==========___________===================’’’’’’
今 日本來約左bobo...gloria..mandy 7點半係1樓平台練架...但我又遲左la>...唔係架..因為今日要eng dict
但我琴晚又冇溫到..所以嘜一路行一路溫書...但一路行一路溫書...就梗係會行慢dla...><不過佢地都冇怪我...
hehe^^行到一半...見到謝佩文...好耐冇撞見到佢la...haha...下次都早d出門口先...佢好好人ar..幫我默生詞
thx...^^
今日有好多野做牙 ..break&lunch要練歌+陪bobo去library...又要買校tie.(星期一要換冬季la)...放學又要
去團契party..then又要去收返老師捐款...wa...好忙牙...仲有..今 日要出去分享閱書...(中)...慘...未準備書.
..牙....不過好彩何善怡借左本幾米既書書比我....haha超開心...冇準備都可以拎8.5分..... 真係好thx.你....
uncle billy勁好笑...分享書...好似係度朗誦咁..唔怪得佢可以拎咁高分... 好開心牙.....今次中文工作紙第一次
比老師讚...so good!!仲有比起上次中史工作紙既3分.【唔合格】..今次拎到...wa kaka...9分牙....超開心牙...要
繼續add oil... 每逢第二日係放假既日子...大家都會好好忙忙...咁...當然..聽 日係教師發展日...唔駛返學..個個都
濟晒係走廊到..開locker拾克包包就同牙瑜一齊去收$$.(即收籌款既$$$)...haha~個個老師見到我...都驚左我....因
為我會叫佢地籌款岩麻..wa kaka..好好玩牙 ...首先就去交左本好重既homework record 先..再交返功課...(呢
個動作每日都每複做..><)唉....就係因為我係homework monitess...!?then...就去staff room..搵老師收$$...收
$$係一件好開心既事黎架 wa kaka...收到..$$$350....thx.晒.. 之後又周圍走黎走去..搵li sir 同mrs leung...
wa~~好累牙..不過.陪我一齊既牙瑜仲累.......跟住之後又見到細囡同二囡....haha..呢個咁好既change...我梗係唔
會miss...我即刻去搵佢地籌款..佢地兩個都好好人咁捐左....真開心...又成功la.
之後超慘牙.......去tuck shop買校tie...竟然買晒...但星期一就要換季la... 太唔公平la>..難得我今日記得要買...又
買晒..不過.牙瑜話星期如果一早d返去...就唔會有風紀當值wo...>bobo<
4點2先去禮堂個 團契party...真係好sor 牙....累你咁遲先去到,...瑜.. 到左之後...就玩game...sing詩歌..見證分享
....分組分享la.....聽完mrs leung講既野之後...我更加有動力..去邀請班入面既同學返教會....但仍然係驚驚.中///
最後6點先走人/.//同`牙瑜一齊走....之後勁好笑...講左d今 日中堂既野...................................
.. 好開心牙...同瑜一齊.....但係咪因為佢都係基督徒??????
==========___________===================’’’’’’
p.s.到目前為止籌到
1..華恩基金會$$$$363.5
2.教會建堂$$$316.6
thx^^
→→→→→→→→→→唔好再訓 la....要為身邊既人.......祈禱牙........ ........!!!!!!!!!!!!←←←←←←← |