| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

 2008 年 7 月 17 日 星期四 酷熱  |
| 7月17日 向頭髮說再見... |
日誌分類: 未分類 |
~\夏天係剪髮季節\~
我自小鍾意留長頭髮
不過我媽咪好鍾意幫我剪頭髮
以前媽咪一見我D頭髮到肩頭
就話要幫我剪
佢每次都幫我剪「冬菇頭」
(人版小丸子...)
有好多次佢剪完我都喊(TΛT)
大過之後就一年剪一次(每逢暑假)
今日同呀妹一齊去咗剪頭髮
見到自己H頭髮一束一束咁
飄落地下 ... 好似 ...
有一種唔捨得H感覺
不過最後 佢又會再生出嚟
佢剪到好短...T_T
希望佢快D留番長啦~
|
| 發表時間:2008-07-17 10:27 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 7月16日 家外的夜景 |
日誌分類: 未分類 |
屋入面有好多窗
可以見到好遠H地方
我自己間房就睇唔到,因為前面有大廈擋住
客廳H窗就唔同
可以見到唔同H大廈、泳池仲有馬路...
屋外面就係咁架啦~

下面黑色一堆H其實係樹
後面其中一個山係獅子山
(雖然睇唔清楚-_-")
夜晚H時候就會有D橙色H光出現
一點...一點...
天越黑就會越靚...
|
| 發表時間:2008-07-16 09:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | »
|