|
由琴日開始做個斯文女孩"
今日叫左牙爸6點鍾叫我起身..*
起身做咩??
去跑步ARRRR"
堅堅妹..蕉蕉''你地兩個又話跑..*
當我call你地果時又話唔跑..''
超無奈囉..*
跟住得番我自己一個跑..''
6點半出左門口lu..*
7點到左運動場..''
跑到7點20分..*
因為某d原因無跑到''
唔係因為無氣..*
仲之就..........''
你今日出左mk啊!?
應該係喇..''
唔怪得之嗨你無人應..*
我睇左你日記講d野喇..''
我會試下睇下得唔得..*
應該做到既..''
為左你喎..*
哈,,講笑咋..我自己都想既..
明白女仔係應該咁..*
各位好姐妹明我講咩嗎??
雖然呢d說話唔係講俾你地知..但我諗你地明我講乜嫁??
ha!haa!!
心照喇''
卡卡..*
堅堅..蕉蕉..春麗..''
記唔記得我地之間的理想啊..*
我地要加油喔**
為呢個理想進發..''

[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |