Get Your Own! | View Slideshow
,.*▂.{`*未曾深愛過..又怎會知結果____"*﹡ - Qooza HK 網上日誌

                  

_
 
 

sweet2006 


Name:孖欣..*
    best
Friend:牙蕉 
                                  淫麗 
                         
               妖bb
  

       boo

Add:Ma On Shan
old:14
birthday:9月14日
school:fyk 
Class:2E
phone:67062795
habby:eating
               singing
      playing
icq: 252879096
msn
:Crystal_koyan@hotmail.com

拍 拖 次 數 : 7次
現 在 對 象 : 熊 咩]]
理 想 對 象 :NO. 1 識 彈 結 他
                  NO. 2 高 過 我
                  NO. 3 樣 要 OK
                  NO. 4 出 街 杉 OK
              NO. 5 出 街 不 能 AA
                 NO. 6 對 我 好
                 NO. 7 清 楚 我 D 野
                 NO. 8 有 心 思
                 NO. 9 細 心
                 NO. 10 對 我 專 一
  (當然地呢個係我的理想情人喇..
  唔一定要全部都做到我先鍾意)
  

    
 
    不願為男孩改變自己任何東西
是你令我改變了..*
  你令到我創造了許多人生的第一次
    愛上你...
  我沒有一點兒的後悔..
 因為我是憑著自己的第一感覺去做
   

                                    熊咩]]


 





sweet2006 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]  

日 日 新 鮮 ___ ]

2006-08-20
家!?
你是傻瓜來的嗎!?
意義]]
書面語的一篇日記]]


身 後 遺 言 . . ''

 
最近三個月尚無任何留言


豬 朋 狗 友 . . *
               xanga〞

 熊咩..love〝..*
      
         老婆子///*.....]
        banana蕉..*
          妖bb]]
       ARRRR恆_____*]
         WING''*_____'')
       傻仔細銘..*〞
         涼粉__蟹黃..﹞
         
---------------
           qooza﹞﹞
      破處琼〞_____*]
        二豬靜///*...]
     蚊媽___熊爸''﹞
          吉村春袋子〞〞
      虎bb__晶」』
          老泥妹..*
      老爹___熊爸爸00oo
         卓豬豬〞〉〉
      娟---------﹞
             老婆華子]]
   

superstar ______ ' '

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 
   
▌||*×﹍每段美好的片段|[▅_﹏ 腦海一再閃現..*+ 。°。
失敗///*______〞]

                                                                       

原來之前熊咩唔係咁開心..''
我仲....
唉....*
好內疚啊..''
對唔住ARRRRR"!
係我唔識諒解你..*
我只係識發脾四..''
係咪好失敗呀我..*
你唔開心就同我講喇..''
我會陪你傾計嫁..*
呵呵〞
因為孖欣永遠支持您..''
UM..*
有時我都覺得自己好似好唔識明白人..''
成日都好似只係理自己的感受而忽略左你地的感受..*
有D好似我咁既朋友..''
係咪好失敗ARRRR!!"
希望人人都開開心心..*
得到自己的幸福..''
同埋幸福係佢自己爭取番黎既..*
而唔係強迫的..''

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                             


 
   
▌||*×﹍每段美好的片段|[▅_﹏ 腦海一再閃現..*+ 。°。
處女座的分析〞..*

                                                                       

因為水星是處女座的守護星,
影響到處女座的人追求完美,
挑剔和神經緊張,
吹毛求疪正是他們的特性。

處女座的人大部分都很謙虛
他們踏實勤力而不膚淺,
但很容易
為自己帶來壓力。

很多人一聽到處女座就很害怕,
明知他們挑剔,
嘮叨又婆媽,
和人相處很不愉快
人際關係認真麻麻,
不過處女座的人愛幫助別人是另一個事實。

所以處女座的人都喜歡忙碌,
他們不可以得閒沒事做,
為他人服務是他們的人生目標,
缺乏自信的處女座有時組織力很差,
對自己沒有信心所致;
他們需要朋友和家人的鼓勵去推動他們。
天生擔憂的性格令他們很容易悲觀的。

各位處女的朋友...
中嗎!?
我!?
一點兒吧!!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                             


 
今日好支力喔..*

                                                                       

今日係考試完結倒數的第二日..*
仲有一日就完嫁喇..''
好開心ARRRRR"!
今日中史我想講死哂囉..*
好多都唔識..''
起碼有80%..*
無講笑嫁..''
我無溫到ARRRR!"
唉__________]
算喇..*
要準備接受死刑嫁喇..''
之後中文同PTH都幾好的..*
今日放11點半ARRRR..''
堅妹今日喊ARRRR..*
唉...又係為左他..''
好憎他囉..*
人又係佢..鬼又係佢..''
算..俾面堅妹..唔再嘈佢..*
放左學就同卓兒走去搭車車..''
行到去車站..*
先發現左我無BRING銀包..''
失敗左TIM..*
唉也也..''
好彩好好人的卓兒借錢俾我..*
唔該哂唷..''
返到HOME..*
跟住走左去洗澡..''(係咪好文雅呢..呵呵!!)
LUNCH約左媽咪食飯..*
同堅妹係7仔一齊步行落去..''
熱死我喇..*
一點3到..''
媽咪黎到..*
我就同佢去左食野..''
好飽ARRRR..*
但都低啊..''
個餐好似$23咋..*
之後CALL左春麗..''
原來佢地都係新城城嫁..*
上到去見到佢地係咪試防曬..''
連我都試埋一份..*(無聊姐)
牙堅試果種唔多滑..''
我個種就幾好幾好..*(下次不妨試下買ARRR!")
再之後呢..我地就去左百佳買野食..''
買左好多野食ARRRR"!
飽哂囉..*
跟住呢..''俾我諗諗先..''
之後就周街行..*
悶到爆囉..''
等埋蕉蕉黎..*
又周街行..''
無聊得很..*
隻腳行到好酸..''
(之後的過程都係果D嫁喇)
我地去左耀安..*
陪牙蕉上佢屋企拎書賣..''
一上到去...就聽到果位牙蕉稱佢叫"東姑粒"的小妹妹..*
真係好得意囉..''
我地3條友同佢係咁玩..*
我同佢就開"搶"..''
佢X我..*
我係度扮死..''
突然覺得自己好白痴..*
同佢玩..係度係咁叫..''
果一刻個喉嚨好痛..*
我去左牙蕉部電腦開MSN..''
諗住問下熊咩佢日記係咩..*
點知佢返緊工..''
之後就OFF左..*
好快我地就走左喇..''
小林林鍚左我同堅妹個面牙..*
好可愛ARRRR佢..''
我同牙堅仲同佢嘴嘴TIM..*(面紅中...)
去左黃金賣..*
牙蕉賣左$135..''
都應該算多吧..*^^*
跟住我同牙堅就回家了..''
只因牙堅要去SWIM..*
返左屋企..''
同熊咩傾左幾句..*
佢就要落街LU..''(可惜ARRR...難得有機會同佢傾到計..點知佢又要落街..'')
到左而家喇...*
就係打緊日記..''
而家仲好飽..*
媽咪煮緊飯..''
聽日要5點起身..*
所以今晚要早D訓ARRR..''
如果你地有事搵我...''
就打俾我..OR SMS我喇..*

P.S]牙堅..春麗..
      我諗我地再做今日果D野..''
      一定肥死囉..*
P.S]熊咩..
      你話你要講的野會係我日記出現..
      咁你記得喇喎..^^

P.S]牙蕉...
      你今日好似唔多開心咁喎..
      有咩同我地講牙...
      我地好朋友黎嫁嘛..

P.S]牙BOO..
      你今日好性感喎..
      溝死仔喇..

P.S]老爹...牙強..
      聽日我地一齊努力吧!!

P.S]牙堅...
      問左你有無唔開心...
      你又話無野..
      我寧願你係我面前喊..
      唔好收埋自己的感覺..
      要講出黎...
      如果唔係好易有病..

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                             


 
   
▌||*×﹍每段美好的片段|[▅_﹏ 腦海一再閃現..*+ 。°。
搞錯ARRRRR"!

                                                                       

妖...*
明知我對煙敏感嫁喇..''
叫你地走又唔走喎..*
坐係度做乜姐..''
佢地唔走咪我地走囉..*
又唔肯走喎..''
把鬼火..*
搞到我咳..''
我都講過我唔聞得煙味嫁喇..*
你地又唔聽..''
我一聞煙味我會咳同埋好難呼吸嫁..*
都唔明你地兩條友坐係度做乜囉..''
理班男都唔理下我..*
跟住我同呀蕉把鬼火就走左喇..''
又去左M記..*
同佢一齊食一個餐..''
飽死左..*
見到呀堅食雞翼我又想食..''
蕉蕉話有好多卡路里嫁..*
搞到我驚哂..唔敢食..''
之後沖沖搞到呀堅整親..*
好似好痛..''
呀堅又坐左係地下喊..*
超慘囉..''
之後上左萬寧拎膠布..*
我買左盒WINNIE THE POOH的餅ARRRRR"!
太可愛喇..*
呵呵..''
如果我生日收到的禮物全部都係WINNIE THE POOH ..*
你話幾好呢..''
哈哈..(幻想中喔..*)
我生日去BBQ啊..''
仲有2個月25日咋..*
好期待喔..''
呀哥話送隻大大大的WINNIE THE POOH俾我嫁..*
太好喇..''
跟住又有某某人話整CAKE俾我食..*
你地唔識嫁喇..''
我生日果時你地就會見到佢..*(留意..佢唔係我男朋友ARRRR..唔好誤會呀"!)
今日打住咁多先喇..*

睇完唔記留CM喇..

P.S]熊咩...
      琴晚果個訊息你唔洗理嫁..
      我都係得閒鬧下情緒...
      唔好介意ARRR"!
      不過我真的很抱歉喔..
      經常對著你說了一些自私的說話...
      真係好對唔住呀...  

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                             


 
   
▌||*×﹍每段美好的片段|[▅_﹏ 腦海一再閃現..*+ 。°。
好慘ARRRRR"

                                                                       

今日要重考中文作文ARRRR''
但我個班搞到全部中二的同學仔都知重考..*
真係好對唔住ARRRR..''
最衰MISS早左20分鍾收卷..*
唉..''
我好想做番之前果份作文的題目ARRRRR..*
今次新果份好難ARRRR..''
諗爆頭喇..*
唔制ARRRRRR..''
我要做番果份啊..*
今次呢份好唔掂呀..''
邊個出嫁..*
我要K爆佢個死人頭ARRRRR..''
出份咁難既..*
蕉兒都話難...''
當然我緊係覺得難喇..*
最後就作到離哂題囉..''
唉ARRRRR..*
本身呢份我最有信心嫁嘛..''
而家死哂喇..*
嗚...''
中三我想入E班無望喇..*

P.S ]

媽咪...
希望所有野都係我自己誤會左..
你唔好有事ARRRR*

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                             


 
   
▌||*×﹍每段美好的片段|[▅_﹏ 腦海一再閃現..*+ 。°。
[ 此日誌受密碼保護 ]

                                                                       

請輸入瀏覽密碼:  

                             


 
晚晚一直在等你的訊息..//*

                                                                       

現在我晚上都總是想著..
你會否回覆我的訊息..
但也許是我自己想太多了吧..
抱歉..
我真的很想跟你有美好的回憶..."
但看來..
事實不容許我這樣做..

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                             


 
   
▌||*×﹍每段美好的片段|[▅_﹏ 腦海一再閃現..*+ 。°。
我今日打的第三次日記''

                                                                       

對唔住喔*
啊蕉同春麗..''
我都唔想發你地脾氣嫁..*
我自己本身都唔多開心..''
跟住你地又..*
唉..''
仲之就對唔住喇..*
我係唔應該咁樣嫁..''
我將我唔開心的情緒發洩左係你地身上..*
我話左要堅強嫁..''
但點知我又喊左出黎..*
我唔想嫁..我真係唔想嫁..''
我應該將兩件事分開..*
唔應該加埋兩件事的情緒發洩係你地身上..''
我好抱歉啊..*
我會改嫁..''
我會嫁..你地要信我啊..*
但要俾d時間我呀..''
我應成你地啊..*
[我係度講緊d咩牙..死喇..我....我....點解好似講野好有問題咁既...點算牙.....]

我.....
我......
我點解會咁嫁..''
死喇!!!!
點算呀..*
我一定唔可以再係任何人面前喊..''
因為....
我要學識堅強..*
對嗎??
um......................
我好........
好似好唔開心...''
但又講唔出係咩事wor...*
係咪好失敗啊我!?
對唔住啊..''
你地有個咁既朋友..*
我都唔想嫁...''
好對唔住啊..*
對......唔住牙...''
無請發生咩事..*
你地都要開開心心啊..''
同埋要珍惜身邊的人..*
和事喔..''
因為..*
我or你身邊的人唔係必然係你地的身邊..''
明白嗎??




 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                             


 
1 0 0 條 問 題 又 黎 喇 **

                                                                       

 

1* 今日係幾號 : 6 月 19 日

2* 有心理準備做呢100條未: 有 就 好 耐 . . *

3* 最鍾意聽咩歌:流 行 歌

4* 你有無潔癖: 有!!
5* 鍾意ICQ定MSN多: msn

6* 用8個字形容你自己依家既心情:有一種唔知點既感覺

7* 最後一次睇咩戲:最 愛女 仔 購 物 狂 

8* 住係邊區: 馬 鞍 山

9* 最想得到咩:友 情 同 愛 情

10* 曾經愛過最衰既人: 有

11* 有無後悔愛過佢: 無

12* 有無想過幾時結婚:有

13* 你覺得最可怕既係咩: 無 人 理 我

14* 識得最耐既朋友係邊個呢:陳 淑 蘭

15* 如有識左幾耐: 十 年 到

16* 日記網址係咩:睇 緊 果 d 都 知

17* 最討厭的人或物: 造 作

18* 屋企電腦係唔係廢既: 唔 算 係 既

19* 最想多謝邊個:candy 蕉 堅

20* 近排有咩令你有好大壓力:考試 事

21* 有無得罪過人: 有

22* 如果有得罪左邊個: 唔 知

23* 用咩牌子既筆做功課:無 印 良 品

24* 做呢100條煩唔煩惱呀: 唔 覺 啵

25* 第一次拍拖係幾時: 小 六 ( 如 果 計 的 話 )

26* 記咩最叻:我 d 記 憶 好 差

27* 有無講過粗口: 唔 講 喇 .. 為 左 他

28* 最討厭咩天氣:熱 天

29* 最鍾意咩公仔:WINNIE THE POOH

30* 鍾意男定女: 男

31* 支唔支持同性戀: 支 持

32* 最討厭的數字:1

33* 喜歡邊一類型既男性或女性: 我 日 記 的 資 料 有 寫

34* 有咩秘密唔同人講:一 d 好 私 人 既 事

36* 數出你最愛既朋友: candy . . kin . . banana . . koey

38* 係唔係乖學生:好 似 無 人 當 我 係 . . 但 我 覺 得 我 係 ^^*

39* 依家幾歲:1 4

40* 數口叻唔叻: 加 減 數 就 幾 好

41* 去開邊間超級市場: 百 佳

42* 你覺得你係咩人: 成 日 傻 笑 既 白 痴 婆

43* 口頭禪係咩:關 你 咩 事 牙 . . 咩 牙 . . 你 給 我 閉 嘴 ( 普 通 話 板 )

44* 怕唔怕黑: 超 怕 . .

45* 上網多數做咩: msn . . listen music

46* ICQ no.係咩:252879096

47* 會唔會日日都打日記: 會

48* 幾度先會開冷氣: 覺 得 熱 就 開 . .

49* 偶像係邊個:沒 有 喔 . . ''

50* 做左一半啦開唔開心:開 心 嫁 . . -

51* 最喜歡哪一套動畫: 沒 有 喔 *

52* 細個果時得唔得意: 唔 知 . .

53* 有D咩古怪既習慣: 點 知 喎

54* 覺得自己尚算正常嗎: 不 太 正 常

55* 做過最LOR既事: 以 為 人 地 叫 緊 我 但 又 唔 係 叫 我 


56* 讀緊咩班:2 e

57* 有咩事係你依家既人生轉淚點: 中 三 之 後

58* ICQ HANG左你會點: 開 番

59* 有無呃過最愛既朋友:有

60* 最鍾意香港邊一到: M 記 個 洗 手 間 .

61* 最鍾意講既單字:口矣 ___________ ]

62* 最討厭咩戀情: 沒 有 喔 -︿-

63* 鍾意睇邊一類型既戲: 愛 情

64* 鍾意韓國定日本多D: 日 本

65* 點解鍾意呢個國家: 因 為 直 覺

66* 最怕既動物: 好 嘔 心 果 d

67* 依家有咩目標:拎 番 全 班 第 一

68* 最想學習哪一種語言: 日 文

69* 你覺得邊一個作家既書最好睇: 張 小 嫻

70* 如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣: 親 情

71* 有無打ICQ N/A MESSAGE:有 牙 . .

72* 見到咩人會即刻OFFLINE:煩 人

73* 電視劇值唔值得追: 睇 下 好 唔 好 先 啦

74* 會唔會幫呀媽做家務: 會 . .

75* 你係屬於被動定主動既人: 主 動 掛 . .

76* 形容你最討厭既人個樣:造 作

77* 上網最唔好既地方係咩: 成 日 彈 個 網 出 黎

78* 有無用BIT TORRENT(即BT): 沒 有 喔 . . '' 唔 識 用 . . 如 果 識 用 就 . .  .

79* 有無想過要整容: 沒 有 喔 . .

80* 覺得自己最令既地方: 不 知 喔 . . '' 沒 有 掛 . . *

81* 有無界過手: 有 . . *

82* 最想養既動物: 沒 有 . . ''

83* 覺得自己衰唔衰: 少 少 咁 啦 . . *

84* 有無兄弟姊妹: 有 牙

85* 係唔係淆底怪:唔 係 .. 心 口 掛 住 個 勇 字 .  .-*

86* 最唔相信邊個:一 d 呃 過 我 既 人

87* 如果有個傻仔/女話想溝你,你會點:小 到 佢 化

88* 見過最核突既事:係 我 眼 中 好 多 都 好 嘔

89* 返學會唔會著冷衫: 會 牙 . .

90* 有無鍾意人:有

91* 最鍾意咩顏色:粉 紅 色 . . 睇 我 日 記 都 知 啦 . . *

92* 牙JAY定EDISON靚仔D: 兩 個 都  . . . . .

93* 知唔知道神係咩: 無 處 不 在 既 野

94* 上咩堂先會訓覺:is

95* 覺得你自己係屋企有無自由: 有 既

96* 如果你有三個願望你想做咩:同 他 一 起 . . 朋 友 們 不 要 走 . .成 績 會 好 點 兒 . .

97* 最鍾意既運動係咩: 划 艇 掛 . . ''

98* 塔咩車返學: 我 行 路 嫁 . . *

99* 眼唔眼訓: 唔 眼 訓

100* 呢份問卷有冇問題 :有....冇o左35同37題...

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                             


 
_`*\▼我不會再-[!`任性的了,,.不會帶給你麻煩▃`,.+〕]

                                                                       

自知經常令你增添麻煩..''
只能夠說句對不起..*

         突然有一種感覺..''
         從心頭浮現上來..*
         我很想哭..''
         大哭一場..*
         但我為了什麼!?
         我也不知..''
         只是有種很難受..很難受的感覺..*

        

                     我是不是煩到你..''
                     自知我是一名煩友..*
                     但我也不想的..''
                     因我不知怎做好..*
                     不好意思..''
                     煩到你...*

 

                                我是第一次為男仔改變自己的..''
                                從前的我..*
                                是完全不會為任何一名男孩改變我自己..''
                                為何我要為他們改變..這就是我以前的想法..*
                                因我覺得太假了吧..''
                                也許不同人有不同我想法..*
                                而我...卻是頑固的那一種..''
  
                               

 

                                             是你令到我及生了許多人生的第一次..*
                                             第一次向男仔表白..''
                                             第一次為男仔改變..*
                                             第一次為左你..努力學做斯文女孩..''
                                             第一次為左男仔唔再界手..*
                                             第一次有男仔令到我一諗他就會傻笑..''
                                             第一次有男仔可以令到我日日都開心..*
                                             也許你們不會相信..''
                                             那又不緊要了..*
                                             因我只需說出自己的感覺..''
         

                                                                   我從來都沒有後悔跟你表白..*
                                                                   因為我只是說出了自己的感受來..''
                                                                   也許這樣令到我的人生少了一個遺憾了..*
                                                                   雖然你可能不喜歡我..''
                                                                   但我也會努力地令你喜歡我..*
                                                                   明白勉強不會有幸福喔..''
                                                                   也許你不喜歡我..我也會喜歡你..*
                                                                   但不是那些什麼天長地"狗"喔..''
                                                                   因為這些沒有期限的時間太假了..*
                                                                   沒有真實感喔..''
                                                                   不如我跟你來個約定..*
                                                                   假如我們兩人過了一段時間都喜歡了對方...''
                                                                   那麼我們就一起吧..*
                                                                   好嗎!?
                                                                   我從來做任何事都沒有比你更認真..''

   
                                                                                     



                                                                                     我相信我已經開始鍾意了你..*
                                                                                     這次不會是假的..''
                                                                                     因為..*
                                                                                     這是我的第一感覺..''不會有假的成份..''
        

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                             


 
 
 

                                                                                   ×°沒有人想到愛是這麼令人難受ξ*||▂﹍_