===================+++++++++++++++++++’’’’
有d唔開心...
冇得去camp..
嗚嗚...
好羨慕牙..>_________<''
唔得..我要向班會反映先得...
牙牙牙牙....唔開心..牙..*﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏*’’’
===================+++++++++++++++++++’’’’
haha..今日返學撞唔到瑜...>3<
then..今日都幾開心.牙..
只係今日要uniform quiz..
牙...救命..
好驚唔得牙..琴晚溫得‘好少.
好似錯左好多...(我愈來愈賴la....怎麼辦牙)
>______________________<'''''''''''
希望過70la....驚驚...中..
===================++++lunch time++start+++’’’’
lunch..同嵐嵐一齊食野..牙.
then又同潔瑩....稀文...玩左陣...
then...就同嵐嵐.一齊出去行下..
食完野..散散步..幾開心..
行左新翠....隆亨...haha^^
本來可以去嵐嵐屋企架..
但佢爸爸在家....><
so..冇去到...
then就周圍行下...去下公園仔/.
又去睇下d cat cat...
haha...我發覺嵐嵐鐘意動物..
佢屋企有4隻龜...1隻dog dog....
好勁ar//////////~~~
then又發現佢好好人牙..
佢有時會去隆亨既一d陰暗既地方...
去餵d野cat.....食野...
好有愛心.....haha~~~
好開心牙...終於識到個同自己岩傾既人la>.haha(係自己班入面..)
好希望同佢&瑜..做好朋友牙..
>____________<’’’happiness
加油牙...
then..行左好多地方..傾左好多野la.
1點半la..我隻錶快左幾分鐘..
以為會遲到...
so我地就以超快既速度由隆亨跑返鄭榮之..
haha..趕得切..wakaka
仲見到牙沈佢地..
好開心ar..^00^
===================++++lunch time++the end+++’’’’
之後個幾堂都好happy..
music.中史..中文..
中史...睇影片..
嗯嗯..原來真係同書入面係唔同架..
wong sir.就叫我地mark底..
wa kaka好有用的.
愈來愈鐘意聽wong sir講書lu...
中史...中史.....中史.^00^
then中文堂仲好笑..
救命..,完全唔知發生咩事..答唔到問題.
.then我後面個兩個人又好好笑..
so..都幾搞笑.&開心.好玩正
.發覺我地班d男仔..好好笑.好搞野.
每次見到佢..都好好笑,..
kaka..超級好笑..
因為睇到d野..而被嵐嵐笑..
救命,..佢都睇到的..>00<
‘不過.當然都係玩下.好開心的
=========放學=====+++++++++++++++++++’’’’
放學..
嵐嵐叫我陪佢留係學校溫書..
then ok la.
then.瑜都陪我地一齊la>
我地maths都係好唔掂的..
wa kaka∼∼
原來放學之後..仲有勁多我地班既人係學校.,
見到好多人.,
haha.
其實我地3個傾計..畫圖畫仲多過溫書..
then..yip又黎搵我地傾計.
救命..
我唔駛佢等我放學..><
then..傾傾下.佢又拎左我個cat cat筆袋..
話星期一先比返我..
救命..∼∼∼
好唔開心..
then佢真係走左,..
then嵐嵐佢地就同我搵mrs leung
then mrs leung話其實佢咁做係有原因..
then我又問左條好好笑既問題..><
then我地就係tuck shop附近搵la
果然我地係一堆form six既書上.
搵到我既catcat筆袋,,
好彩..發現得早..
如果唔係可能比人拎左.
感謝神..^00^
因為隻catcat筆袋對我太重要la.
好驚唔見左佢.∼∼∼嗚嗚.真係嚇死我la.u﹏﹏﹏﹏﹏u
===================+++++++++++++++++++’’’’
then.我地同返mrs leung講話搵返筆袋.
就走la..5點幾..
then行到門口..
有人趺左排球落黎..
then就叫我地話「靚女..幫我地拾牙」
then..我地就去拾..
其實佢唔駛咁叫我地..我地都會去幫佢地拾..
then又話「唔該晒..靚女」
我地都覺得好好笑...kaka
then..搭803k回歸.
我諗我之後個一個星期我可能要每日行路返學放學.
因為我張通通已經冇嘜$$$$
u﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏u..
===================+++++++++++++++++++’’’’
p.s.1.本來我可以同姐姐佢地去聽講座的.但因為冇晒位.so冇得去
2.haha..同瑜&嵐嵐又熟左dla.加油』』!!
【黑暗的.////日子....過了麼..現在看見光明了∼∼∼∼haha】
|