♪沛ソ日誌//AbbY's bLoG
E個日誌•會講我想記住H事•或者會好無聊...我成日都唔更新...所以...可能會變「月誌」(—u—)"
suttlypoman
暱稱: ♧ &~沛(。~。)~*♣
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
10月26日 new blog
10月12日 開學後等1次...
8月10日 返左學校
8月3日 去左動漫
7月25日 太久沒打日誌...
每月文章
文章分類
全部 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
Happy Birthday倒數。~。
白色貓貓...
Time

 

2008 年 9 月 27 日  星期六   晴天


9月27日 開學以來第1次打blog 日誌分類: 未分類

中二開咗學差唔多一個月都未抽時間打Blog

今日總算記得啦..

好可惜...唔可以同最好H朋友同一班

不過,大家都會約番出尼(-v-)

過咗二十幾日,都過得唔錯

甚至可以講係幾喜歡e種生活

兒加H功課同之前差唔多

不過,我覺得壓力少咗

而且我覺得D同學都好好人、好正常

有時,我會覺得自己班房入面有一種舒服H感覺

//(。ㄩ。)//

暫時,唯一H遺憾就係唔可以同女仔坐

唉......(TΛT)其實都係意料中事

兒加,我主要H工作係做壁報

今朝都有返去學校做,進度良好~

最理想就係星期一做曬佢---越快越好

 

 

發表時間:2008-09-27 08:12 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2008 年 8 月 4 日  星期一   晴天


8月4日 High School Musical3 !!! 日誌分類: 未分類

High School Musical

係一套好好睇H英文電影

(-ω-)好睇到不得了~

我一直都有追落去

之前出咗第二集

兒加終於出第三集啦!!!

"High School Musical 3: Senior Year"

其中一樣最鍾意H原因:原班人馬.

宣傳片:http://www.youtube.com/watch?v=OCbsVrrKXh8

---- Good ----

 

發表時間:2008-08-04 07:57 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]