'''''''---------《壽司妹-=-=-一族》^^

 

SUSIE=SUSAN

SUSAN=SUSIE

I AM SUSIE*.........

《日記》.....←是我活著的根據....

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                             

 

  

susie02003

暱稱: ﹏﹏『SUS!E←●..●
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

看完了..可以留下﹏﹏你的感受嗎??」

 
最近三個月尚無任何留言



 其他。..


        

      

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

 由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


                   

2006 年 8 月 14 日  星期一 晴天

       
 。  ﹏﹏「英文銜接課程第一日(1day)!!^^ 愉快

+++++++++++++++”””””””””””""""""================

今日好刺激ar∼∼∼>00<

我超級鐘意&enjoy今日ar∼∼....終於都可以la.

i love it!!!>____________<""""""""

+++++++++++++++”早上””””””””””""""""================

8點3起身...oh.遲到..

約左謝佩文8點4係學校等...

8點6出門口...(唔開心.因某些事比姐姐鬧.好想哭.但忍了)

and then冇食早餐..心情好單..><

諗住打電比謝同佢講我遲到..唔駛等我.

但佢已經出左門la.>∼..so sor ar>00<

then就係顯徑車站.88k..鄭榮之..

差d遲到..8:50到..

一望塊board..oh..我入左1D  ar..

ar∼∼∼好唔開心..ar>______<

上禮堂..(同謝)..

我去左d組......謝去錯左.都去左d組..

then.唱校歌.games..(認識左一個女仔.)

then分組分班..呢個時候先知..

睇返個board先知.oh..我原來係h組..

我以為D班即係D組..胡塗的我...><

好彩新識既女仔..余曉晴..都同我一樣..^00^hoho

於是..我地一齊一間間課室咁問..邊班係h組??

係2樓..h組..

我地兩個都好瘀..哦...>..<

then..冇幾耐..岩岩d組既衰人同另一個男仔都入左黎h組..

haha..原來佢地同我地一樣.以為自己係d組..

(比塊board誤到左..hoho^^)

等佢岩岩仲咁玩我ar  la∼∼哼哼∼∼∼hehe^^開心

但佢地比我地兩個仲要遲先知自己係h組..hoho

我同曉晴都笑佢..因為佢份人實在太衰la..^^哼∼∼∼∼∼

then ar sir 就介紹學校教室位置..(其實係高form)

haha..我同曉晴一時時聽到佢講..

then衰人.就係咁問我..

佢態度太惡劣la..於是我唔理佢..ha.

佢就...哼..算..

但最後都有比佢睇..中文解釋..^^(再識左前面兩個女仔.列秋螢.另一個)

then好快就小息la..

同曉晴..謝...寶螢..一齊..

飲水..比兩個老師話唔好係走(朗)飲野..冇左飲

then繼續行.見到好多人飲水..食野..

但身邊就冇老師經過..

曉晴覺得唔公平..就係咁叫佢地唔好飲野.食野.(用english講)

.我都係咁諗..佢地竟然冇比老師話..>________<""

好快..打鐘la..返返課室..

跟住既一堂好辛苦..要跑樓梯..

係一個game黎架..鬥快搵晒所有特別室既紙條..

.螢同曉晴..覺得好累,..

我都覺得有d辛苦..因為要跑上跑落..

衰人.,.就成日都話要搭升降機...><(佢唔夠力.拉我斜揹袋條帶借力.差d拉到落去)

其實個個都想..(include埋ar sir.但唔可以)

跟住..玩完之後..我地都唔知道邊隊win左.

淨係知勁累..> _______ <""""""

跟住..就小息la..

好多人都留返係課室,(太累了)

但螢,.佢想買野飲..要我陪..

then就陪la>.then就見到佢既fd..

就一齊行...冇幾耐..

因為唔想阻住佢地傾傾..就上返課室..(累累累)

返返入去..佢又唔知點解..坐左我個位.唉.

我太累la>.冇同佢嘈..佢可能見我冇反應.

坐左我後面..^^

then..佢問我借錢..買野飲..

我話冇帶..佢唔信...

then就叫佢問其他人..發覺佢好搞笑..

問人借錢都要睇個個人個樣靚唔靚..救命..

仍然問我借錢...但真係冇帶..

幫唔到佢..之後曉晴幫佢問左一個人借..

但個個最後又冇借比佢..

then佢就講佢自己係網絡世界既野..

唉....真係服左佢..

不過都好好笑..^00^

好快..又打鐘la>.上堂

呢節係最後一part..採排program..

唔係咁專心...因為比佢煩...

係咁問msn..曉晴唔比..我都唔.比

因為知道佢係網絡世界實在太恐怖la..

好煩.....半堂la..

專心唔到,..終於..唔得la.比左佢.(螢都有比)

因為佢話如果佢講某d野既話.我就可以(山)除佢個名..

haha..佢promises ..

then..我就可以..專心la^00^

好快..放學la...

============下午=========================

同姐姐去拎校服..好靚ar∼∼^00^

and圖書館..^^

行左陣街..

食埋野...

9:30返到黎la∼∼∼^________________ ^""

=================================================

p.s. 1.今日見唔到佢..

  2.form1分班唔係計成績..form2開始先係..嚇死我..1D

  3.識左5個朋友仔...haha^__________________________^

 

出爐T..I。m---=E2006-08-14 10:50 PM  

      [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     命運這樣的字眼是無法讓人接受的摔倒了又有甚麼呢起來就行了

                                  摔倒的同時仰望天空藍藍的天空今天也是廣闊無邊地微笑著。



                   

2006 年 8 月 12 日  星期六 晴天

       
 。  《作夢...中》 不安

+++++++++""""+++++++++""""""""""""""uuuuuuuuuuuuuuuu""""””””

今天是bb軍的聯分隊活動日。(有160、45、82、222分隊)

我要12:15回到學校,因為madam chan要我早些回去準備。原來,不只是我一個人要早回,
也有林安、高穎彤和唐唐。haha,真的開心死我了!!!有唐唐陪我!我們四個是負責介紹我
們的分隊--160分隊。(可是要上台介紹的呢!)

真的很對不起,各位!!我又遲到了,而且還沒有回電話通知你們!!我12:30才回到去
,而且還未吃午飯呢。(唯有買一份三明治當為午飯吧!)回到去後,我立即和其他人一起對
槁,眾人之中,我是最容易背的對白了。真開心!!

1:30,開始!大家集隊,之後上禮堂,崇拜、敬拜、唱詩歌......(從前未唱過的)
。之後便玩遊戲,分組。我那組有7個人(都是不同分隊的)。很快地,我們便開始玩類似攤
位遊戲的遊戲了。我們每次也是要和唐唐那隊玩的。很開心呀,雖然我們不是每次也勝,但也
有一些遊戲勝了(我們那組有7個人,玩時比較困難)最開心的是最後那個遊戲,我們那組很
合作呢!!差不多5時,我們便要結束了。好,集隊。(我認識了一個女孩,我覺得好她的性
格很特別,她是住鑽石山的,也是升中一的)真開心!

降旗、頒留念狀......噢,終於

不好意思,我現在沒有空繼續打,如想知道之後發生了甚麼瘀事,可以致電問我!
(或可問bb軍中級組的6禮班組員!!)真的十分抱歉!!
蘭蘭已經知道了。

 

 

出爐T..I。m---=E2006-08-13 07:53 PM  

      [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     命運這樣的字眼是無法讓人接受的摔倒了又有甚麼呢起來就行了

                                  摔倒的同時仰望天空藍藍的天空今天也是廣闊無邊地微笑著。