♪沛ソ日誌//AbbY's bLoG
E個日誌•會講我想記住H事•或者會好無聊...我成日都唔更新...所以...可能會變「月誌」(—u—)"
suttlypoman
暱稱: ♧ &~沛(。~。)~*♣
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
10月26日 new blog
10月12日 開學後等1次...
8月10日 返左學校
8月3日 去左動漫
7月25日 太久沒打日誌...
每月文章
文章分類
全部 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
Happy Birthday倒數。~。
白色貓貓...
Time

 

2008 年 7 月 15 日  星期二   陰天


7月15日 借書•借書•借書.. 日誌分類: 未分類

e個暑假有好多閱讀報告要做

所以要早D去借書

我本來以為今日去借算係好早

原來D書已經差唔多比人借曬...-_-"

要借竟然要去屯門、沙田、長州...(無奈)

仲有D圖書館係我聽都未聽過

足知用咗成日 再去咗兩間圖書館

終於借咗幾本~

另外,

估唔到原來神鵰俠侶H漫畫已經出埋英文版

而且成套都好齊(或者D人鍾意睇中文多D掛)

------------------------------------------------

星期五係同雅媛+胡諾蓉慶祝生日H日子

 生日快樂!!!

發表時間:2008-07-15 09:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2008 年 7 月 9 日  星期三   雨天


7月9日 歡送會 日誌分類: 未分類

有一個同學就快要去外地讀書

仲要去兩年添~

於是  全班都幫佢開咗個"歡送會"

無奈H係--我同兩個朋友一齊遲到

人地走曬  我地仲溫緊路...

我地去咗佢個會所入面玩

間房入面可以調校燈光架(睇落好似好得意~)

食完野之後我地一齊玩咗D遊戲

然後 我再另外同3個朋友玩

我地玩番D細個玩H遊戲

玩得好開心>v<

我地自己幾個朋友送咗樽幸運星比佢

(D星全部都係自己摺架~)

跟住好快就要走啦

雖然仲想玩多一陣

因為已經好夜啦~

-----------------------------------------

死...!明知自己咳都食薯片添

仲食咗好多...(-_-")

不過算啦..既然都食咗

惟有接受後果啦...又要咳多一段時間啦(T_T)

發表時間:2008-07-09 08:36 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]