'''''''---------《壽司妹-=-=-一族》^^

 

SUSIE=SUSAN

SUSAN=SUSIE

I AM SUSIE*.........

《日記》.....←是我活著的根據....

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                             

 

  

susie02003

暱稱: ﹏﹏『SUS!E←●..●
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

看完了..可以留下﹏﹏你的感受嗎??」

 
最近三個月尚無任何留言



 其他。..


        

      

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

 由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


                   

2006 年 12 月 5 日  星期二 晴天

       
 。  ...咁快既....?! 不安

----------+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++----------------------------

心情好緊張牙...

聽日sports day  la

係中學既第一次...

and 聽日下午要去

中詩獨誦比賽..

仍在驚驚中...+00+’’’’’

明天跑100m+++1500m  (grade B)

wa...一定好差..

但仍要加油!!!

add oil..牙..

susie!!!!

----------+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++----------------------------

p.s.今日終於證實我同蘭蘭係有緣架..
    之前成日都見唔到...今日放學見
    到佢la..then.就同佢返迦密
    探簡sir...haha∼係佢間室到
    玩msn...so good>..<

   【→你放棄了嗎??......你認___輸了嗎???++++++++++++++++++】

 

出爐T..I。m---=E2006-12-06 12:02 AM  

      [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     命運這樣的字眼是無法讓人接受的摔倒了又有甚麼呢起來就行了

                                  摔倒的同時仰望天空藍藍的天空今天也是廣闊無邊地微笑著。



                   

2006 年 11 月 30 日  星期四 晴天

       
 。  ../忙.趕.. 愉快

==========___________===================’’’’’’

今 日本來約左bobo...gloria..mandy 7點半係1樓平台練架...但我又遲左la>...唔係架..因為今日要eng dict

但我琴晚又冇溫到..所以嘜一路行一路溫書...但一路行一路溫書...就梗係會行慢dla...><不過佢地都冇怪我...

hehe^^行到一半...見到謝佩文...好耐冇撞見到佢la...haha...下次都早d出門口先...佢好好人ar..幫我默生詞

thx...^^

今日有好多野做牙..break&lunch要練歌+陪bobo去library...又要買校tie.(星期一要換冬季la)...放學又要

去團契party..then又要去收返老師捐款...wa...好忙牙...仲有..今 日要出去分享閱書...(中)...慘...未準備書.

..牙....不過好彩何善怡借左本幾米既書書比我....haha超開心...冇準備都可以拎8.5分.....真係好thx.你....

uncle billy勁好笑...分享書...好似係度朗誦咁..唔怪得佢可以拎咁高分...好開心牙.....今次中文工作紙第一次

比老師讚...so good!!仲有比起上次中史工作紙既3分.【唔合格】..今次拎到...wa kaka...9分牙....超開心牙...要

繼續add oil...每逢第二日係放假既日子...大家都會好好忙忙...咁...當然..聽 日係教師發展日...唔駛返學..個個都

濟晒係走廊到..開locker拾克包包就同牙瑜一齊去收$$.(即收籌款既$$$)...haha~個個老師見到我...都驚左我....因

為我會叫佢地籌款岩麻..wa kaka..好好玩牙...首先就去交左本好重既homework record 先..再交返功課...(呢

個動作每日都每複做..><)唉....就係因為我係homework monitess...!?then...就去staff room..搵老師收$$...收

$$係一件好開心既事黎架wa kaka...收到..$$$350....thx.晒..   之後又周圍走黎走去..搵li sir 同mrs leung...

wa~~好累牙..不過.陪我一齊既牙瑜仲累.......跟住之後又見到細囡同二囡....haha..呢個咁好既change...我梗係唔

會miss...我即刻去搵佢地籌款..佢地兩個都好好人咁捐左....真開心...又成功la.

之後超慘牙.......去tuck shop買校tie...竟然買晒...但星期一就要換季la...太唔公平la>..難得我今日記得要買...又

買晒..不過.牙瑜話星期如果一早d返去...就唔會有風紀當值wo...>bobo<

4點2先去禮堂個 團契party...真係好sor 牙....累你咁遲先去到,...瑜..到左之後...就玩game...sing詩歌..見證分享

....分組分享la.....聽完mrs leung講既野之後...我更加有動力..去邀請班入面既同學返教會....但仍然係驚驚.中///

最後6點先走人/.//同`牙瑜一齊走....之後勁好笑...講左d今 日中堂既野...................................

.. 好開心牙...同瑜一齊.....但係咪因為佢都係基督徒??????

==========___________===================’’’’’’

p.s.到目前為止籌到

1..華恩基金會$$$$363.5

2.教會建堂$$$316.6

thx^^

→→→→→→→→→→唔好再訓  la....要為身邊既人.......祈禱牙................!!!!!!!!!!!!←←←←←←←

 

出爐T..I。m---=E2006-12-01 12:59 PM  

      [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

     命運這樣的字眼是無法讓人接受的摔倒了又有甚麼呢起來就行了

                                  摔倒的同時仰望天空藍藍的天空今天也是廣闊無邊地微笑著。