冇左飲
then繼續行.見到好多人飲水..食野..
但身邊就冇老師經過..
曉晴覺得唔公平..就係咁叫佢地唔好飲野.食野.(用english講)
.我都係咁諗..佢地竟然冇比老師話..>________<""
好快..打鐘la..返返課室..
跟住既一堂好辛苦..要跑樓梯..
係一個game黎架..鬥快搵晒所有特別室既紙條..
.螢同曉晴..覺得好累,..
我都覺得有d辛苦..因為要跑上跑落..
衰人.,.就成日都話要搭升降機...><(佢唔夠力.拉我斜揹袋條帶借力.差d拉到落去)
其實個個都想..(include埋ar sir.但唔可以)
跟住..玩完之後..我地都唔知道邊隊win左.
淨係知勁累..> _______ <""""""
跟住..就小息la..
好多人都留返係課室,(太累了)
但螢,.佢想買野飲..要我陪..
then就陪la>.then就見到佢既fd..
就一齊行...冇幾耐..
因為唔想阻住佢地傾傾..就上返課室..(累累累)
返返入去..佢又唔知點解..坐左我個位.唉.
我太累la>.冇同佢嘈..佢可能見我冇反應.
坐左我後面..^^
then..佢問我借錢..買野飲..
我話冇帶..佢唔信...
then就叫佢問其他人..發覺佢好搞笑..
問人借錢都要睇個個人個樣靚唔靚..救命..
仍然問我借錢...但真係冇帶..
幫唔到佢..之後曉晴幫佢問左一個人借..
但個個最後又冇借比佢..
then佢就講佢自己係網絡世界既野..
唉....真係服左佢..
不過都好好笑..^00^
好快..又打鐘la>.上堂
呢節係最後一part..採排program..
唔係咁專心...因為比佢煩...
係咁問msn..曉晴唔比..我都唔.比
因為知道佢係網絡世界實在太恐怖la..
好煩.....半堂la..
專心唔到,..終於..唔得la.比左佢.(螢都有比)
因為佢話如果佢講某d野既話.我就可以(山)除佢個名..
haha..佢promises ..
then..我就可以..專心la^00^
好快..放學la...
============下午=========================
同姐姐去拎校服..好靚ar∼∼^00^
and圖書館..^^
行左陣街..
食埋野...
9:30返到黎la∼∼∼^________________ ^""
=================================================
p.s. 1.今日見唔到佢..
2.form1分班唔係計成績..form2開始先係..嚇死我..1D
3.識左5個朋友仔...haha^__________________________^
|