'''''''---------《壽司妹-=-=-一族》^^

 

SUSIE=SUSAN

SUSAN=SUSIE

I AM SUSIE*.........

《日記》.....←是我活著的根據....

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                             

 

  

susie02003

暱稱: ﹏﹏『SUS!E←●..●
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

看完了..可以留下﹏﹏你的感受嗎??」

 
最近三個月尚無任何留言



 其他。..


        

      

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

 由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


                   

2006 年 11 月 21 日  星期二 陰天

       
 。  ____《學界越野賽.......》 愉快

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

今日早上..見到牙沈..二囡...仲有..嘉文..then就同佢地said hi...一齊行返去...haha...好開心牙

我問佢地籌款....wa kaka  ~比牙沈..話我笑得好奸...冇所謂la...反正我鐘意咁....佢地3個都有

捐到比我....超級開心牙...thx..>< 返到學校....上課室...先知原來要著冬季pe衫去比賽...(今日係

沙田+西貢既越野賽..即長跑比賽)但琴日我去左英詩比賽...so唔知道要著pe衫...不過好彩我有帶.

夏季既pe衫...但最後牙sir話可以著校隊衫..咁我硬係著校隊衫la...代表學校...hehe~~我係92.年.

so我係女乙...即要同中3.中4..一齊比賽牙...wuwuwuw~~><唔想牙...我到而家為止練長跑都唔

夠3次ar...其他form3..4既最少都比賽過4次...and 練習過30-40幾次la...佢地大部分都係由form

1開始練...佢地form1既時候..me只係小5....牙~~..同埋今次係第一次比賽...心情好緊張....點算...

8:15am上旅遊巴..去大尾篤船灣淡水湖主霸...今次要跑4km...牙sir話我地應該25min之內完成到..

之前我練4.5km..都係25min幾 finish..^^應該都唔會太難既..去到之後..見到好多唔同學校既運動

員..寅係好多牙..仲見到5..6個小學同學...但我唔同佢地唔同組別...我係乙,..佢地係丙..唔可以一齊比

賽..但唔知點解...好....><做左30幾min  warm up..then又同同我一組既form3.4傾計...又幫其他

組別既人計時...不知不覺..就同佢地熟左la...但我平時同94個d相處慣..而家同返自己同年齡既一齊..

覺得好似我好細咁...><wuwuwu~11點幾...到女乙比賽la...wa...好緊張ar...我個friend話今年女

乙超勁...只要唔好最尾尾就好開心.架la..haha...我地好似互相鬥大聲咁..係咁講加油加油,.,...不過真

係幾好架...大家互相支持...^^''好..準備..go~!!!wa...開頭我應該係跑中間..wa...我個腦係咁諗野..

叫自己唔好放棄....跑快d..到中段..拎轉折卡..個時..就開始落後左少少la...then聽到一個係我前面我

個team既女仔..叫...叫我要加油..撐落去...then..我又加快速度la..^^then....跑跑下...中間只係剩

底我一個人...又大風..又落雨...冇人幫我擋...then..又跑大步d la././之後....最後200m見到終點...以

最快既速度跑..衝刺.....wa...個時係度諗..原來自己都ok ar...只係拎到102名...今年女乙有176

名...我第一次比賽...都算唔錯的...hoho~~^^我好似快過我team入面..2個人..^^因為我平時係同

form1一齊練....so...如果我係女丙既話...我可能可以拎40幾名到la...><不過算la....呢次係一個好好

既經驗...下年3月....我要更加快...破自己紀錄...wakaka..加油~~^^比賽之後落大雨..頒獎個時又落

大雨..不過好好玩牙~~.^<...全身淋濕晒><...我發覺體藝....林裘謀..西崇..呂明才...董之英..都好勁的

WA KAKA..好開心牙..今日見識左好多野牙..^^

cwgc 獎項:女丙全第6名....+女丙全第8名

               女丙團體第4名.. 

               仲有男唔知咩團體.///第x名...(唔記得左!!><..總之係8名之內)

p.s.今日比賽..仲見到有一個男仔...暈左...同一個男仔..跑到嘔...好恐怖..我驚自己都會咁..好彩最後未啫^^

---------------------------------------------------------------------------------------------

 

《________發覺原來自己也有這方面的天份...^^向著目標直跑...加油!!!!》

 

出爐T..I。m---=E2006-11-21 06:22 PM  

      [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     命運這樣的字眼是無法讓人接受的摔倒了又有甚麼呢起來就行了

                                  摔倒的同時仰望天空藍藍的天空今天也是廣闊無邊地微笑著。



                   

2006 年 11 月 11 日  星期六 晴天

       
 。  《..還是他待我好.》

===========------______++++++++++++++++++++’’’

都是【他】待我最好..

但都以變成回憶了..

後悔有用嗎...

不打緊.仍能支持下去的..

開心地過每一天..

不讓自己趺倒。。。。

===========------______++++++++++++++++++++’’’

 

出爐T..I。m---=E2006-11-11 07:19 PM  

      [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     命運這樣的字眼是無法讓人接受的摔倒了又有甚麼呢起來就行了

                                  摔倒的同時仰望天空藍藍的天空今天也是廣闊無邊地微笑著。