Get Your Own! | View Slideshow
,.*▂.{`*未曾深愛過..又怎會知結果____"*﹡ - Qooza HK 網上日誌

                  

_
 
 

sweet2006 


Name:孖欣..*
    best
Friend:牙蕉 
                                  淫麗 
                         
               妖bb
  

       boo

Add:Ma On Shan
old:14
birthday:9月14日
school:fyk 
Class:2E
phone:67062795
habby:eating
               singing
      playing
icq: 252879096
msn
:Crystal_koyan@hotmail.com

拍 拖 次 數 : 7次
現 在 對 象 : 熊 咩]]
理 想 對 象 :NO. 1 識 彈 結 他
                  NO. 2 高 過 我
                  NO. 3 樣 要 OK
                  NO. 4 出 街 杉 OK
              NO. 5 出 街 不 能 AA
                 NO. 6 對 我 好
                 NO. 7 清 楚 我 D 野
                 NO. 8 有 心 思
                 NO. 9 細 心
                 NO. 10 對 我 專 一
  (當然地呢個係我的理想情人喇..
  唔一定要全部都做到我先鍾意)
  

    
 
    不願為男孩改變自己任何東西
是你令我改變了..*
  你令到我創造了許多人生的第一次
    愛上你...
  我沒有一點兒的後悔..
 因為我是憑著自己的第一感覺去做
   

                                    熊咩]]


 





sweet2006 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]  

日 日 新 鮮 ___ ]

2006-08-20
家!?
你是傻瓜來的嗎!?
意義]]
書面語的一篇日記]]


身 後 遺 言 . . ''

 
最近三個月尚無任何留言


豬 朋 狗 友 . . *
               xanga〞

 熊咩..love〝..*
      
         老婆子///*.....]
        banana蕉..*
          妖bb]]
       ARRRR恆_____*]
         WING''*_____'')
       傻仔細銘..*〞
         涼粉__蟹黃..﹞
         
---------------
           qooza﹞﹞
      破處琼〞_____*]
        二豬靜///*...]
     蚊媽___熊爸''﹞
          吉村春袋子〞〞
      虎bb__晶」』
          老泥妹..*
      老爹___熊爸爸00oo
         卓豬豬〞〉〉
      娟---------﹞
             老婆華子]]
   

superstar ______ ' '

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 
   
▌||*×﹍每段美好的片段|[▅_﹏ 腦海一再閃現..*+ 。°。
沉悶的一天]]

                                                                       

Today]]
我好乖女地留在家中..''
真係無出街..*
我發覺唔出街就係好悶..''
今朝十點到起身..*
朝早食粥..''
庾後開機玩..*
熊咩有on呀..''
當然第一時間同佢傾計啦..*
佢琴晚玩到3點幾就走喇..''
仲諗住佢玩到好夜tim..*
跟住11點幾..*
老爹出左去飲荼..''
呀bb又跟左去..*
媽咪就過左一陣又落左去..''
之後點幾佢地返左黎..*
老爹的工友都黎左..''
潘叔叔都黎左..*
那一位工友叔叔買左一袋"麗"枝俾我地..''
佢地2點到就向著沙灘出發..*
我同媽咪就2點半出左新港城..''
買左2對"默"
兩件T..*
一對返學鞋..''
之後無聊地上左百佳..*
行行下又買左兩袋野..''
我都好佩服點解D師奶一得閒就買野..*
真係要俾十個GOOD佢地呀..''
真係架..*
佢地只要一得閒就可以買左好多野..''
之後就搭車返屋企..*
等左一陣..''
但都係好熱..*
返到屋企食野..''
食岩岩係百佳買果D野..*
好味!!
過左一陣老爹同呀BB返左黎..''
條低B妹係度嘈..*
好想X佢..''
算!!
之後就咁樣過左一日啦..*
我決定左去他的BBQ..''
但係我要佢黎接我..*
因為我唔識去..''
仲有呀..*
得2個女仔..''
9個男仔..*
節哀順便吧!!

 

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                             


 
   
▌||*×﹍每段美好的片段|[▅_﹏ 腦海一再閃現..*+ 。°。
好痛喔..''

                                                                       

今日9點幾果時俾一個電話嘈醒左..-*
原來係霞霞打俾我..''
佢話佢等陣黎利安搞番李欣婷果D野..*

佢地又係衰既..''
無啦啦走去畫人地樓梯口..*

仲要由10樓畫到12樓..'
佢地畫唔緊要呀..*
但我要幫佢地手..油番果D呀..''

大華有份畫..但係佢今日10點幾就出左街喇..*
搞錯啊..''
反而一個無份搞事的人要油番..*
衰呀..''
11點半佢地黎左..*

我入左7仔..''
佢地見唔到我..*
楊小姐超無聊地話要嚇我..''
但佢地講緊果時我已經企左係佢地旁邊..*
呵呵..''
突然覺得我好醒呀..*

之後上左11樓的後樓梯油喇..''
頂呀..*
佢BRING得一支掃黎..''
仲要係細細支..*
OJ左..''
算喇..*

死就死啦..''
諗住用手套既..*
點知穿左..''
搞到成手都係油呀..*
衰呀..''

嗚嗚~~~~
又知俾蚊針..*

我發覺楊小姐好無義氣喔..''
油油下有隻BEE..*
佢第一個沖左上13樓..''
我再次OJ..*

我果時仲要成手油..''
走都走唔到..*
咪企左係度囉..''
爆爆爆無奈喔..*

之後油左半個鍾到走人..''
落左去酒樓洗手..*

去左7仔食野..''
飽!!
企左係7仔傾計傾左成半個鍾..*
係咁俾個收銀小姐望..''
我仲要將D百力支放係雪格到..*
呵呵..''
覺得我自己好衰TIM..*

大約2點幾到喇..''
老爹返左黎喎..*
今日做乜佢會咁早既??
算喇..''

差唔多3點果時..*
呀BOO CALL我..''
話去烏溪沙玩喎..*
咁我見無野做..''
咪去囉..*

3點3到出左去春麗屋企..''
去到佢屋企..*
佢見到我BRING帽個樣..*
係度笑..話我個樣好搞笑..''

陪佢落街..*
見到老泥..''
老泥話我似純情童子君..*
唔制牙..''

唔知呀BOO同呀堅搞乜..*
整到5點幾先出到去..''
去到新港城..*
陪左呀堅去拎相..''

之後果D唔講喇..*

跟住去左沙灘玩..''
玩捉蟹..*
我捉捉下界到隻中指..''
好痛呀..*
流左多多血出黎..''

跟住望真D發覺入面有一粒黑色野..*
呀堅話一定要整番出黎..''
如果留左係入面..*
可能會有食X菌係度..''
到時就真係唔掂喇..*

跟住我咪係度勁整囉..''
隻中指好痛..*
整極都識唔到出黎..''
FXXX..*

春麗佢地3條死變態婆..''
係度SM D蟹..*
好慘呀佢地..''
一隻二隻都死哂..*

跟住呀BOO媽媽急CALL她..''
叫佢去食飯..*

之後去左洗手..''
行行下終於整到粒野出黎啦..*
太好喇..''

之後去左搭車..*
返屋企..''
呀爸叫我用消毒藥水洗一洗個傷口..*
咁咪洗囉..''
好痛呀..*
FXXX..''

食完飯開機玩電腦..*
MSN緊果時..''
呀媽叫我拎野俾表姐..*
咪拎囉..''

返去果時驚驚地..*
諗住打俾熊咩..''
點知無人聽..*

開始驚..''
諗住打俾呀恆..*
點知又係無人聽..''
驚呀..*
好彩有車..''

之後返到屋企..*
熊咩打番俾我..''
問我有咩事..*
我講番俾佢知..''
佢好似係度笑..*
都唔知佢笑 咩..''
熊咩今晚收12點幾呀..*

唉..好慘呀..''
不過佢收工去玩通頂..*
睇黎佢都幾有精神..''
仲驚佢唔夠訓..*

睇黎我個諗法係錯嫁啦..''





 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                             


 
   
▌||*×﹍每段美好的片段|[▅_﹏ 腦海一再閃現..*+ 。°。
白痴地行左一天喔..*

                                                                       

今日返學校對卷''

                                                    今日又遲到喇!!

 

                俾何sir話呀..*

                                                                                        我今日先知原來第一份係對中文架''



退步左喇..*


                           作文:62/100

                                                      閱讀:56/100


                    聆聽:34/50

 

 

                                                          之後就小息喇..''


 之後對math"


                       mc果一份就拎66/120


                                                 填果一份就:82/180



                唔合格喎..*



下次加油喇..''



                                                                 之後就到中史同epa..*


                   

                         中史:51.5/100




                                        EPA:57/100




本以為果兩科都唔合格..''



                                              原來合格..*



                             YEAch''





                                                             今日放12點半呀..*



    出到門口見到呀公..''





                            好慘呀佢..春麗唔理佢..*






                                                                           佢好down啊..''





            2點半到去左果之戀食野..*





                              食左個炸醬面..''





                                                    ok咁喇..*



  之後去左at搵仔仔..''



                                        呀卓同春麗都剪左頭髮..*







                                                            牙卓個頭好左好多..之前果個就唔好提喇..''




         春麗咪又係咁既死樣..*





                                    勁係度玩..''



                                                                   之後周圍行..*



五點到媽咪打俾我..''



                   叫我接妹妹..*



             五點半就返屋企..''



                              煮完飯就出左去跑步喇..*


今日熊咩的謝師宴呀..''


            佢好緊張呀..*



             ><""

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                             


 
   
▌||*×﹍每段美好的片段|[▅_﹏ 腦海一再閃現..*+ 。°。
最後一場比賽都WIN埋''

                                                                       

今日又遲到喇''

                           哈哈〞

       
            突然笑得好似好奸咁..*


                                                             返到去性教育問答比賽..''


    好好玩呀..*


                                   但有人唔肯郁..''


                                                                                個氣氛唔夠激..唔夠好玩..*


            有問答''(15/16)

                                   轉呼啦圈''


                 拔河〞


                                                        作口號..]]

                          仲有幾樣架''

仲之一句講哂...*


                                                我個班WIN左''




                      以10分輕微WIN左..*




                                                                2E好野''


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                             


 
   
▌||*×﹍每段美好的片段|[▅_﹏ 腦海一再閃現..*+ 。°。
張敬軒好令仔喔..*

                                                                       

今日同堅妹..蕉蕉`同埋春麗─齊遲到..''

               入到去個節目岩岩開始..*


     今日有啤梨''2R''王宛之同埋張敬軒..''


                                玩左幾樣野..*


           幾開心呀..''


                   
                     張敬軒唱歌超超超好聽..*


   佢今日唱"Hurt so bad ''


                    超好聽..*

                                     果時聽好有感覺..''


諗起許多東西喔..*


              有點兒想哭...''


哭了 才發現自己真的受傷了

   你曾對我說你永遠是我的


 為了愛情我把自己的幸福都忘了


              你快樂 我就快樂

                            
                                                                                 也許 是我們彼此都太年輕了
 

             總是特別容易沉溺在愛情裡
 

每當我再次看到身邊美麗的花火
 

                                                        你已離開我 我還是想對你說

 baby I luv u so much



 


                                      你走了我的心在淌血
 

                                                           baby u hurt me so bad


 想要你回到我的世界

 
                                baby I luv u so much
 

                                                         你給我的諾言已經瓦解



      baby u hurt me so bad
 


                                                       只要我們都愛著 無論多苦都值得
 



         說好的 你怎麼忘記了

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                             


 
   
▌||*×﹍每段美好的片段|[▅_﹏ 腦海一再閃現..*+ 。°。
今日成日都係度做運動喔*

                                                                       

我都唔明今日返去學校做咩喎..''
什麼問答比賽..*
我有份呀..''
中二果組拎左第二啊..*
但總共有3組..''
姐係好聽D咪第二囉..*
唔好聽的咪尾二囉..''
你地知唔知禮物係咩呀..*
一把精美雨傘一把..''
真係好精美嫁..*
諗住完左個問答比賽就可以走人嫁嘛..''
點知又有果個什麼魔術表演..*
搵左兩個學生上堂..''
原來係呀超同呀威..*
我覺得呀威威好似俾人玩緊囉..''
但真係好好笑囉..*
之後出到學校門口就有戲睇..''
呀怡嘈人..*
掂..''
好好睇..*
之後我地就各自回家換杉杉出街..''
我地遲到喇..*
但係第一次囉..''
去到M記佢地食緊野..*
之後就走左百佳買野食..''
形勢超恐怖..*
嚇死我喇..''
嗚................]]
跟住我地去左美食廣場開餐..*
見到一個幾似楊楊的男孩子..''
我地就玩包剪X..*
呀BOO輸左..''
去左請佢食Chocolate..*
之後成班女走左過去問佢拎電話同icq..''
無仔有一樣野好..*
就係可以溝仔..''
之後去左椰林閣食下午荼..*
我同呀boo去左福安賣書..''
我賣左$30..呀boo賣左$
原來卓先生的哥哥在果度做的..''
犀利..*
但都係卓先生令仔多多咁喇..''
之後我食完就同呀堅堅返屋企先..*
因為堅爸無匙入屋..''
之後佢地打俾我地話去焗桑拿..*
我地全部6人肉體相見..''
wor..*
呀堅就係好大呀..''
呀boo都唔差啊..*
呵呵]]
我地沖埋涼就7點半到..''
我地就起步去swim pool出發..*
去到頌安果度見到白痴呀哥陳先生係度..''
之後吳君麗低能左咁大叫佢個名..*
我地就係咁走..''
有時我都諗我地班女係咪白痴既..*
之後去左百佳買定支water先..''
跟住先發覺我地係未"唱"散銀..*
等左個幾字就"唱"完..''
一入到去..*
嘩!!!!!
好多人呀..''
咩事呀..*
今日星期二咋喎大佬..''
跟住唔理啦..*
呀蕉姐(好好稱呼..唔方好野)唔知搞乜..''
搞左超耐..*
我同春麗就想出去swim..''
但佢又話我地唔等佢..*
好想小佢..''(講笑咋..'')
跟住一出到去..*
已經聽到有人叫高孖欣..''
即刻呆左一呆..*
望下邊位人兄..''
但又望唔到..*
同番呀蕉佢地講..''
死人"尿"堅堅..*
又話無..係我幻聽..''
痴線的!!!
之後我地去左1.10米池玩..*
我係咁將吳君麗個頭質落水..''
超好玩..超好笑佢個樣..*
我地5個係度玩閉氣..''
次次都係我第一個上黎先..*
真係好難頂..''
又係水入面玩講野..*
入左好多水..''
fxxk..*
又係水面玩手仙..''
你地試過未..*
我26歲結婚..''
問左好多野..*
下文不詳!!
之後9點半就入左沖涼..''
都ok多人..*
candy等左超耐..''
見到豆釘佢地..*
而家d細佬發育超好..''
同呀堅有得比呀..*
之後去左食豆腐花..''
好滑呀..*
走果時見到仔仔呀..''
果然有緣千里能相見..*
十點9到回家了..''
返到屋企十一點幾..*
超支力..''
返到利安見到陳先生..*
差點兒俾佢掂到我..''
好彩我醒目..*
跟住就訓左覺喇..''
聽日啤利果D黎..*

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                             


 
   
▌||*×﹍每段美好的片段|[▅_﹏ 腦海一再閃現..*+ 。°。
2006-06-26

                                                                       

<p>發覺許多東西都過得很快喔..*<br>
例如〞<br>
考試完左喇..''<br>
升中三..*<br>
等等的事情喇..''<br>
中二就快過去喇..*
好期待喔..''

講番今日的日記喇..
六月二十七日..*
今朝本身諗住5點起身去跑步嫁..''
但由於太眼訓的問題..*
我又訓著左喇..''
呵呵*(奸笑中...)
今日考GEOG呀..*
係最後一科喇..''
好野...(ARRRR&quot;&quot;唔係..最後一科係PTH啊..)
跟住到左十點考PTH喇..*
我記得佢問左我一條問題..''
你比較喜歡住在郊外還是市區..*
我答左鍾意市區..''
UM..*
點解呢!?
因為做起什麼事也比較方便..''
對嗎!?
^^*
跟住十點三到走得..''
返到屋企換3..*
十二點幾上左堅堅屋企..''
俾佢發現左我係日記係咁叫佢堅妹..*
跟住佢竟然唔記得佢自己煲緊水呀..''
好彩我係度..*
如果唔係佢屋企實火燭..''
差唔多一點到..*
就出左去喇..''
我地只係用左6分鍾到就去到耀安..*
犀利..''
跟住我地又去左百佳買左好多野食..*
食到飽..''
跟住呀蕉過左3個字到就落左黎..*
去左新創發食..''
本身諗住唔食..*
點知有少少肚餓..''
咪食囉..*
食左$22到..''
坐左係果度差唔多成一個鍾..*
跟住去左新城城行..''
唔記得左去左新城城做乜..*
記得喇..''
去左宜家家私坐..*
係度幻想緊我地第日出黎住的野..''
呵..傻左tim'
跟住到左5點..差唔多6點..*
係度玩果d地產的電話..''
白痴呀..*
諗住去我家..''
點知老豆返左黎..*
無計之下佢地去左呀堅home..''
我6點半到上左佢屋企..*
見到佢家姐..''
好大的兩個椰子喔..*
大家明嗎??
^^
我同呀堅同春麗一齊步行落去運動場..''
春麗返屋企食飯..*
我就同呀堅跑..''
跑左5個圈到去左洗手間..*
好多汗呀..''
再跑左3個到就無跑喇..*
無氣呀..'
之後就返左屋企..*
好支力..''
真係好支力..*
但見到熊咩有on..''
就唔訓住..*
同佢傾計先..''
之後佢去左食飯..*
等左一陣就食完..'

p.s]]
熊咩.
有咩唔開心..
真係要講出黎..
唔好收收埋埋咁..
講出黎個心會舒服d嫁..
^^

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                             


 
今日終於考完試喇〞〞

                                                                       

發覺許多東西都過得很快喔..*
例如〞
考試完左喇..''
升中三..*
等等的事情喇..''
中二就快過去喇..*
好期待喔..''

講番今日的日記喇..
六月二十七日..*
今朝本身諗住5點起身去跑步嫁..''
但由於太眼訓的問題..*
我又訓著左喇..''
呵呵*(奸笑中...)
今日考GEOG呀..*
係最後一科喇..''
好野...(ARRRR""唔係..最後一科係PTH啊..)
跟住到左十點考PTH喇..*
我記得佢問左我一條問題..''
你比較喜歡住在郊外還是市區..*
我答左鍾意市區..''
UM..*
點解呢!?
因為做起什麼事也比較方便..''
對嗎!?
^^*
跟住十點三到走得..''
返到屋企換3..*
十二點幾上左堅堅屋企..''
俾佢發現左我係日記係咁叫佢堅妹..*
跟住佢竟然唔記得佢自己煲緊水呀..''
好彩我係度..*
如果唔係佢屋企實火燭..''
差唔多一點到..*
就出左去喇..''
我地只係用左6分鍾到就去到耀安..*
犀利..''
跟住我地又去左百佳買左好多野食..*
食到飽..''
跟住呀蕉過左3個字到就落左黎..*
去左新創發食..''
本身諗住唔食..*
點知有少少肚餓..''
咪食囉..*
食左$22到..''
坐左係果度差唔多成一個鍾..*
跟住去左新城城行..''
唔記得左去左新城城做乜..*
記得喇..''
去左宜家家私坐..*
係度幻想緊我地第日出黎住的野..''
呵..傻左tim''
跟住到左5點..差唔多6點..*
係度玩果d地產的電話..''
白痴呀..*
諗住去我家..''
點知老豆返左黎..*
無計之下佢地去左呀堅home..''
我6點半到上左佢屋企..*
見到佢家姐..''
好大的兩個椰子喔..*
大家明嗎??
^^
我同呀堅同春麗一齊步行落去運動場..''
春麗返屋企食飯..*
我就同呀堅跑..''
跑左5個圈到去左洗手間..*
好多汗呀..''
再跑左3個到就無跑喇..*
無氣呀..''
之後就返左屋企..*
好支力..''
真係好支力..*
但見到熊咩有on..''
就唔訓住..*
同佢傾計先..''
之後佢去左食飯..*
等左一陣就食完..''

p.s]]
熊咩..
有咩唔開心..
真係要講出黎..
唔好收收埋埋咁..
講出黎個心會舒服d嫁..
^^

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                             


 
   
▌||*×﹍每段美好的片段|[▅_﹏ 腦海一再閃現..*+ 。°。
然而..我發覺我原來不懂了解人..*

                                                                       

也許〞
我真的不懂得了解你地個人的感情..
各樣開心與唔開心的事..
然而..
我是不懂得諒解他人的喜與樂..

                     戀愛和友情到底是什麼的一回事
                     是好是壞
                     是苦是甜
                     是快樂是傷心
                     是幸福是悲劇
                     是真心是假義
                     是值得是損失  
                     是回憶是遺憾
                     到底是什麼
                     還有的是...
                     甜酸苦辣宗合成一鍋
                     令人一嚐試到
                     便能感受到以上的感受
                     感受到難受的感覺喔
                     苦笑__"]]

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                             


 
   
▌||*×﹍每段美好的片段|[▅_﹏ 腦海一再閃現..*+ 。°。
WA,..好多條問題唷>W<

                                                                       

關於朋友_
1) 最靚-banana蕉
2) 最醜- 吳穎怡(但她不是我朋友)
3) 最高- 陳靜
4) 最矮- ARRR仔
5) 最肥- 德華兄
6) 最瘦- 陳靜
7) 最喪- 虎BB
8) 最煩- 不詳!!
9) 最醒- 屈源
10) 最蠢- 吳君麗

11) 最有禮- 乜有咩??
12) 最性感- 堅妹
13) 身材最好- 堅妹
14) 識得最耐- 陳淑蘭
15) 識了不久- CS的朋友

16) 最窮- 黃先生
17) 最富有- 蕉小姐
18) 最高學歷- 熊咩
19) 最低學歷- 陳過游
20) 最中意睇戲- 不詳!
21) 最中意睇電視- BANANA掛*
22) 最中意聽收音機- 丸丸...
23) 最中意玩icq/msn- 唔知喎..
24) 最常上網- ARRR蕉..
25) 最錫家人- 螢螢
26) 最錫男/女友- 堅妹..春麗..蕉蕉..

27) 有養寵物- 孖欣(我)..蕉..CANDY..
28) 有讀書- 全部囉唔該!!
29) 有兄弟姊妹- 好多都有囉唔該!!
30) 有車- 屋企人有算唔算牙??
31) 有樓- 我諗我識果D都未有咁既經濟能力

32) 同一間中學- 大把啵..
33) 同一間小學- 22..錢思瞳..女人東..仲有好多..

34) 最無時間觀- BANANA
35) 最準時- 孖欣..
36) 最好taste- =='''好似個個都唔同..SO分唔到..
37) 拍得最多次拖- 霞霞..16次
38) 最信邪- 好多啵..
39) 最愛講鬼- 唔知!!
40) 最愛睡- 陳世銘
41) 最愛運動- 堅妹..
42) 最會做家務- 唔好問我呢個問題ARRR!!
43) 最內向- 唔知ARRRR!孖欣掛..(=='''孖欣咪姐係我.)
44) 最外向- 不詳!!
45) 最嚇人- 曹小姐個樣..@@心照喇

46) 找得最多- 沒有..
47) 見得最多- BANANA
48) 最耐無見- 陳淑蘭
49) 最常傾電話- 春麗
50) 最常傾icq/msn- 春麗..ARRR恆..
51) 住得最近- 黃小姐..
52) 住得最遠- 達兄..

53) 你最錫- ARRR妹...
54) 你最愛- 熊咩...
55) 暗戀過的- 陳先生..
56) 無機會的- 陳先生...
57) 無可能會愛上的- 李俊文..
58) 最似親人的- 我牙妹,,呵呵..
59) 最似愛侶的- 牙堅同沖沖
60) 最常上你家的- 春麗..
61) 識得你家人的- 春麗..牙堅
62) 識得你愛侶的- 春麗//牙堅//BANANA//
63) 識得你同事的- 我無返工喎

01.最友誼永固: 果3個囉..心照喇..
02.最歷史悠久: 咪又係果3個..*
03.最又愛又恨: 吉村春袋子
04.最結義金蘭: 果3個囉..
05.最不離不棄: 春麗//堅妹//蕉兒//
06.最義氣長存: 春麗
07.最天天相對: 堅妹
08.最離我太遠: 達兄
09.最大條道理: WILIAM
10.最重色輕友: 堅妹
11.最提點你: 蕉兒
12.最關心你: 他...
13.最陪伴你: 電話..
14.最珍惜你: 朋友掛..
15.最引誘你: 他...
16.最吸引你: 他...
17.最協助你: 何SIR
18.最嘲笑你: 女人東
19.最唔理你: 好多人都唔理我..
32.曾經一次逃學,立即出來陪伴你的朋友: 我沒有試過喔
33.曾經一次唱k無錢結帳,立即出來替你找數的朋友: 果3個..
34.曾經一次跟你一起犯事的朋友: 果3個...
35.曾經一次住在醫院,最遙遠來探訪你的朋友: 沒有..
36.曾經跟你kiss過的朋友: 許先生...
37.曾經Hurt你最深的朋友: 陳先生..
38.一起上學的朋友: 堅小姐..
39.一起放學的朋友: 堅小姐..
40.在學校經常出出入入的朋友: 全部人..
41.你曾經愛過的朋友: 陳先生..
42.曾經跟你睡過的朋友: 沒有喔..
43.曾經看過你性器官的朋友: 波有喔..==
44.你哪個朋友唱歌最動聽: 春麗..
45.你哪個朋友最厚面皮: 肥芬..
46.你哪個朋友最咸濕: william
47.你哪個朋友最思想古老: 不詳!!
48.你跟哪個朋友一起感到最自由: 不詳!!
49.你跟哪個朋友最臭味想投: 個個都差唔多..
50.你最難忘跟朋友發生的時刻: 一齊遲到去左食早餐...

1.有冇試過買野向阿媽報大數以圖呃阿媽錢: 有..多的是..
2.有冇上過咸網: 有
3.你想曾蔭權做2年定5年: 佢唔好做...俾我做好過..
4.有冇偷睇過人沖涼: 無...
5.有冇睇過報紙的風月版: 唔小心睇到..
6.鍾意咩音樂類型: 流行..
7.最常講GE粗口係乜: 他媽哥池,,
8.鍾唔鍾意Avril Lavigne: 唔鍾意..
9.孫中山幾時死: 死左好耐..
10.有冇試過除晒衫影相: 有牙..沖完涼果時...
11.你覺得香蕉似乜: 月亮..我係咪好思想單純呢..
12.某d野你係咪等到大減價先會買: 唔會..
13.識唔識講法文: 唔識..
14.食漢堡包時會唔會拎走舊青瓜: 唔會..
15.覺得人生乜野係最重要: 友情//愛情
16.死前一定要做: 殺哂所有人...
17.你有冇紋身: 無..
18.孟加拉有幾多人口: 俾我數下先..
19.呢排想睇咩戲: 小孩不笨2
20.請發誓你會誠實作答以下問題: ok

1.裸睡: no
2.暗戀學校既老師: no
3.偷野: yes
4.俾人偷野: no
5.背叛情人: no
6.見過人死: no
7.企圖自殺: no
8.搞到人大肚/俾人搞大個肚: no
9.被遺棄: yes
10.考試唔合格: yes
11.界手: yes
12.被拘捕: no
13.逃學: yes
14.被出賣: yes
15.被玩弄感情:yes

你係咪
1.靚仔/索: no
2.蠢: yes
3.有魅力: no
4.怕癢: yes
5.多愁善感:yes
6.性感: no
7.聰明: no
8.易呃: yes
9.脆弱: no
10.自信: no
11.單眼皮: no
12.食得辣: yes

如果要你向以下既人講一句野,你會講:
1.鍾意既人:我鍾意左你好耐..我地有無機會...
2. 前度情人:喂..溝到女未ARR..仲係咁既死樣嫁,,
3.仇人: 咁多人去死又唔見你去死..
4.你偶像: HELLO..
5.死左既親人: 你點解咁早死嫁..
6.你隻寵物: 你地平時有咩做嫁..
7.董建華: 其實你有無諗過強姦人牙??
8.樓下既看更: 牙姨..你老公搞婚外情牙..
9.李嘉誠: 可唔可以俾你一半的身家我..
10.最憎既老師: 好心你就唔好出黎教喇.返屋企訓覺算喇..
11.阿拉丁神燈果個神仙: 可唔可以俾十個願望我牙..
12.最遙遠既朋友: 遙遠的他...(唱歌..)
13.出賣過你既朋友: 你知唔知我真心對你嫁..你咁對我..
14.William Hung: 你有無諗過去整容

二揀一:
1.電視/收音機: 電視
2.性/愛: 愛
3.LV/GUCCI: LV
4.蔡楓華/Willian Hung: 蔡楓華
5.李小龍/李連杰: 李連杰
6.美國/日本: 日本
7.有樣冇腦/冇樣有腦: 有樣無腦
8.93/新城: 新城
9.黃貫中/周國賢: 周國賢
10.坐/企係度睇SHOW: 企
11.YAHOO/MSN: MSN
12.自拍/俾人影: 自拍
13.崔尚宮/韓尚宮: 韓尚宮
14.NIKE/ADIDAS: ADIDAS
15.唱K/睇戲: 唱K
16.《MILK》/《新MONDAY》: 新MONDAY
17.DOWNLOAD歌/買正版︰ DOWN
18.UA/百老匯: UA
19.米奇/米妮: 米奇
20.睇樣/睇內涵:樣
21.VCD/DVD: VCD
22.天使/魔鬼: 天使的面孔..魔鬼的身材..得唔得嫁??
23.有錢但唔開心/開心但唔有錢: 開心但無錢..
24.事業/愛情: 事業
25.M&M/彩虹糖: M&M
26.《功夫》/《少林足球》: 少林足球
27.讀書/工作: 讀書
28.樣貌/身材: 樣貌
29.媽咪/爸B: 媽咪
30.結婚/唔結婚: 結婚

隨便列出你認識的二十位朋友︰
01) BANANA蕉
02) 春麗
03) 堅
04) 熊咩
05) 卓兒
06) 虎BB
07) 牙公
08) 牙游
09) 金鷹
10) 老泥
11) 林敏
12) 靜..
13) 欣兒
14) 牙BOO
15) 牙YU
16) 細銘
17) 牙恆
18) 牙強
19) 吳狗
20) 女人東

[6 號同邊個拍緊拖?] 三日


[9 號係男仔定係女仔?] 男仔


[如果 16 號同 12 號一齊,會唔會好正?] 唔會..


[18 號同 5 號呢]會ARRR..@@


[17號讀緊乜?] 中五


[你同 12 號最後一次傾計係幾時?] 幾日前..


[6 號最鍾意邊隊 band?] 點知佢牙..


[1 號有冇兄弟姐妹?] 有個家姐..


[你會唔會溝 3 號?]如果我係仔..我會/./


[咁 7 號呢?]唔可以搶吳君麗D野..


[16 號係咪獨身?] 好似係..


[15號姓乜?] 石


[10 號叫乜名?] 盧麗敏


[4 號最鍾意做乜?] 同人傾計掛..


[13 號吸引嗎?] 唔知..


[14 號同 19 號會夾嗎?] OK WOR


[20 號讀緊邊間學校?] FYK


[隨便講 D 11 號既野俾我知?] TB


[1 號呢?] 令女


[3 號呢?] 波大令女


[你試過對 15 號有 feel 嗎?]無啵..


[9 號住邊?] 慈雲山


[4 號最鍾意乜色?]無話咩色既


[5 號同 6 號係咪好朋友?]不是好..只是朋友


[7 號鍾意 20 號嗎?]NO喇..


[8 號同 19 號呢?]NO


[你點識 2 號?]我地好朋友黎嫁嘛..中一識既..同班同學


[10 號有冇寵物?]無既//


[17 號係咪有史以黎最性感既人?]係牙...呵呵''


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                             


 
 
 

                                                                                   ×°沒有人想到愛是這麼令人難受ξ*||▂﹍_