-----------------------------------------------------------------------------------------------------
今日早上..見到牙沈..二囡...仲有..嘉文..then就同佢地said hi...一齊行返去...haha...好開心牙
我問佢地籌款....wa kaka ~比牙沈..話我笑得好奸...冇所謂la...反正我鐘意咁....佢地3個都有
捐到比我....超級開心牙...thx..>< 返到學校....上課室...先知原來要著冬季pe衫去比賽...(今日係
沙田+西貢既越野賽..即長跑比賽)但琴日我去左英詩比賽...so唔知道要著pe衫...不過好彩我有帶.
夏季既pe衫...但最後牙sir話可以著校隊衫..咁我硬係著校隊衫la...代表學校...hehe~~我係92.年.
so我係女乙...即要同中3.中4..一齊比賽牙...wuwuwuw~~><唔想牙...我到而家為止練長跑都唔
夠3次ar...其他form3..4既最少都比賽過4次...and 練習過30-40幾次la...佢地大部分都係由form
1開始練...佢地form1既時候..me只係小5....牙~~..同埋今次係第一次比賽...心情好緊張....點算...
8:15am上旅遊巴..去大尾篤船灣淡水湖主霸...今次要跑4km...牙sir話我地應該25min之內完成到..
之前我練4.5km..都係25min幾 finish..^^應該都唔會太難既..去到之後..見到好多唔同學校既運動
員..寅係好多牙..仲見到5..6個小學同學...但我唔同佢地唔同組別...我係乙,..佢地係丙..唔可以一齊比
賽..但唔知點解...好....><做左30幾min warm up..then又同同我一組既form3.4傾計...又幫其他
組別既人計時...不知不覺..就同佢地熟左la...但我平時同94個d相處慣..而家同返自己同年齡既一齊..
覺得好似我好細咁...><wuwuwu~11點幾...到女乙比賽la...wa...好緊張ar...我個friend話今年女
乙超勁...只要唔好最尾尾就好開心.架la..haha...我地好似互相鬥大聲咁..係咁講加油加油,.,...不過真
係幾好架...大家互相支持...^^''好..準備..go~!!!wa...開頭我應該係跑中間..wa...我個腦係咁諗野..
叫自己唔好放棄....跑快d..到中段..拎轉折卡..個時..就開始落後左少少la...then聽到一個係我前面我
個team既女仔..叫...叫我要加油..撐落去...then..我又加快速度la..^^then....跑跑下...中間只係剩
底我一個人...又大風..又落雨...冇人幫我擋...then..又跑大步d la././之後....最後200m見到終點...以
最快既速度跑..衝刺.....wa...個時係度諗..原來自己都ok ar...只係拎到102名...今年女乙有176
名...我第一次比賽...都算唔錯的...hoho~~^^我好似快過我team入面..2個人..^^因為我平時係同
form1一齊練....so...如果我係女丙既話...我可能可以拎40幾名到la...><不過算la....呢次係一個好好
既經驗...下年3月....我要更加快...破自己紀錄...wakaka..加油~~^^比賽之後落大雨..頒獎個時又落
大雨..不過好好玩牙~~.^<...全身淋濕晒><...我發覺體藝....林裘謀..西崇..呂明才...董之英..都好勁的
WA KAKA..好開心牙..今日見識左好多野牙..^^
cwgc 獎項:女丙全第6名....+女丙全第8名
女丙團體第4名..
仲有男唔知咩團體.///第x名...(唔記得左!!><..總之係8名之內)
p.s.今日比賽..仲見到有一個男仔...暈左...同一個男仔..跑到嘔...好恐怖..我驚自己都會咁..好彩最後未啫^^
---------------------------------------------------------------------------------------------
《________發覺原來自己也有這方面的天份...^^向著目標直跑...加油!!!!》
|