'''''''---------《壽司妹-=-=-一族》^^

 

SUSIE=SUSAN

SUSAN=SUSIE

I AM SUSIE*.........

《日記》.....←是我活著的根據....

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                             

 

  

susie02003

暱稱: ﹏﹏『SUS!E←●..●
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

看完了..可以留下﹏﹏你的感受嗎??」

 
最近三個月尚無任何留言



 其他。..


        

      

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

 由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


                   

2006 年 10 月 2 日  星期一 晴天

       
 。  ﹏﹏」小組當當日..haha^^ 愉快

+++++====+===========+++++++++++++++++++++++++

wa...kaka今日係國慶第2日..

好開心牙..

同小組d人去馬鞍山..玩..><

peter冇去..病左><''

前幾日係佢既生日..

elaine想同佢慶祝牙..

但佢今日又病左...*..*’’’

但我地都玩得好開心...

希望佢係屋企都咁開心la...^^haha

嗯嗯..我要照elaine既話去做..

我要幫佢...要學習忍耐...(改變)

加油ar...!!^^

haha...

係小巴上好好笑ar....

冇錯牙..有時真係唔須要咁認真架..

因為咁樣仲開心...仲好玩..相處得更好...

^______________^’’’

我要同小組&學校d人...好好相處..

開開心心咁過每一日..

因為每一日都係神比我去認識人既機會...

亦係學習同人相處..

haha..要加油牙.咁多位..^^

奸爸爹..hoho  ∼∼∼^^

唔打住la..要做功課lu..

+++++====+===========+++++++++++++++++++++++++

*p.s.1.我要成為小組組長la..要加油.^^hehe

    2.星期五中秋節..個個活動唔知得唔得..多數唔得.=..=

    3.合唱團個老師好嚴嗎...???

 

【﹏﹏﹏﹏是最..單純的/./.但卻已錯過了...可惜吧........________*】

 

出爐T..I。m---=E2006-10-02 10:10 PM  

      [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

     命運這樣的字眼是無法讓人接受的摔倒了又有甚麼呢起來就行了

                                  摔倒的同時仰望天空藍藍的天空今天也是廣闊無邊地微笑著。



                   

2006 年 9 月 22 日  星期五 晴天

       
 。  ...「ECA daY..^^ 愉快

+++++++++++++++MORNING+'''''''''''''''''''+==========+++++’

早上...第一節...

FORM1至FORM3-------------學生會辯論大會..

FORM4至FORM7-------------參觀&加入課外活動

WA..HAHA..好刺激&好玩牙...>____________<''''''

第一PART..每個內閣問4題問題..

第二PART..學生問問題..

我地班第一班問...問左條好好笑既問題...^^

THEN..好多人都係針對問雲集堂..好少問卓求會..

BECAUSE好多人支持卓求會牙.>_______________^'''

THEN就係投票TIME..(暫時仲未知結果住..)

+++++++++++++++MORNING+'''''''''''''''''''+==========+++++’

THEN...就調返轉..低FORM參觀&加入課外活動

HEHE..我同珊珊老公仔..一齊行..(冇同澄澄同BOWIE&囡囡)

不過都好開心AR...

珊珊老公仔JOIN左西方舞..(我本來都想架><)

佢叫我陪佢...但因為有某個原因..SO 取消左.

THEN佢又JOIN左羽毛球..我就排球..

其實老公仔好想JOIN田徑架..

但因為牙SIR話..要到SPORTS DAY之後先會挑選人..

THEN之後我又JOIN左劇社...(我地班好多都入)

咁就JOIN左2樣LA>..//但計埋.合唱團..就3樣..

但學校最多只可以JOIN2樣//

死緊LA>..唔知JOIN劇社定合唱團好...???

(CHOIR已試音 → PASS)

THEN之後就去ACT CLUB..

HAHA..我同老公仔整玫瑰花..

今日老公仔既同學生日..SO..

就諗住送ROSE比個個人LA>>

我都有幫佢的..HAHA^__________^(HAPPY)

好快..又打鐘LU~~~~11:50AM

+++++++++++++++MORNING+'''''''''''''''''''+==========+++++’

宣佈結果LA>>

係....卓求會...當選...(600幾比200幾)

WA ..好開心牙...

THEN主席姐姐CRY./...(開心)

因為最近佢真係為左學生會做左好多野...

我知道佢其實好累AR...

好THX..AR主席姐姐....加油牙...^________________<"""

THEN就送左玫瑰花比佢LA>>>...SUPPORT你!!!^^

+++++++++++++++AFTERNOON+'''''''''''''''''''+==========+++++’

THEN..12:30同澄澄&BOWIE走..

搭803K回歸了U________________U

+++++++++++++++AFTERNOON+'''''''''''''''''''+==========+++++’

P.S.佢靜左LA>..<冇之前咁‘好笑...LA.好想聽到佢KAKA既笑聲..

  2.返到屋企差唔多大部份SLEEP*_________________*;’’好累!(佢都好累)

 

【﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏「真的那麼___________________﹂辛苦﹁嗎?!?!""""""""】

 

出爐T..I。m---=E2006-09-23 12:30 AM  

      [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

     命運這樣的字眼是無法讓人接受的摔倒了又有甚麼呢起來就行了

                                  摔倒的同時仰望天空藍藍的天空今天也是廣闊無邊地微笑著。