| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

| 7月15日 借書•借書•借書.. |
日誌分類: 未分類 |
e個暑假有好多閱讀報告要做
所以要早D去借書
我本來以為今日去借算係好早
原來D書已經差唔多比人借曬...-_-"
要借竟然要去屯門、沙田、長州...(無奈)
仲有D圖書館係我聽都未聽過
足知用咗成日 再去咗兩間圖書館
終於借咗幾本~
另外,
估唔到原來神鵰俠侶H漫畫已經出埋英文版
而且成套都好齊(或者D人鍾意睇中文多D掛)
------------------------------------------------
星期五係同雅媛+胡諾蓉慶祝生日H日子
生日快樂!!! 
|
| 發表時間:2008-07-15 09:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 7月9日 歡送會 |
日誌分類: 未分類 |
有一個同學就快要去外地讀書
仲要去兩年添~
於是 全班都幫佢開咗個"歡送會"
無奈H係--我同兩個朋友一齊遲到
人地走曬 我地仲溫緊路...
我地去咗佢個會所入面玩
間房入面可以調校燈光架(睇落好似好得意~)
食完野之後我地一齊玩咗D遊戲
然後 我再另外同3個朋友玩
我地玩番D細個玩H遊戲
玩得好開心>v<
我地自己幾個朋友送咗樽幸運星比佢
(D星全部都係自己摺架~)
跟住好快就要走啦
雖然仲想玩多一陣
因為已經好夜啦~
-----------------------------------------
死...!明知自己咳都食薯片添
仲食咗好多...(-_-")
不過算啦..既然都食咗
惟有接受後果啦...又要咳多一段時間啦(T_T) |
| 發表時間:2008-07-09 08:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | »
|