Get Your Own! | View Slideshow
,.*▂.{`*未曾深愛過..又怎會知結果____"*﹡ - Qooza HK 網上日誌

                  

_
 
 

sweet2006 


Name:孖欣..*
    best
Friend:牙蕉 
                                  淫麗 
                         
               妖bb
  

       boo

Add:Ma On Shan
old:14
birthday:9月14日
school:fyk 
Class:2E
phone:67062795
habby:eating
               singing
      playing
icq: 252879096
msn
:Crystal_koyan@hotmail.com

拍 拖 次 數 : 7次
現 在 對 象 : 熊 咩]]
理 想 對 象 :NO. 1 識 彈 結 他
                  NO. 2 高 過 我
                  NO. 3 樣 要 OK
                  NO. 4 出 街 杉 OK
              NO. 5 出 街 不 能 AA
                 NO. 6 對 我 好
                 NO. 7 清 楚 我 D 野
                 NO. 8 有 心 思
                 NO. 9 細 心
                 NO. 10 對 我 專 一
  (當然地呢個係我的理想情人喇..
  唔一定要全部都做到我先鍾意)
  

    
 
    不願為男孩改變自己任何東西
是你令我改變了..*
  你令到我創造了許多人生的第一次
    愛上你...
  我沒有一點兒的後悔..
 因為我是憑著自己的第一感覺去做
   

                                    熊咩]]


 





sweet2006 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]  

日 日 新 鮮 ___ ]

2006-08-20
家!?
你是傻瓜來的嗎!?
意義]]
書面語的一篇日記]]


身 後 遺 言 . . ''

 
最近三個月尚無任何留言


豬 朋 狗 友 . . *
               xanga〞

 熊咩..love〝..*
      
         老婆子///*.....]
        banana蕉..*
          妖bb]]
       ARRRR恆_____*]
         WING''*_____'')
       傻仔細銘..*〞
         涼粉__蟹黃..﹞
         
---------------
           qooza﹞﹞
      破處琼〞_____*]
        二豬靜///*...]
     蚊媽___熊爸''﹞
          吉村春袋子〞〞
      虎bb__晶」』
          老泥妹..*
      老爹___熊爸爸00oo
         卓豬豬〞〉〉
      娟---------﹞
             老婆華子]]
   

superstar ______ ' '

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 
   
▌||*×﹍每段美好的片段|[▅_﹏ 腦海一再閃現..*+ 。°。
UM......

                                                                       

知不知每晚想你十次百次..''
可不可合力延續這故事..*
片愛意一生倆相..''
 

 

 

我同你講嫁''
白痴左..*
無請點都好喇..''
哈哈!!
我係唔會變嫁..*

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                             


 
你地以後有事搵我呢..''

                                                                       

朋友仔..
以後有事搵我..*
一係打我屋企電話..''
一係打番我之前個手提...67062795..
多謝合作喔..*


p.s 我 只 要 你 信 我 ...
      我 需 要 的 是 你 的 信 任 ..*
      不 理 別 人 怎 樣 說 . . ''
      得 嗎 !?

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                             


 
   
▌||*×﹍每段美好的片段|[▅_﹏ 腦海一再閃現..*+ 。°。
唔知點解今日好似好開心咁..*

                                                                       

唔知點解今日好開心牙..*
可能今日終於都同熊咩傾番計喇..''
唔知點解個心好SWEET喔..*
傻左TIM..''
不過真係同佢傾左計之後我都開心左..*
無以前咁悲觀喔喔..''
太好喇..*
人地話"笑多D..人都令D"
為左你..為左我D 朋友仔..*
我會笑多D嫁喇..''
24小時笑..*
當然除左訓覺喇..''
喊都唔會係你地面前喊..*
因為我喊..就會有人因為我喊而傷心..''
我唔可以做人地傷心的原因牙..*
UM..."
MAYBE..我好似成日搞到人地唔開心.....
但我已經好盡力咁嫁喇..*
成日係度白痴咁..傻傻地咁笑..''
唉..我都唔知點解自己咁白痴嫁..*
我都唔想嫁嘛..''

P.S....你地快D留言俾我啊..*
         信唔信我殺左你牙喇..

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                             


 
我終於都睇完喇..**

                                                                       

35集的"惡作劇之吻"我終於睇完喇..*
結果太好喇..''
but佢地個婚禮都好掂ARRRR"!
我決定我地班女其中一個的婚禮要係咁..*
因為真係好正ARRRR"!
好唔好啊!?
突然好想擁有童話般的戀愛..''
好似D愛情小說咁喔..*
男女主角經過好多事先可以起埋一齊..''
我覺得咁既戀愛先係叫做經得起考驗..*
係最真..最堅定的..''
不知我地四位的是在幾時出現呢!?
我地邊個最早結婚呢!?
其實我覺得係牙堅..*
最後應該係牙蕉..''
我同春麗就唔知喇..*
好期待大家的婚禮喔..''
快D搵個人結婚喇..*
其實我超想做"姐妹"嫁..''
好似好開心咁喎..*
哈哈..''
白痴左TIM..*
今日好乖咁留左係屋企..''
出面超曬同超熱ARRRR"!
無哂心情出囉..*
同埋全部人出左去..''
我要留低睇牙B!!
超慘囉囉囉..*

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                             


 
   
▌||*×﹍每段美好的片段|[▅_﹏ 腦海一再閃現..*+ 。°。
有幾日無打日記喔..*

                                                                       

6月13日
今日放左學之後..*
乖乖女的我就去了溫書喔..''
後日就要考英文喇..*
死喇..''
我唔識嫁喎..*
可以話我最唔掂呢科..''
唉..*
死得喇..''
心灰中_____ ]
溫到7點幾..*
但其實我地可以話無溫過囉..''
''我''同''蕉蕉''3點幾出左去百佳買野食..*
我買左一包餅ARRRRR"
''牙蕉''就買左OK多野食..*
但總數$30都唔洗..''
仲有一蚊找ARRRRR*
好犀利牙..''
哈哈..*
返到圖書館俾"堅堅"同''春麗妹"罵...''
問我地做乜去左咁耐..*
HA..HAA!!
好樣衰囉今日..''
俾個"管長"趕出去..*

6月14日..''
琴晚"堅妹"去左春麗屋企訓..*
聽講"堅妹"俾"春麗媽"審問..''
哈哈..*
我無笑你的成份喔..''
明明約左佢地一點半..*
點知到左兩點半先出門口..''
唉..*
真係俾十個good佢地牙..''
去到圖書館..*
又係無溫書..''
而家覺得有點兒對唔住自己囉..*
我決定左一樣野喇..''
以後去溫書都唔搵咁多人去..*
去到唔係溫既..''
係度玩..*
衰到爆........''
又係7點幾返屋企..*
返到屋企十點幾到..''
同"熊咩"玩訊息..*
ha!!
but十一點半到佢sd俾我...''
我訓著左牙..*
sorry牙..''
因為平時果個時間我訓緊嫁喇..*

6月15日..*
今日考英文牙..''
咦..*
原來d問題都唔係好難嫁咋..''
但答案都好難下...*
明唔明咩意思牙..''
算喇..*
白痴的你係唔會明嫁..''
ha!!haa!!
放左學之後..*
我知左一樣野牙..''
蕉蕉有個小學同學..*
係今個月的11號去世左牙..''
我見到"蕉蕉"喊喇..*
唔好咁牙..''
"孖欣"支持你嫁..*
個女仔好慘牙..''
得14歲女..*
咁就去世左..''
唉..*
人生就係唔係必然嫁..''
所以"不去爭取...只會失去.."
"熊咩"..*
我同你講左嫁喇.''
我有去爭取嫁..*
琴日係圖書館有個咸濕佬牙..''
超驚囉我地成班女..*
條友成日望住"蕉蕉"的大脾內側喔..''
大家明白是什麼位置吧!!!
之後除左我同蕉蕉之外..*
成班女係度玩猜..''
輸左果個要問佢拎icq..*
後未"牛角包"輸左..''
佢地班女就各就各位..*
"春麗"就坐係他前面..''拎住部電話..''
而"堅堅"同"牙boo"就去左d書架上面..又係拎住部電話..*
"包"去問佢..''
他說他沒有喔..*
跟住佢就好驚咁走左喇..''
之後搵都搵唔到佢喇..*
諗住無野玩..''
返頌安玩喇..*
點知係海皮見到佢牙我..''
當然我大叫同佢地講喇..*
條友就狂跑..''
6條女追左佢幾條街..*
條友唔知食乜大既..'"
好似跑都唔斷氣..*
最後都追到佢..''
最後拎左佢電話..*
係我地走果時大聲叫左"老公"..*
之後就覺得好支力..''

6月16日..*
終於打到今日喇..''
打左半個鍾..*
今日考中文牙..''
第一份係考我最有信心的作文..*
哈哈...''
當然好簡單喇..*
第二份都係中文..''
果份都ok喇..*
放左學之後candy去左我屋企''
返到去先知原來今日細表姐要去我屋企嫁..*
聽說她企了起耐喇..''
我真係返到去先記得..*
係屋企食左碗炒飯..''
幾好味ARRRR"!
牙妹的朋友仔來了..*
佢話我個樣惡wor..''
超衰囉囉囉..*
跟住我就去左沖涼..''
"candy"就係度玩電話..*
佢係我屋企打埋日記..''
之後就走左喇..*
去左搭馬鐵..''
"吳君麗"好咩囉..*
買小童票..''
之後聽佢講係恆安落車喎..*
之後發覺行勁遠..''
又曬喎..*
之後咪同佢講下如果我無喇喇訓低左..''
佢會點..*
條友話:我會脫光你d杉..之後大叫有人除哂杉牙...等d人黎叫help你囉"
你地話..*
咩朋友黎嫁..''
去到見到"老泥"佢地班女..*
"3日"買左一袋*麗*枝..''
本身我都想食一粒嫁..*
佢地話有蟲..''
搞到我放番低..*
"老泥''同''春麗''又係度互掟..''
我覺得佢地好浪費食物囉..*
之後去左大家樂坐..''
過左無幾耐班女寺左喇..*
得番我同春麗..''
起悶囉..*
係耀安行左一個圈..''
諗番好多野喔..*
春麗都係..''
好多回憶牙..*
咁快原來發生左咁多野嫁喇!?
真係歲月不留人牙..''
之後又返番大家樂..*
我同春麗一個餐兩份食..''
食完蕉蕉仲未黎..*
等左佢差唔多兩個鍾..''
之後無野做..*
又去左頌安..''
牙蕉又俾牙煙煩lu...*
蕉羔都唔鍾意佢..''
牙煙仲要係咁叫牙蕉做佢老公..*
牙蕉超無奈囉..''
醒目的我緊係幫牙蕉解圍喇..*
哈哈..''
之後諗住去海盜船睇下柒劍班仔係唔係牙度..*
未行到埋去就見到喇..''
跟住我地咪狂跑囉..*
白痴左..''
之後又去左m記坐..*
春麗買左個蘋果批食..''
見到一個超唔想見到既人囉..*
條友見到我咪白痴到走左..''
之後我地又走左..*
見到馬蟹個細佬牙..''
點解佢可以可愛過佢牙哥咁多倍嫁..*
跟住蕉蕉話想睇下馬蟹果間豆腐店係邊..''
咪行左去街市囉..*
我估中左係果間喎..''
係果一刻覺得我自己的直覺好準..*
哈哈..''
之後馬蟹又黎埋..*
原來真係果間.."
我超無聊..*
走去問"唔該豆腐花幾錢牙..''
跟住好似係佢牙哥的男仔話賣哂..*
真衰___________ ]
但唔知點解我同春麗狂笑..''
低能左..*
之後7點到去左食M記..''
春麗同蕉蕉做左一D唔應該做的行為喔..*
大家估下係咩ARRRR"!
七點半走人..*
返到屋企..''
玩電腦..*
有幾日無同熊咩傾計喇..''
邊可以咁嫁..*
跟住我咪同佢傾囉..''
玩到十一點幾到訓左覺..*

 

P.S]熊咩 〕
      琴晚收到你果兩個訊息..''
      多謝你ARRRR"!
      雖然我唔知係你真心話定係哄我的說話..*
      但我都好開心囉..''
      多謝你ARRRR!"
      ^^

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                             


 
   
▌||*×﹍每段美好的片段|[▅_﹏ 腦海一再閃現..*+ 。°。
為了你...*

                                                                       

為了你..*
我會改變自己..''
改變一些不好的壞習慣..*
好嗎!?
明白你真的是沒有時間和我傾計..''
明白我不應對你說那些話..*
我應體諒你*..''
只能夠在些說聲抱歉..*
是我不懂得諒解你..''
但我會改變..*
^^

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                             


 
   
▌||*×﹍每段美好的片段|[▅_﹏ 腦海一再閃現..*+ 。°。
D 書 好 重 牙 ..*

                                                                       

今 日 係 今 年 最 後 一 日 的 上 課 日 . . ''
咁 快 又 一 年 喇 . . *
又 大 一 歲 喇..''
下 年 中 三 喇 ..*
唉 ..''
唔 好 咁 快 到 中 四 牙 . . *
因 為 中 四 春 麗 就 要 走 喇  .. ''
我 會 超 唔 捨 得 你 嫁 . . *
我 會 喊 嫁 . .''
你 係 咪 要 搞 到 我 地 喊 牙 . . *
你 唔 係 要 做 衰 女 牙 . . ''
你 走 我 一 定 喊 囉 ..*
但 某 人 走 我 就 一 定 唔 會 喊 . . ''
成 班 女 超 開 心 喇 . . *
一 定 會 . . ''

 

P.S  1]我有幾日無同你傾計喇..
      你幾時先會ON牙..''
      一係你ON我OFF..
      一係你OFF我ON..
      我同你係咪真係咁無緣份ARRRR""
      對嗎!?
      但我一定會等你喇..*
      但希望你會記得我仲等緊你..''
      知道嗎!?
      唔知點解今次我好似好有決心咁..*
      哈哈...''
      你唔好以為我玩玩下..*
      今次我超超超認真..''
      

P.S   2]] 各位3姐妹..
唔通牙BOO真係等於左她!?
但問題係..
我會覺得她會比BOO...
同我地熟好多..*
雖然她的性格差..''
加上好多人不鍾意她..*
但都兩年朋友了..''
^^''

P S 1 ]同 熊 咩 講 ..*
P S 2 ] 同 蕉 .. 堅 .. 春 麗 講 ..''

 

 

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                             


 
   
▌||*×﹍每段美好的片段|[▅_﹏ 腦海一再閃現..*+ 。°。
春麗妹要走ARRRRR"!

                                                                       

唉...*
唔通真係俾我講中了??
五變三..''
是否我當初沒有這樣說她便不用走喔..*
那就當我沒有說過喇..''
好嗎!?
你走了..*
我不開心可以同誰傾訴..''
有誰能開解我..*
雖然我地曾說過朋友..沒有秘密..''
但你都知道喇..*
我一有事..都是第一個跟你說..''
不知為何我的直覺會這樣的喔..*
次次出街..都是跟你出..''
好想哭喔..*
我一看完你那封信..''
立刻充滿淚光..*
放心喇..''
你走了我會學識堅強..*
學識獨立..''
明白到身邊還有支持我的好友..*
還有蕉蕉..堅堅..''
對嗎?
我相信7年後你回到HK..*
我們都各有所成了吧..''
可能到時你回來飲我們的喜酒了..*
^^*

PS.今日好叻女牙我..*
上PE堂跑步...
9分鍾..跑左21個圈.."

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                             


 
   
▌||*×﹍每段美好的片段|[▅_﹏ 腦海一再閃現..*+ 。°。
6 點 起 身 =w=''

                                                                       

由琴日開始做個斯文女孩"
今日叫左牙爸6點鍾叫我起身..*
起身做咩??
去跑步ARRRR"
堅堅妹..蕉蕉''你地兩個又話跑..*
當我call你地果時又話唔跑..''
超無奈囉..*
跟住得番我自己一個跑..''
6點半出左門口lu..*
7點到左運動場..''
跑到7點20分..*
因為某d原因無跑到''
唔係因為無氣..*
仲之就..........''

你今日出左mk啊!?
應該係喇..''
唔怪得之嗨你無人應..*
我睇左你日記講d野喇..''
我會試下睇下得唔得..*
應該做到既..''
為左你喎..*
哈,,講笑咋..我自己都想既..
明白女仔係應該咁..*
各位好姐妹明我講咩嗎??
雖然呢d說話唔係講俾你地知..但我諗你地明我講乜嫁??
ha!haa!!
心照喇''
卡卡..*
堅堅..蕉蕉..春麗..''
記唔記得我地之間的理想啊..*
我地要加油喔**
為呢個理想進發..''

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                             


 
   
▌||*×﹍每段美好的片段|[▅_﹏ 腦海一再閃現..*+ 。°。
今日十點就出左去喇''

                                                                       

今日好乖女牙我''(我不嬲都咁乖..今日係特別乖)
我十點就出左去(唔係去玩喔*)
十點一到去到春麗妹家中..''
佢竟然仲未整好d野''
算喇..
都估到嫁喇..
所以我先咁醒上左佢屋企等佢..*
搞搞下..搞到十點8先落到去..
落到去蕉蕉係度企lu''
唔知有無蚊呢..果時唔記得左問佢tim''
之後佢地話去大家樂食早餐..
春麗妹佢傻左牙..
買左兩個餐..
有兩杯野飲..''
咁佢一定飲唔哂嫁嗎..
我咪拎左一杯去飲囉..''
我無買野飲牙...*
因為岩岩食完野去嫁..''(感覺上仲飽飽地)
條友兩個餐食哂..(好似仲有兩件未食..真係浪費食物牙佢)
食到十一點半到...''
我同蕉蕉都買左旗牙..*
春麗妹又唔買..一d愛心都無..唔要得牙呢d行為..
去到圖書館門口..
見到d人係度排隊..*
都知咩事啦..''自修室無位牙''
又上左二樓坐地下溫..*
兩次都係咁''
下次一定要好早好早去牙..*
如果唔係又好似今次咁嫁喇''
溫到差唔多一點..卓瑜就黎左..*
係果時我諗緊佢著dress..點坐低呢..??
點知都俾佢坐到..真係要俾番個good你牙''^^
溫到一點半到..
出左去食飯''
仲諗住自修室有位嫁嘛..
點知人地出左去都要放野係度..
唉..算囉..
去左"新海楓"度食..
我同蕉蕉一齊食一個餐..
我地只係叫左一杯野飲..''
但佢俾左兩杯我地啵..*
咁唔通唔飲咩''(留意:佢無計我地錢)
唔飲咪好難位自己(講笑姐..其實果時我都ok口渴嫁)
食左$22蚊''(都平牙..我食都ok飽嫁)
 之後去左百佳買野食..
我..堅堅..蕉蕉..candy個個都買左一個盒仔..''
好得意嫁..''呢個係我地友誼的代表物..*
你地唔可以整唔見嫁..知唔知!?
我地一定可以做到無秘密的好友..''
一定可以''
你地要記得我地係"果之戀"同圖書館做的約定牙..
大家一定要做到..
因為我地一定可以嫁''

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                             


 
 
 

                                                                                   ×°沒有人想到愛是這麼令人難受ξ*||▂﹍_