♪沛ソ日誌//AbbY's bLoG
E個日誌•會講我想記住H事•或者會好無聊...我成日都唔更新...所以...可能會變「月誌」(—u—)"
suttlypoman
暱稱: ♧ &~沛(。~。)~*♣
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
10月26日 new blog
10月12日 開學後等1次...
8月10日 返左學校
8月3日 去左動漫
7月25日 太久沒打日誌...
每月文章
文章分類
全部 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
Happy Birthday倒數。~。
白色貓貓...
Time

 

2008 年 7 月 3 日  星期四   晴天


7月3日 炎熱的下午 日誌分類: 未分類

今日真係~好熱~好熱

我成日覺得自己唔怕熱,不過最近開始怕啦...

徵狀(1):好鍾意聽到「冷氣」e個字

徵狀(2):成日覺得屋企H風扇吹唔到自己

徵狀(3):朝頭早因為太熱而起身

仲有~好多~好多......

不過...原來我小弟仲怕熱TT"

大概1個鐘頭之前,我去叫小弟起身(小朋友瞓得真多!)

佢張床好恐怖~

情況:所有佢瞓過H地方都濕曬,當然,佢都成身濕曬

問題:e種情況底下,我好難拍醒佢-_-"但係我叫佢又唔醒...

----------------------------------------------------------------

好耐都冇畫公仔人啦 ~

突然好想畫添...-ω-

跟住,我就畫咗

如果可以再畫靚D就好啦...

 

 

發表時間:2008-07-03 05:21 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2008 年 7 月 2 日  星期三   晴天


7月2日 不用上學的一天 日誌分類: 未分類

e個星期有幾日假期(Tue+Wed+Thu)

考完試嘛,假期就會有好多(好幸福啊)

今日唔洗返學,所以...趁著有空閒...要好好比自己「休養」一下

咁巧,我H小學朋友~楓都空咗個下午,於是佢打電話約我...

最後,我+楓+惠 三個就去咗 穎屋企玩

( 楓同惠 遲到--遲到咗兩分鐘=3=)

第一次去 穎屋企,好期待,佢屋企幾靚架,好舒服(我鍾意冷氣掛...)

仲有好味H柚子茶,不過D柚子皮係苦架...x口x

入面仲有穎H朋友×1,雖然我地唔熟,但係一齊玩大富翁都玩得好開心

結果玩到過曬時先返屋企添...

e個下午...好開心>w<

發表時間:2008-07-02 09:29 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]