_______________======++++++=++++++++++++++++++++
今日嚇死我la
早上7點幾先做分享信*..
本來諗住早d起身做..
但又唔醒wo......*________*’’
今次又冇咁好彩..冇人搭的ar.><(唔想1個人搭.好貴架)
then.就搭803k lu.^^(好彩趕得切.後2個位就上唔到車.滿)
wa kaka∼
7:52分到..得3分鐘行返鄭記.
haha..有好多人陪.唔驚遲lu
_______________======++++++=++++++++++++++++++++
放break個時.發生左一件好恐怖既事.
好多校工.駐校護士.大人.仲有3個醫務人員入黎我地班房.
好大件事ar..
葉又被人唔知做咩.訓左係地下.起唔到身.
要輪椅推佢出班房..去檢查身體..好恐怖牙
好多人都話佢扮野..但我真係唔知佢係點既人.
唔通真係要咁樣先可以引到人既注意咩.
then.我.王樂彤.何善怡.gloria一齊為佢祈禱..
好開心..好close ar..^^
then..mrs chan(訓導主任黎我地班房了解情況...)
整件事..上唔到堂..
之後..成 個人1呆左...諗返以前既事...
(控制唔到諗)
then..葉就離開左班房la>..
_______________======++++++=++++++++++++++++++++
lunch.同yumi一齊買八爪魚丸食.
ha..正.(^00^)
then.返鄭記去piano室..(好鐘意隻bear bear熊ar N00N)
食野&同其他人玩波子棋.
但冇幾耐.比billy叫返去hall到練英集誦.
wa.>0<好恐怕ar.如果唔出席練習會比校長睇.
記名的...∼(我到而家為止冇缺席過..hoho^^)
then..都熟左好多lu..(同yumi一齊好開心ar><)
_______________======++++++=++++++++++++++++++++
放學前2堂 中文閱讀堂..
超多人冇帶書(課外書)
但個2堂..我超開心ar
first...我問人籌款(華恩步行籌款)
wa kaka>...問左我個2行..
仲有幾個其他行既人...
今日總共籌得:::::::$$$$$$121.3
多謝你地ar...國內貧困既兒童有救la>>>
thx...>__________<
ng...我要繼續加油.籌多d.^^
問下牙沈佢地先...wa kaka.
好有滿足感ar∼∼∼^00^
_______________======++++++=++++++++++++++++++++
放學同瑜下齊放學...
YUMI...><
就係咁LA>
就返到家.傾電電..LU
_______________======++++++=++++++++++++++++++++
P.S.聽日IS LA.&練長跑..好驚會放棄!!!NEVER GIVE UP!!
突然諗返起一句好正既話::::┌如果道歉有用..那要警察來幹嗎」。。(節錄《流星花園》
【回憶...有用麼...只會更痛吧.終於...不能自拔了.這都怪我自己!!﹏﹏﹏﹏﹏。。.........】
|